Thanks allemaal wij zitten hier totaal beduusd te zijn maar wow wat is dit fijn!!!! Eza ja ik had de dag van de inseminatie de sniley te pakken, dag ervoor dus aangemeld! Peetje met hoeveel weken krijg je dan de echo? O wow komen zo allemaal vragen ineens naar boven en inderdaad ik ga langzaam beginnen met dromen.... Eindelijk na twee jaar hebben we de test in handen die we zo graag wilden!
En geloofd nu iedereen dat temperaturen echt werkt haha geweldig Ik was zo teleurgesteld en verdrietig voor mezelf, maar ben nu zo blij voor jou Meissies
Thanks peetje!!! Och eza wat lief begrijp je helemaal en hoop zo dat jij en jennifer ook snel erbij komen zitten!!!
Gefeliciteerd meissies!!! Wat goed zeg! Ik had gisteren of vandaag ongesteld moeten worden. Normaal al dagenlang aanloop ernaar toe. Maar nu niks. Voor degenen die het niet gevolgd hebben; ik kan NIET zwanger zijn. Heb normaal strakke cyclus. Zou het kunnen komen doordat ik sinds een poosje visoliecapsules gebruik?
Wow!!!! Gefeliciteerd meissies!!!! Oooo wat een heerlijk vruchtbaar forum zeg. Eza en ik komen er gauw bij hoor. heerlijk dromen meissies!!!
Neeee ik geloof het nog steeds niet.... Zit hier nu omringt met allemaal tijdschriften die mijn man als een malle is gaan halen haha
Ik was vorig jaar vandaag voor de eerste bloedafname geweest om te kijken of ik mocht starten deze cd3
Even wat anders sinds dat ik zwanger ben komt de kat elke avond bij ke liggen is het toeval of voelt hij het ? Hij is niet meer bij me weg te slaan
Heel herkenbaar Peetje! Ik heb er constant 2 om me heen cirkelen. We bewegen ons als een soort 3 eenheid door mijn huis. Vooral de poes is erg aanhankelijk, hoewel ze meestal redelijk voorzichtig gebeurd het nu af en toe dat ze me aan komt randen. Dan moet ze bovenop me liggen, koppie tegen mijn handen, luid spinnen en kneden met haar pootjes. Dat is echt nieuw gedrag van de afgelopen weken en het kan niet anders dan met mijn zwangerschap te maken hebben.