Hoi, nee ik heb nog niks van het AMC gehoord, maar dat had ik ook niet verwacht, als ik maandag nog niets heb gehoord ga ik wel even mailen. Ik kreeg trouwens voor het eerst een email terug met bedankt we hebben u ELM in goede orde ontvangen? Nog nooit gehad haha. Hey Jennifer wat gezellig we gaan samen op waarschijnlijk zo rond de 21e Spannend hoor meissies, ik ben bijna net zo nieuwsgierig voor jou ik heb de laatste dagen ook voor het slapen getemperatuurd dan was de klap niet zo groot in de ochtend haha. Hopen dat het snel zaterdag is
Heel spannend meissies, nog even en je weet het. Vandaag hadden een paar collega's voor het eerst dat ze ook wat aan mijn buikje begonnen te zien, zo leuk! Hihi! Nu lekker GTST!
Ik zie vooral dat mn borsten groter zijn. Gister maar nieuwe bh gekocht. En mn buikje begint nu toch wel een beetje naar voren te komen. Echt zo gaaf!! Merk jij al iets?
Ik lig hier weer uitgeteld op de bank zo moe !! Ohh emmy dat is leuk dat mensen het gaan zien en jij t met trots showt !!
Ik heb vorige week al een grotere bh gekocht. Ook meteen even advies gevraagd daar en ik heb nu zo'n heerlijke bh! Ik merk pas dat mijn borsten pijn doen als ik mijn bh uitdoe. Verder merk ik niets aan mijn lichaam. Ik voel me opgeblazen terwijl mijn broeken zelfs iets ruimer zijn gaan zitten. Komt denk ik omdat ik redelijk misselijk ben en alleen maar crackers eet ipv snoep, chocola en pepernoten waar ik normaal zo van hou
Ik merk nu dat mijn borsten minder zeer gaan doen miss is mijn lijf aan de hormonen gewend ondertussen nou gewend nog steeds val ik in slaap op de bank en moet mn man mij wakker maken om naar bed te gaan , mijn broeken gaan alleen maar strakker zitten krijg hem al niet meer dicht ik heb geen last van misselijkheid helaas weet niet of het allemaal wel goed is maar ja wel moet ik vaak boeren en heb ik oprispingen en t zuur blegh het is wel jammer dat jij alleen maar crackers kan eten lijkt me erg balen dat je er zn last van heb doen jou borsten dan nog steeds zn zeer als in het begin lyah ? Of word dat ook wel wat minder ?
37,1! Maar heb even gekeken elke maand blijft mijn temp hoog tot op de dag dat ik ongesteld wordt... Kortom moet echt nog even wachten!
Meissies wat goed!😄👏ik vind 37.1 wel hoog hoor voor als je za of zo ongesteld moet worden. Zoooo spannend😄
Ja vind ik ook heb goeie hoop duim me rot voor je .... ik ben rete nerveus voor mvm die kan hier binnen nu en 20 min zijn , jennifer nog 1 weekje dan mag je al weer gaat snel he !! Ik ga voor iedereen een kaarje aansteken en wensen dat iedereen de aankomende ronde zwanger mag zijn !!
Jullie zijn lief!!!! Maar de vorige rondes was mijn temp tot op de dag van mijn menstruatie 37,0 dus naja ik denk dat ik morgen testje ga proberen, zondag moet ik omgesteld worden (liever niet natuurlijk haha
Hoeveel dagen na inseminatie werd je de vorige rondes ongesteld ? Want daaraan kun je zien hoe lang je lf is
Oke dat was elke keer 14 dagen! Maarja ik heb nog steeds gevoel dat ik deze ronde dag te vroeg was met inseminatie...
Wat spannend meissies! Wat zou het toch leuk zijn he? Beginnen de zenuwen nu bij jou ook toe te nemen, Peetje, hoe ging het met MvM?
Bijna weekend dames 😄 volgende week nog 3.5 dagen werken en dan 16 dagen vrij👏👏👏zin in😄.