kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lieve Lyah, het laatste wat je wilt is afscheiding met überhaupt een soort van kleur van bloed. Helaas kan het er gewoon bijhoren. Ik heb 2 keer bloed afgeveegd (met 6 en met 9 weken) en ben daar behoorlijk van geschrokken. Gelukkig waren de echo's gewoon goed.
    Ik hoop voor je dat dit de eerste en laatste x was...
    En sterkte met je misselijkheid. Lijkt me heel heftig. Soms kan een huisarts je daar iets voor voorschrijven.

Fijn peetje dat je weinig klachten hebt. Heerlijk van genieten. Mijn energie is sinds een weekje weer veel beter en daar geniet ik enorm van. Weer lekker de deur uit en dingen ondernemen. Zalig!

2. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Spannend meissies! !! Heel veel plezier!!!

3. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Ohh meissies wat spannend idd als iedereen op de hoogte is dat wij bij ons ook het geval dan kun je er echt niet omheen dat geloven duurt wel even ik geloof t pas bij de eerste echo dus misschien is dat bij jou ook wel het geval wat lekker emmy dat je weer dimgen kunt ondernemen voor ons duurt dat nog even ik krijg zo weer visite zie er tegen op ben nog aan het bijkomen van gisteren ben dus nog steeds doodmoe van gisteren .., meissie heb jij nog zwangerschaps klachren ? Of ook heel weinig ?

4. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Emmy 💕
    ik heb wel het gevoel dat het goed zit dus daar moet ik op vertrouwen.

Spannend Meissies! Ik ben benieuwd hoe ze gaan reageren, houdt je ons op de hoogte?

5. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Wat is het toch leuk om jullie verhalen hier te lezen. Allemaal al wel een stuk verder dan ik.

Ik heb een paar uur geleden de vragenlijst en verwijzing verstuurd na het AMC. Nu wachten op reactie. Ik kan geloof ik OF nog aanvullende vragen krijgen OF horen of ik al direct op de wachtlijst wordt geplaatst. Maar daar mogen ze geloof ik een maand over doen. Duurde dit bij jullie ook lang of viel dat uiteindelijk mee?

6. Meissies

Meissies Niet meer actief

Spannend miekie!! Lyah luister naar de wijze woorden van Emmy!!!

Ouders schrokken zich rot dat we ineens op zondag voor de deur stonden en hadden het daarna direct door en zoals ik al verwachtte mams met dikke tranen en mijn vader kon alleen maar de champagne zoeken en en niks zeggen haha
    Voelt ook wel lekker dat ze het weten!

7. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn Meissies! Heerlijk he? Dat de belangrijke mensen nu op de hoogte zijn. En zo lief die reactie van je ouders.
    Mooie Banner!

Miekkie, ik heb de vragenlijst online ingevuld en ingediend. Vervolgens kreeg ik heel lang niets te horen, maanden! Ik moest maar geloven dat ik op de wachtlijst stond want ik had ook geen bevestiging gekregen.
    Ik begreep dat ze het nu anders doen, je zal het zelf moeten ondervinden ben ik bang

8. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hey meissies, wat leuk om te horen dat je het aan je ouders heb verteld, is het hun 1e kleinkind? Wat een mooie kerst voor jullie :).

Vervelend dat sommige van jullie vervelende kwaaltjes hebben, vooral de misselijkheid, hoop dat het snel beter word Lyah. Ik zou een moord doen voor 2 streepjes en vervelende kwaaltjes, maar moet helaas geduld hebben ;). Ik ga net als Jennifer wo. testen en waarschijnlijk za. naar het AMC.

Wat goed Miekkie, ik kreeg net als lyah toentertijd niks te horen, pas 5 maanden later kreeg ik de vraag of ik nog op de wachtlijst wilde blijven staan en moest ik opnieuw een doorverwijzing van de huisarts inleveren.
    Maar goed er is een hoop verandert en de wachtlijst veel korter dus wie weet gaat alles heel vlot bij jou.

