kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussion in 'MMM clubs' started by peetje007, Jul 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lyah

lyah Bekend lid

Oct 30, 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Eza, frustrerend he? Die timing perfect te krijgen.
    De afgelopen keer dat ik nog testte had ik op dag 9 ook een donkere test. Ik vertrouwde er net als jij nu op omdat mijn positieve test meestal op dag 14 was, het was dus veel te vroeg. Ik heb gewacht en vertrouwd op de kennis die ik heb van mijn cyclus.
    Ik denk achteraf dat die test van dag 9 iets te maken had met de griep die ik toen had. Maar het kan door van alles komen.

Ik denk wel dat het een goed idee is om een dagje eerder te gaan maar dan moet je er wel van op aan kunnen dat je ovulatie echt de volgende dag is.

Ik ben idd wel blij dat ik van het testen af ben hoor! Poeh, wat een gestress

2. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Haha ja ik ben ook zeer zeker blij dat ik er af ben idd dat gestress en t denken zit ik goed ben ik niet te vroeg of te laat en idd vertrouw op wat je gevoel zegt !! Hoe laat word je gebeld lyah ? Miss mag je wel komen vopr een echo of gaat ze je miss gerust stellen dat is ook al fijn nog heel even en we zijn aan de beurt jippie:)

3. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Dank voor het meedenken meiden :) ja ik ga vanavond nog testen en dan wil ik het daar van laten afhangen, ik vind dit erger dan de wachtdagen, dat gestres met testen! Weten jullie nog vorige maand bij mij dat hij donker was maar niet positief op de cb en 10 min later wel een smiley! Blehhhh nou ik ga zo maar werken en dan is ie hopelijk vanavond lichter haha.

Dag dikke buikjes meisjes :)

4. lyah

lyah Bekend lid

Oct 30, 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net met de vk gebeld en ze was blij te horen dat ik niet meer had gebloed. Ze zei dat er verschillende redenen zijn waardoor zo'n bloeding kan komen. Ze wilde me niet gerust stellen want ze zei dat het nog steeds alle kanten op kan.
    Ze wil de echo van dinsdag afwachten.
    Ze had in principe wel plek voor vrijdag maar raadde toch aan om die van dinsdag af te wachten omdat ik dan ietsje verder ben.
    Ik vind het wel ok, ik heb er ondertussen wel een goed gevoel over dus ik vond dat ook wel goed

5. peetje007

Ohh wat fijn !! Nu met spanning toe leven naar dinsdag

6. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Lyah, je eigen gevoel zegt het meest hoor. Dus daar lekker op vertrouwen.
    Nog maar even en jullie kunnen de kleine zien! Dat is zo waanzinnig bijzonder!!!

7. lyah

lyah Bekend lid

Oct 30, 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, ik kan niet wachten Emmy! Nog 6 nachtjes slapen😊

Eza, laat je ons weten hoe je test is gegaan vanavond?

8. Meissies

Meissies Niet meer actief

Jeetje eza die is inderdaad al flink donker ik zal de laatste x met een veel lichtere test in amc... Maar zoals je wert ben ik gewoon voorstander van je gevoel volgen dat heeft mij echt geholpen dus doe dat alsjeblieft!!! Laat je weten hoe je test vanavond was?

9. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Wat fijn Lyah dat je even hebt kunnen overleggen met de vk en dat je wat meer gerustgesteld bent.
    Ja je eigen gevoel klopt meestal wel meiden, pfff toch vind ik het zo lastig nu mijn gevoel zegt dat ik dag 11 ga dat is 1 dag eerder. Maar nu had ik vanochtend die donkere test en denk ik pfff straks heb ik morgen een smiley en lukt het me niet om eerder te gaan.
    Het zou veel logischer zijn als je je positieve test tot 23 savonds kan doorgeven. En dan de volgende dag kan komen.

Ik ga na gtst weer testen :) ik laat jullie het weten :) hoe was jou test Jennifer?

10. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Jeetje wat een dillema eza. Snap goed dat je daar even van in de war bent.

Emmy wat goed een mooie echo!!.

Mijn test was nog lang niet zoals hij wezen moet. Een duidelijke streep maar nog niet donker genoeg.

11. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Even een foto van de echo. Heb ook weer gefilmd tijdens de echo. Zo leuk! Heb ik in t amc toen ook gedaan, zo bijzonder!

12. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Oooo wauw emmy! ! Wat een prachtige echo ♡

13. lyah

lyah Bekend lid

Oct 30, 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooh wat cool Emmy! Wat een knapperd!

Inlijsten die foto 💕

14. peetje007

Wat mooi emmy zullen we even een gok doen wat het gaat worden ik zeg voor jou een jongetje !

15. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Oh Emmy wat een prachtig baby'tje wat heerlijk zeg😄je zal wel helemaal verliefd zijn😄.
    Nou ik heb weer getest en even donker als vanochtend, hij is nog niet opgedroogd denk dat ik morgen maar ga bellen op dag 9 pfff wel erg vroeg hoor, ben benieuwd morgen naar de cb.

16. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    En je moet nog even je banner aanpassen Enmy :) je bent 4 dagen verder toch? :)

17. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Ik ben zeker helemaal verliefd!!
    Lastig hoor eza... Morgen dag 9 van je cyclus en normaal heb je je eisprong op dag 12 of 13? Heel moeilijk. Goed naast je eigen gevoel luisteren.
    Ik vind het nog erg vroeg, maar het is natuurlijk niet onmogelijk.

18. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Haha ja maar mn banner aanpassen heeft geen zin ze gaan uit van de termijn echo. Dan ben ik nu 12 weken en 3 dagen. Kan m inderdaad wel aanpassen :)

19. peetje007

Jeetje eza wat lastig he .... zo ie zo even kijken wat hij morgen doet en je weet zeker dat je niet zwanger kan zijn je hebt echt een goeie menstruatie gehad ? Ik opper maar wat hoor want het is idd erg vroeg maar ja idd niet onmogelijk

20. lyah

lyah Bekend lid

Oct 30, 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgenochtend opnieuw testen Eza, misschien brengt dat wat meer duidelijkheid.
    En goed naar je gevoel luisteren hoor! Je kent je eigen lichaam het beste

Share This Page