kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Goed hoor mooie donkere test ik mag dinsdag beginnen

2. Meissies

Meissies Niet meer actief

Hier nog geen zenuwen gelukkig!! Wat goed peetje!

Enne wat heerlijk 16 dagen vrij! Ik heb zelf twee weekjes met kerst en oud en nieuw maar wel met een verhuizing erin pffff zie er zo tegenop al dat gedoe altijd!

3. peetje007

Ik moet nog anderhalve week werken dan heb ik ook anderhalve week vrij zo lekker ! Morgen druk over morgen druk en vanavond druk ! En ik ben zo moe maar ja je moet wat over hebben voor je man :) hij heeft ook veel voor mij over meissie laat je het morgenochtend wel gelijk weten ? Vind t reuze spannend sinds vandaag weer steeds last van mijn buik wat betekend dat toch allemaal ?

4. peetje007

Hebben jullie je ook aangemeld voor berichtje uit je buik ik wel dat is echt vet gaaf

5. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Jeetje wat gaan jullie hier snel zeg met jullie berichten! Bijna niet bij te houden met een voltijd job. Maar ik lees zoveel positieve berichten en er zijn er al diversen hier in hun prille zwangerschap. Top. Gefeliciteerd!!

Ja lyah het voelt ook echt als de eerste belangrijkste stap richting mijn kinderwens. Sta nog niet op de wachtlijst. Daar kom ik pas op zodra mijn vragenlijst en cerwijzing zijn goed gekeurd.
    Ik heb de verwijzing binnen. De vragenlijsten ga ik zondag doen.
    Ben erg enthousiast. Eindelijk werken aan mijn droom!

6. peetje007

Oh miekkie ben blij voor je ! Dit is al een grote stap en een fijne

7. Meissies

image.jpg

Eeeeeuhm..... Sprakeloos!

8. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooh, wauw!
    Wat ontzettend cool Meissies, gefeliciteerd!!!!
    Haha, dus je kon niet meer wachten 😊 meteen de dure test te voorschijn gehaald.
    Wat een leuk begin van het weekend!
    Ik ben zoo blij voor je, alsof ik het zelf weer meemaak.

Wordt al gezellig druk hier op de wolk

9. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zat je trouwens wel perfect met je ovulatie he? Zo zie je maar weer dat je je intuïtie moet volgen,
    Dit is echt zo leuk!!!

10. peetje007

Ohh wauw meissies zie je wel !! Je doet me idd aan mij denken " mijn menstruatie komt eraan uhu " zo voelde het idd en dat blijf je nog wel even voelen ohh echt leuk !! Weer iemand erbij op de wolk!!

11. Meissies

Wij kunnen het gewoon echt niet geloven!!!!! Ik vertrouw die test niet hahaha
    Ik was zo misselijk vandaag en moe maar roep de hele week al dst dat komt vanwege mega drukte op werk maar vandaag dacht ik oke wat als.... Toch maar testen! Naja ik geloof het gewoon niet zo bizar!

12. peetje007

Haha ik ken dat !! Dan doe je er nog 1 voor de zekerheid

13. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, je lichaam wist het dus al een tijdje en jij maar denken dat het fout zat 😄
    Pas de laatste paar dagen was je hoopvol he?
    Gooi er maar gerust nog wat testen tegenaan, die bevestiging is alleen maar leuk nu.
    Hoe reageerde je man?

14. Meissies

image.jpg

Haha nou we hebben de volgende inmiddels ook gedaan😉

15. Meissies

Nou mijn man is als een malle testen gaan halen en moest echt beetje huilen! We zijn zo totaal verbijsterd!

16. peetje007

Ahh wat goed meissies!! Verder nergens last van ? Het word echt een zwangerschaps forum hihi vruchtbare maand helemaal leuk !!

17. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Jaaaaaaaaaaaaaa wat geweldig!!!! Dus je zat helemaal goed!!! Gefeliciteerd :) wat heerlijk zo voor de kerst nog :)

18. peetje007

Vergeet niet het ziekenhuis te mailen ! Des te eerder heb je je eerste echo !

19. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Agossie, ik zie je man al met rood betraande ogen bij de kruidvat staan met een zwangerschapstest in zijn hand.
    Wat heerlijk Meissies! Geniet er maar van en je kan voorzichtig beginnen met dromen 😊

Eza, betekend dit nu dat jij volgende keer ook wat eerder gaat?

20. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Dat heb je goed gezien lyah ;) haha ik ga nu de 11e cyclusdag aanmelden normaal de afgelopen 3 inseminaties op dag 12 aangemeld en dag 13 geïnsemineerd.

AMC mailde dat ik wel prima zit iedere x aan de hand van de temperatuurlijsten die ik ze had gestuurd.
    Ik krijg wel mijn nieuwe donor gelukkig.

Meissies had je na je inseminatie de volgende dag een smiley?...

Nou Jennifer, de enige 2 nog over ;)

Deel Deze Pagina