kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Hè gatver meissies dat je ziek bent. Beterschap.

O spannend Emma. Heerlijk weer je kleine frummel bekijken.

Lyah gelukkig dat je vandaag geen bloed hebt gezien. Ik heb er echt alle vertrouwen in dat je volgende week een prachtige foto van je kleintje krijgt.

Voor jouw schiet het ook op peetje. Die baas van jouw is echt niet goed wijs maar ja zulke mensen zijn er helaas ook op deze aardbol.

Ik ben er weer helemaal klaar voor. Jij ook Eza ? ?

2. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Ja helaas wel jennifer ! Ik ben benieuwd wanneer jullie naar t amc gaan en dan weer dat wachten he!

3. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Indd Peetje die baas van jou is echt een beetje de weg kwijt... Heel vervelend voor je...
    Willen jullie in je handtekening de datum van de echo zetten? Ik vergeet het steeds (sorry!!)...
    Als niet ook prima hoor!

4. peetje007

Haha ik ga het wel even doen :)

5. Meissies

Meissies Niet meer actief

6. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hahaha danku!! Deze ooit lopende agenda, heeft sinds die hormonen door het lijf gieren ietwat gaten hier en daar :-S. Mijn collega's liggen ook in een deuk (beter dat dan dat ze er boos van worden).
    Ik vergat namelijk nooit iets haha, oeps!

7. peetje007

Ach dat gaan ook wij vast nog krijgen en zo is het overzichtelijk voor iedereen

8. peetje007

Vandaag zijn bij mij echt alle symptomen van de zwangerschap verdwenen geen pijnelijke borsten , geen vreetbuien gewoon niets hebben jullie dat ook ?

9. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lekker van genieten, morgen zijn ze er weer!

10. peetje007

Mijn borsten nemen met de dag af , je weet ook gewoon niet wat goed of slecht is dat zullen we maandag dan wel zien

11. peetje007

En Jennifer en eza hoe waren de testen ?

12. peetje007

Wat een doodse stilte haha lyah is alles nog rustig bij je ?hier heb ik vandaag mega pijn aan mijn rechter heup nou weet ik joet of dat door de zwangerschap komt je spieren worden wel slapper dus miss verder heb ik totaal niet het idee dat ik zwanger ben het is dat de testen het zeggen maar verder niet dus ben erg benieuwd naar maandag emmy hoe was de combinatie test?

13. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hoi lieve meiden, sorry was heel erg druk met het isoleren van de vloer van de buren zodat ik geen last meer heb :) .
    Hier net getest en vind hem al erg donker! Voor cyclusdag 8 en nu hij opdroogt ie ie nog donkerder, maar dat lijkt me echt te vroeg!

Hoe is het gegaan Emmy vandaag met de test of ben je nog niet geweest.
    En hoe was jou test Jennifer?

Spannend Peetje en lyah bijna de eerste echo :) ga je nog eerder lyah? Of ben je meer gerust gesteld..
    Kijken jullie effe mee met mijn test?

14. peetje007

Wauw eza idd wel erg donker voor dag 8 maar je weet nooit wat je lichaam doet kan zomaar ineens wat eerder zijn miss moet je nog een x testen? Vind t wel lastig te beoordelen

15. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mijn combinatie test was helemaal geweldig!! Alles helemaal goed en kindje groeit uitstekend!
    Is nu al 6.5 cm. Wat gelijk staat aan 12 weken en 6 dagen zwanger. Ben zo blij!!

16. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat ziet er idd donker uit Eza, nog niet helemaal positief maar al goed in die richting. Denk je dat je ovulatie nu eerder komt?

Jennifer, hoe is jouw test gegaan?

Peetje, ik denk niet dat pijn in je heup met je zwangerschap te maken heeft maar ik kan het fout hebben hoor.

Meissies, voel je je al iets beter? Minder misselijk?

Emmy, ik ben zo benieuwd naar je test! Laat je het ons weten?

Ik heb vanmiddag een belafspraak met de verloskundige, ben benieuwd wat ze gaat zeggen. Ik ben wel een stuk rustiger geworden maar ik blijf het spannend vinden.

17. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wauw Emmy! Fantastisch nieuws!!! Gefeliciteerd met je kleine druif

18. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Pffff ik vind dag 8 wel erg vroeg hoor :(.

Hij is nu donkerder dan de vorige maand de dag voor de positieve smiley!
    Ik ben iedere x op dag 13 geïnsemineerd en de 12e positieve smiley, maar nu al op dag 8 zo donker?!
    Ik wilde eigenlijk op dag 11 nu mailen, 1 dag eerder maar nu twijfel ik omdat de test nu al zo donker is :(
    Ik ga vanavond nog 1x testen, ik heb nu een cb gedaan en een gewone een 3e doen heeft denk ik niet zoveel zin.

Ik heb 1x eerder gehad dat ik een donkere test had en de volgende dag bijna niets te zien en de dag daarop een positieve test, maar die was niet zo donker als deze..... Pfff jullie zullen blij zijn dat jullie van het testen af zijn ;)

Wat fijn te horen dat het goed was Emmy.

19. peetje007

Ohh wauw emmy doe heeft een mega groei spurt gemaakt weer wat goed ? Heb je al een buikje of pas jij je eigen kleding nog aan ? Ik weet t ook niet lyah miss verkeerd gelegen of zo ik ben benieuwd wat je vk gaat zeggen laat je t weten ?

20. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Moeilijk eza... maar dag 8 is wel echt heel vroeg. Ik zou vertrouwen op je vorige cyclussen. Ik heb wel eens op dag 6 heel donker getest en toen pas op dag 12 ofzo echt positief. Vanavond nog eens testen lijkt me verstandig. Succes!

Deel Deze Pagina