Hey meiden, wat een boel gemist. Ik had even andere dingen aan mijn hoofd. Maar Energy wat ontzettend jammer... En peetje, we blijven nog even duimen...
Dank je wel emmy maar na de witte test van gisteren geen hoop meer heb vandaag vreselijke menstruatie gevoel ook ben ik aan de diarree sorry niet echt smakelijk ik hoop niet dat ik eerder ongesteld ga worden even een ander vraagje hoe gaat dat met het betalen van het zaad hoe lang duurt het voor je een rekening binnen hebt ? En energy hoe is het met jou? En emmy al weer aan de ovulatie testen toe?
Ik heb tot nu toe nog geen rekening gehad. Geen idee wanneer dat precies komt. Nee ik ga nog niet testen. Denk dat ik daar donderdag mee begin. Blijft nog even spannend peetje. Hoeveel pod zit je nu?
Ik heb mn ei na mijn idee zondag gehad dus nu 7 dpo ik voel me echt niet lekker vandaag blegh zn last van mijn buik en mn darmen ook nog eens kan me niet voorstellen dat dat goed is heb echt even een dipje
7 dpo kan ook innesteling zijn. En een positieve test kan dan sowieso nog niet. Dus ik houd me fingers crossed!
Ik ga er niet vanuit omdat het de eerste keer is maar zou erg fijn zijn we wachten het af moet woensdag en of donderdag ongesteld worden dan is het toch nooit optijd ingenesteld als dat nu begint ?
Je weet het idd maar nooit ik weet ook niet of dat nog kan ik had Vannochtend hoofdpijn en buikpijn beetje bruinverlies op een gegeven moment was het een beetje rood toen weer bruin en nu niks meer heel raar allemaal
Ja idd of was misschien late Innesteling hier is het geluid van mijn darmen of nou ja gewoon mn hele buik met oorverdovend mijn man zit aan de andere kant van de kamer en kan het horen mijn hele buik ook zeer alsof er een knoop in zit ik ga me zelf nu echt zorgen maken geen diarree mee dus dat is goed
Ja het is egt vervelend heb nu ook weer krampen en hoofdpijn en heel donker bruin verlies vandaag moet t egt komen of ja juist niet
Even weer iets naar voren plaatsen: Inseminatie: Energy, 16 augustus, ronde 3 Peetje007, 23 augustus, ronde 1 Emmy30, ongeveer 7 september, ronde 4 Jennifer24, ongeveer 30 september, ronde 2 NOD: Energy, 1 september, ronde 3 Peetje007, 3 september, ronde 1 Emmy30, ongeveer 21 september, ronde 4 Jennifer24, ongeveer 15 oktober, ronde 2
Nee ik heb heel slecht kunnen slapen en voel nu ook niets meer ik wil het weten! ! Haha maar het zal allemaal wel los lopen zo een geluk zal ik niet hebben en energy wat vervelend heb je altijd bruin verlies of is dit de eerste keer
Dit is de eerste keer dat ik t zo heb heb nu nog steeds bruin verlies terwijl ik vandaag ongesteld moet worden
Na de eerste inseminatie had ik ook bruinverlies. Voor mn menstruatie doorbrak. Dit heb ik nooit. Achteraf denk ik dat er toen ook iets heeft gezeten. Want ik was ook overtijdbehandeling. hopelijk is het bij jou oud bloed energy. En heb je een deze dagen een positieve test vast.