Goedemorgen ladies, Tot nu toe nog geen bloed gezien en geen rare krampen in mijn buik. Dus dat moet volgens mij wel goed zitten. Al ben ik nog wel heel nerveus en kijk om de haverklap in mijn onderbroek. Net een paniekmoment toen ik krampen kreeg, bleek dat ik moest poepen 😉 Ik heb geen last van pukkels, misschien komt dat nog maar ik hoop het niet, ik ben nooit zo pukkelig geweest
Wat fijn dat je geen bloed meer hebt gezien. Haha en die pukkels kan altijd nog! Ik had nooit pukkels. En nu. ..oeiaoei!
Ik ook helemaal nooit pukkeltjes gehad zelfs niet in de puber tijd maar nu toch echt wel maar ach je hoeft t niet te krijgen
Ja dat vind ik ook wat dat aangaat heb ik get erg makkijk als ik jullie hoor dat jullie zo misselijk zijn ! Maar ik neem alles voor lief voor een klein beebje maar kan me wel voorstellen dat zoiets wel je dagelijkse leven verstoord en het vervelend word na een tijdje maar verder laat maar komen hoor heerlijk die kwaaltjes hihi
Ohh dames ik heb weer iets met mn bazin maandag moet ik voor echo nu heeft ze voor die dag vervanging nodig mijn collega kan niet want ook doe heeft 2 kinderen en werkt mu zegt ze tegen mijn collega dat ze mij ook niet kan vragen want ze moet naar het ziekenhuis voor DIE BABY vond t een beetje respectloos om over zo over een kindje te praten van iemand anders en helemaal hoe ze weet dat we er zo lang over hebben gedaan i am not amused!
Zo, nu kan ik reageren 😊 Die werkgever van jou is maar een raar mens Peetje, niet druk om maken! Laat haar maar lekker zeuren en bitchen, daar wordt ze zelf ook niet vrolijker van. Ze zal wel jaloers zijn ofzo. Jij gaat maandag in ieder geval je kindje zien! 😍
Zo is het lyah!! Pfff ik lig hier de hele dag al op bed met buikgriep en dan ook nog een strontmisselijk niet leuk! Hopelijk snel voorbij! Dus vandaar even stilte van deze kant😉
Ojeej meissies dat is niet fijn meid luister goed naar je lijf en dan komt het wel goed ! Voor mij nog 6 dagen te gaan dan de echo lyah jij nog 7 en dan kan jij okk koekeloeren hihi ben mega benieuwd naar de kleine druif heb jij nog bloed g3had vandaag lyah ?
Nee, bloed en krampvrij dus ik begin er steeds meer in te geloven dat het gewoon een vaatje was. Mijn misselijkheid is ook niet afgenomen dus de hcg doet ook nog hard z'n werk. Ik vind het wel spannend hoor! Die echo. Vooral na gisteren ben ik bang dat het er toch niet goed uitziet ofzo. Misschien ga ik morgen aan de vk vragen of ik deze week al een echo bij hun mag hebben voor mijn gemoedsrust. Ik heb het weekend ook een klein staartje buikgriep gehad Meissies, ik denk dat ik daarom zaterdag zo misselijk was. Dat is hoopvol voor jouw misselijkheid toch? Jennifer en Eza, liggen jullie testen al klaar voor morgen? Zijn jullie weer klaar voor de volgende poging? Emmy, jij moet deze week toch voor de combinatietest? Nog steeds nerveus?
Wat fijn lyah dat je geen bloed meer bent verloren. Heel prettig. Ik heb morgen de nekplooimeting. Heb er eigenlijk wel zin in. Weer de kleine zien en heb er vertrouwen in. Dus gelukkig niet meer zo nerveus. Vind het natuurlijk nog wel spannend.