Jeetje meiden wat een stilte ! Hier al vrij druk geweest vanmiddag komt de familie en morgen komen er ook weer mensjes dus druk druk toch probeer ik af en toe te lezen , ik voel me erg goed vandaag en zit vol vertrouwen ! Vannochtend deden mn borsten zo zeer bij elke stap die ik zette voelde ik ze dus gauw een bh aan getrokken dan is t een stuk minder begin al meer vertrouwen te krijgen in dezr zwangerschap ondanks af en toe last van mn buik zal t erbij horen verder gewoon weinig klachten oja moe natuurlijk maar dat herkent iedereen hier nog 9 dagen dan eindelijk de eerste echo wachten duurt lang maar het is niet anders hoe dtaat het met de rest van de dames ??
Hallo meiden, Hoe is het hier. Ik nog steeds niet ongesteld en begin me af te vragen of het nou wel zo gezond is als ik door die visolie nu ineens een langere cyclus zou hebben. Wilde morgen beginnen met vragenlijsten voor AMC in te vullen maar vraag me nu ineens af of ik überhaupt in Utrecht wel gevraagd heb wat de wachttijd daar is voor een Nederlandse donor. Dat is namelijk wel een stuk dichterbij. Mmm baal van die twijfel, want stond eindelijk achter mijn beslissing!
Mieke ik slik ook visolie en heb een perfecte normale cyclus, dus denk niet dat het daar zo van in de war kan schoppen. En waarom schrijf je je niet in bij beidde en kijk je wat sneller is? Het is maar een vragenlijst en geen contract, je moet na je wachttijd nog een bijeenkomst bijwonen en kan je altijd nog beslissen waar je voor kiest. Hey meiden, ja rustig hier, maar ik zit weer in de wachttijd tot ik weer mag, dus er valt niet zoveel te vertellen Jeetje Meissies kan me voorstellen dat het nog even wennen is leuk hoor zo voor de feestdagen, is echt een cadeautje Fijne avond allemaal
Bedankt Eza voor je reactie. Lijkt simpele reactie, maar voor mij even helpend om niet verder te piekeren. Ga idd morgen dan die vragenlijat gewoon invullen en opsturen samen met verwijzing. Dan bel ik maandag UMC en afhankelijk van wat zij zeggen schrijf ik me daar anders ook in.
Zo dames mijn verjaardagsdag zit er weer op was gezellig druk nu wel een beetje een trekkerig gevoel in mn buik herkenen jullie dat als je druk bent geweest of heb ik dat alleen? Meissies heb je het al aan iemand vertelt? Emmy hoe voel jij je ? Lyah hoe gaat het met jou , Jennifer en eza t is nog even wachten wanneer beginnen jullie met testen?
Was je gister ook echt jarig peetje?? Gefeliciteerd hoor! Heb je iedereen al verteld over de zwangerschap? Ik ga vanaf woensdag testen en dan ga ik er een beetje vanuit dat ik zaterdag naar het amc mag.
Nee mijn man was 9 december jarig ja iedereen weet t hoor , wat fijn dat je al weer snel mag lijkt bij altijd heel snel maar zit natuurlijk gewoon 14 dagen tussen ik ga weer duimen draaien!
Nou ik ben gisterenavond ongesteld geworden. Uiteindelijk maar anderhalve dag te laat. Maar gezien ik normaal eerder een dag te vroeg dan te laat ben, was het voor mij toch apart. Ik ga vanmiddag de vragenlijsten van het AMC invullen. Is volgens mij een behoorlijk karwei.
Ja klopt ze willen alles weten ! Haha nou ja ander halve dag mag geen naam hebbrn heb jij je misschien ver telt?
