kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Panta! Die onzekerheid is idd niet leuk, vooral als je nu ook 3 dagen overtijd bent. Houdt je lichaam goed in de gaten en ik heb ook gemerkt dat je heel veel geduld nodig hebt in dit hele proces.
    Gebruik jij hormonen bij je iui?

Emmy, gisteren overdag had ik het af en toe nu nog maar sinds gisteravond is het weggebleven. Het werd ook steeds minder hoor, dus ik denk dat er gewoon een vaatje is gesprongen.
    Ik voel me in ieder geval nog super zwanger.
    Mijn misselijkheid is niet zo erg nu maar dat neemt meestal in de loop van de ochtend toe.

Jennifer en Eza, wat grappig dat jullie nu samen opgaan met jullie cyclus, misschien moeten jullie op dezelfde dag wel voor inseminatie naar het AMC!

2. Meissies

Meissies Niet meer actief

Ow strontmisselijk hier al sinds vrijdag pfffff
    Heb gister amc gebeld ben benieuwd!! Ja mijn ouders geloofden het meteen haha maar die waten wel goed van slag😉

3. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Haha ohh wat leuk meissies , je bedoeld gemaild neen ik aan fus je hebt nog geen datum voor echo heb je al een vk uit gezocht? Jij ook al zo misselijk ? Jeetje lijkt me niet fijn

4. Meissies

Haha ja gemaild maar nog niks gehoord hoop dat ze beetje snel doorkomen😉 ja die misselijkheid is erg vervelend helemaal op het werk

5. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gemerkt dat ze hun mailtjes tussen 15:00 en 18:00 antwoorden dus ik denk dat je nog even moet wachten Meissies.
    En veel crackertjes eten tegen je misselijkheid Meissies. Van niet eten wordt je nog misselijker

6. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verdomme, net bij het afvegen weer bloed, en meer dan gisteren. Ik heb de vk gebeld en ze vertelde me hetzelfde als dat ik dacht, dat het vast een gesprongen vaatje is.
    Mocht het wel een miskraam zijn dan moet ik echt helder bloed verliezen en last krijgen van krampen. Ik zit nu in de bus onderweg naar een werkafspraak op van alles te letten, ik vind dit echt niet leuk

7. Panta

Panta Lid

14 dec 2014
    27
    0
    0
    Brabant
    Bedankt voor jullie reacties. Ik gebruik inderdaad hormonen en Pregnyl dus waarschijnlijk is mijn lichaam daardoor nu in de war. Het is de 1e keer dat ik overtijd ben vandaar dat ik toch een klein beetje hoop had maar ik moet er maar op vertrouwen dat die testen kloppen en geduldig m'n menstruatie afwachten.

PS: wat vervelend Lyha dat je zo nog niet onbezorgd kan genieten van je zwangerschap. Ik heb van vriendinnen gehoord dat zij ook tussentijds bloedingen hebben gehad, maar ik kan me voorstellen dat je je dan toch zorgen maakt. Hopelijk blijft het hierbij.

8. peetje007

Ojeej lyah ik zou er ook mega onzeker van wprden mag je niet op echo komen vopr je gemoedsrust? Dit is toch ook erg vervelend !! Zolang je geen krampen hebt moet je maar denken gaat het goed maar toch bloed is vervelend is het oud bloed of helderrood bloed ?

9. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    He gatver lyah. Waarschijnlijk heeft de verloskundige wel gelijk en is het een gesprongen ader. Wel heel vervelend natuurlijk omdat het je onzeker maakt.

panta welkom. Voor jouw ook heel vervelend en onzeker zeg.

10. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lieve Lyah,
    Dit is echt heel kl*te...
    Zolang het bloed niet meer wordt en je geen krampen krijgt is er geen reden voor paniek. Maar de onzekerheid die je nu voelt is vreselijk.
    Bij mij bleek die 2x bloed bij het afvegen erbij te horen, ik hoop dat je snel voor een echo kunt dan weet je gewoon meer en kun je daar op gaan vertrouwen.
    Sterkte!

11. peetje007

Meissies weet je al wanneer je mag voor de eerste echo ?

12. Meissies

Yes net mail gehad! Mag op8 januari!!

Lyah zou graag wat van je onzekerheid willen wegnemen! Dikke knuffel!

13. peetje007

Yes yes dat is best wel snel ! Wat leuk en spannend

14. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie, lieve meiden! Een half uur na mijn vorige berichtje vond ik bloed in mijn onderbroek, ter grootte van een 2 euro munt. Daar ben ik echt van geschrokken! Meteen weer de vk gebeld en zij vertelde me dat het echt nog alle kanten op kan.
    Sindsdien geen bloed meer gezien maar ik kijk weer om de 10 minuten in mijn onderbroek.
    Ik heb woensdag een belafspraak met de vk.
    Ik vind die onzekerheid echt niet leuk

Meissies, 8 januari is idd best wel snel, spannend hoor!

15. peetje007

Geen buikpijn lyah? Vind wel raar dat je niet even op echo mag komen hoor xou t erg verelend vinden als mijn vk er zo licht over denkt ? Maar vind t een hoop bloed voor een gesprongen vaatje

16. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze zegt dat je nu nog niets zeker kan zeggen. Zelfs als je een echo hebt en je ziet een kloppend hartje kan de miskraam zich doorzetten. Ze wil liever een paar dagen wachten.

Ik heb geen buikpijn en sinds die tijd dus niet meer gebloed. Ik vind het eng maar heb op de een of andere manier wel het gevoel dat alles nog goed zit, maar het blijft eng

17. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Je gevoel blijven volgen lyah!! Ik denk echt dat je zelf zoveel meer weet van je lijf dan ieder ander...
    Wel echt heeel vreselijk die onzekerheid. Heel veel dingen doen om je af te leiden... Helaas kun je helemaal niets anders doen dan wachten...

18. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Jeetje Lyah snap dat je geschrokken bent :( iedereen kan zeggen het kan alle kanten op, of het komt wel goed, maar jij voelt en ziet alles en maakt je natuurlijk veel zorgen, hopelijk zijn het zorgen voor niks.

Ik kan me er alles bij voorstellen omdat mijn 2 vriendinnen ook zo hebben gebloed ( en dan bedoel ik heel erg, maandverbandje erg) maar beidde zijn bevallen van mooie kids) het is een schrale troost, maar zo zie je het kan ook met bloed goed gaan, wel in de gaten houden dat je geen krampen gaat krijgen.

Sterkte in ieder geval!

Spannend meissies, maakt het toch wat echter, met een echo in het vooruitzicht, kan ik me zo voorstellen :) .
    Ik ben al weer klaar voor zaterdag :) duimen maar weer.

Fijne avond meiden

19. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, wat zijn jullie toch lief! Ik ben echt zo blij dat ik jullie heb gevonden. Jullie begrip en meeleven doet me enorm goed
    Eza, dat van je 2 vriendinnen vind ik erg fijn om te lezen! Dank je wel

20. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Jeetje Lyah, snap dat je je zorgen maakt! Maar hopelijk zit alles gewoon goed en krijg je snel dat uitsluitsel!

Leuk hoor meissies, over paar weekjes een echo.

Ik heb gisteren dus de verwijsbrief en vragenlijst verstuurd en kreeg vanmiddag al bevestiging dat het in goede orde ontvangen is en dat het beoordeeld gaat worden door een arts.

Deel Deze Pagina