9. peetje007

Meissies wanneer ga je het ziekenhuis mailen ? Oh eza dat schiet ook al weer op ! Heb t idee datvhet bij mij de verkeerde kant op gaat mega last van menstruatie gevoel in mn buik vandaag al de hele dag nog geen bloed gezien maar ben er bang voor alleen wit slijm gezien pfff

10. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och Peetje, dat menstruatiegevoel hoort er allemaal bij. Je baarmoeder is zich aan het oprekken en er gebeurd van alles.

Rustig aan hoor meid, niemand heeft er iets aan als jij je hoofd op hol laat lopen. Neem maar hetzelfde advies wat Emmy aan mij gaf, doe het rustig aan en zorg goed voor jezelf

11. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik sluit me volledig aan bij lyah! Ik heb tot een week of acht menstruatie achtig gevoel gehad. Heerlijk vond ik het. Het idee dat mn baarmoeder aan het groeien was.

12. peetje007

Ik vind het echt doodeng omdat het lijkt als of ik ongi word en zo begon de pijn ook bij mijn miskraam :( kan het moeilijk uit elkaar houden maar als jullie het zeggen dat het erbij hoort dan zal dat wel maar het is niet altijd even prettig vind ik meiden maar ben iets meer gerust gesteld

13. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik begrijp je zorg peetje... probeer vertrouwen te houden!

14. peetje007

Dank jullie wel dames jullie beuren me elke x weer op als ik denk dat t fout gaat erg fijn

15. Panta

Panta Lid

14 dec 2014
    27
    0
    0
    Brabant
    #2655 Panta, 14 dec 2014
    Laatst bewerkt: 14 dec 2014
    Hallo,

Ik ben nieuw hier en vind het erg leuk om jullie ervaringen te lezen. Ik lees dat sommige van jullie inmiddels zwanger zijn. Super, gefeliciteerd!
    Ik ben alleenstaand en probeer via KID in het AMC zwanger te worden. Na 6 mislukte KID behandelingen heb ik inmiddels 3 IUI behandelingen achter de rug. De 3e behandeling is nu 17 dagen geleden (27-11-14). Ik ben nu dus al 3 dagen over tijd. Na 13 en 16 dagen heb ik een test gedaan. Beiden negatief helaas. Maar mijn temperatuur was vanmorgen nog steeds hoog, 37,2 graden. Heeft iemand hier ervaringen mee?

Groetjes Panta

16. peetje007

Ik ben de eerste x ook overtijd geweest en ook mn temp was hoog testen negatief na 4 dagen werd ik alsnog ongi helaas maar gebruik je hormonen? En heb je miss wel eens vaker een afwijkende cyclus? Sorry heel veel vragen zo klets lekker mee in ieder geval t is een gezellige groep

17. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Beste Panta,
    Wat ontzettend vervelend die onzekerheid... Een deze dagen zal er zeker duidelijkheid komen. Wat balen dat je niet binnen de KID ICI behandelingen zwanger bent geraakt. Hoe is je gevoel over de IUI?
    Gezellig als je mee komt kletsen! Er gaat hier van alles door elkaar. Van hypere zwangeren tot teleurstellingen... En iedereen leeft erg met elkaar mee, echt super fijn!

18. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lyah, hoe is t nu met jou? Nog vervelende kleur afscheiding gehad?

19. peetje007

Ja emmy klopt ik ben heel onzeker ! Word er zelf wel eens gek van nog 7 dagen dan mag ik kijken of het allemaal goed is ik hoop t zo ! Maar ik zit zo te denken als er iets niet goed is had mijn lichaam het er toch wel uitgewerkt ? Oh meiden hebben jullie ook zn last van die spieren in je billen het lijkt wel of ik hevig gesport heb, hoe gaat het vandaag met je misselijkheid lyah ? Eza en Jennifer nog 2 dagen en dan starten jullie al weer ! Kom maar gauw op die wolk erbij zitten

20. peetje007

Meissie hoe gaat het met jou ? Hoe voel jij je ? Is het al binnen het nieuws wat leuk dat je ouders zo reageerde mijn ouders geloofde t niet die wilde de test zien hahaha en toen was t ook janken geblazen heb je het amc al gemaild of gebeld?

Deel Deze Pagina