Goedenzondag dames, Dat schiet alweer op Jennifer! Dan kan je weer op het wachtbankje gaan zitten. Miekkie, die vragenlijst valt wel mee hoor, stuur hem lekker op dan kan je tijd op de wachtlijst beginnen Ik ben de afgelopen dagen zo ontzettend moe en misselijk, dat het niet meer leuk is. Ik weet dat ik heel graag zwanger wilde worden en dat dit erbij hoort maar ik kijk wel enorm tegen de komende weken op. Gisteravond had ik wat donkere afscheiding op mijn wc papiertje waar ik wel wat van schrok. Het was wel heel weinig maar toch niet leuk. Ik heb het verder niet meer gezien. Ik moet er maar op vertrouwen dat alles goed zit.
Hoe bedoel je donkerdere afscheiding? Bruin? Geel roodachtig? Wel erg vervelend dat je zo misselijk bent ! Moeilijk functioneren zo lijkt me .... maar he hebt verder geen echte buikpijn toch ? Dan komt het allemaal wel goed misschien ben jij erg gevoelig daar , hier totaal nergens last van helemaal niet misselijk nooit geweest ook mijn borsten nemen wat pijn aan gaat af maar in omvang behoorlijk toe zo ook mijn buik nu hopen dat het bij mij ook allemaal goed zit en kan me bij jou ook goed voorstellen dat je daar van schrikt want je wilt t zo graag !! Maar komt helemaal goed hoor lyah
De afscheiding was donkerrood, zeer zeker oud bloed. Dat was gisteravond maar ik heb het verder niet meer gezien. Ook geen buikpijn inderdaad, wel een raar jeukend gevoel net onder mijn navel. Komt dat jou bekend voor?
Ja bij mij zit t net boven mn navel dus ja klopt ... dat is dan idd even schrikken ja maar kan een vaatje geraakt zijn , kan je niet 1 dag minder werken of een middag zodat je 1 moment van de week even bij kan tanken want zo worden het natuurlijk lange weken ! En wel goed blijven eten he ondanks jr misselijkheid
Dat is lief Peetje, Ik ga het aankomende week ook rustig aan doen hoor en dan heb ik 2 weken vrij. Ik eet ook wel gezond hoor, ik zorg wel goed voor mezelf. Het lijkt alleen erop dat ik mijn lichaam opnieuw moet leren kennen. Mijn energiehuishouding is helemaal op z'n kop, ik reageer raar op eten wat nooit eerder een probleem was. Het lijkt wel of ik in iemand anders z'n lichaam zit
Dat lijkt me erg vervelend ! Doen je borsten nog zo giga zeer ? Ik heb zo weinig klachtjes dat ik me wel eens afvraag of ik t niet gedroomd heb dat ik zwanger ben maar dan kijk ik op de test en denk ik nee t is echt zo hihi alleen als ik me druk maak zoals gisteren dan voel ik mn buik aan het einde van de dag en nu worden mijn borsten minder pijnelijk en denk ik ohh gaat t wel goed dat is ook niet alles maar jij hebt echt het andere uiterste van mij jij bent er echt ziek van kunnen we er allebei niet tussen gaan zitten hihi jij iets minder ik iets meer klachten zou toch perfect zijn dan delen we die elende
Haha, graag Peetje! Werkte het maar zo he? Mijn borsten vallen wel mee, behalve als een kat er bovenop springt Zoals net 😏
Wij zitten in de auto onderweg naar mijn ouders om het te gaan vertellen... Aangezien zij zo ongeveer beter op de hoogte zijn van mijn cyclus dan ik toch nu maar alvast vertellen! Ben zo benieuwd hoe ze gaan reageren!! Zal wel tranendal worden gok ik zo! Verder weet mijn beste vriendinnetje het en vanmiddag misschien nog paar andere vriendinnetje. Zo raar om nu al te vertellen maarja ze zijn op de hoogte van alles dus kunnen er bijna niet om heen😉 Voelt wel raar om het anderen te vertellen terwijl ik het zelf nog niet eens geloof!! Maarja vier testen zeggen toch echt dat het zo is dus🙏