Ja eza de laatste keer was ik twee dagen eerder dan normaal!! De eerste dag ben ik op dag 14 naar amc gegaan, tweede keer op dag 13 en de laatste keer op dag 12 en je ziet wat daarvan is gekomen😉 Morgen testen en dan beslissen en afgaan op je gevoel! Succes!! En wow Emmy het is gewoon echt een mensje!! Hoop dat ook over 7,5 week te zien ❤️
Haha ja ik vind die testen en het beslissen erger dan die twee wacht weken blehhh. Ik laat het inderdaad van morgen afhangen, moet wel heel erg vroeg testen want moet om 07.30 de deur uit. En ik denk dat iets vroeger beter is dan te laat, maar de gok blijft spannend Nee Peetje ik ben echt niet zwanger mijn temp is heel laag 36.3 en ik ben gewoon normaal ongesteld geworden. Wauw net na 16 jaar!!!! Mijn tongpiercing eruit gehaald voor altijd, zo,n bizar gevoel haha. Ik heb ook een tatoeage op mijn buik, ben benieuwd wat daarmee gebeurt als ik zwanger ben haha, zal niet best wezen Fijn dat jullie nog meekijken en meedenken meiden nu jullie al zwanger zijn voelt goed.
Oke nee dan kan dat echt niet uhm die tattoo op je buik gaat enorm oprekken haha mijn nichtje heeft er 1 onder op haar die heeft na haar 2 zwangerschappen weer opnieuw moeten laten kleuren vette stria of hoe dat ook heet er door maar je moet er wat voor over hebben en miss word helemaal niet zo dik en blijft hij gewoon mooi dat is bij iedereen anders hoe snel ze groeien dus wie zal het zeggen ik hoop snel een ritje naar het amc voor je ben erg benieuwd na morgen eza
Natuurlijk willen we meekijken wn meeleven met jou Eza! Je hoort toch ook bij dit cluppie en bovendien hebben we allemaal hetzelfde meegemaakt! Ik ben ook een fan van eerder dan later, dan heb gewoon meer kans om dat eitje te treffen! Wat goed van je piercing! Ik heb sinds mijn 16e een navelpiercing die er ook nog nooit uit is geweest. Die zal ik binnenkort ook eruit moeten halen. Wat zal dat gek voelen, ik ben zo met dat ding vergroeid
Lief van je Lyah, Ja ik ben zo benieuwd naar morgen ochtend . Ja haha 16 jaar gewoon, maar het voelt zo fijn nooit gedacht, nog wel een beetje spierpijn gevoel in mijn tong, maar dat zal morgen wel weg zijn. Tsja die tattoo op mijn buik is gelukkig maar een kleintje, heb ik genomen toen ik 17 was in de school pauze tussenuur mijn moeder was woedend ook omdat ze me helemaal niet mochten tatoeëren op mijn leeftijd haha. Nu ik ouder ben denk ik wel eens pfff geen gezicht zo,n orka die over mijn navel heen springt haha maar goed ik heb hem al zo lang. Nou meisjes ik ga slapen ik stuur morgen een foto van de test.
Haha die tattoos en piercing, heb het zelf helemaal niet maar kan me voorstellen dat het heel gek is na zo'n lange tijd eruit te halen!. En eza natuurlijk denken we met je mee. Daar zijn we toxh met zn allen hier voor! Ben benieuwd naar je test... spannend
Pfff moeilijk!!! Baal dat ik niet het perfecte antwoord voor je heb. .. Hoe is je slijm? Hoe is je gevoel? Ik vind de dipstick vrij donker, cb niet, maar die had bij mij de laatste keer geen smiley en look al me know! Is de dipstick donkerder dan gister? Dan denk ik wel dat je eisprong eraan gaat komen, maar geen idee hoe snel...
Ik heb ook geen antwoord voor je sorry vind dit erg moeilijk mijn gevoel zegt wachten maar dan ben je miss toch te laat ik heb even geen advies
Moeilijk hoor.hij is donkerder dan gisteren. Dus ik denk dat ik maar ga me e-mailen. Als ik morgen tussen drie en vijf geinsemineert word.en het zaad blijft ongeveer tot 18 uur leven, dan kan ik nog tot zaterdag een smiley plassen toch?
Jeetje wat spannend Eza, hij wordt duidelijk wel donkerder. Wanneer verwacht je je eisprong? En heb je al vruchtbaar slijm gezien. Ik vind het ook moeilijk om te beslissen, jij kent jouw lichaam het beste. Wordt jij nou geïnsimineerd met iui of het cupje? Want bij het cupje leeft het zaad nog langer, toch? Jeetje, ik vind het bijna net zo spannend als jij
Maar dat er bij jou zoveel verschil tussen de dagen van je eisprong zit dat is wel lastig hoeveel dagen verschil zit er precies nu tussen al zou je morgen je ei hebben ? 3 dagen ? Is je cyclus dan ook 3 dagen korter?
Ik had de afgelopen 3 dagen slijm( eerder dan verwacht ) Met cupje inderdaad, oh ik haat dit ik ga weer te laat komen ben ik bang. Heb nu nog een cb gedaan en die is donkerder dan net. Nou ja ik gok het maar meiden, anders is het pech gehad en kom ik bij jullie uithuilen. Kus
Aangemeld heb zo laat mogelijk gedaan tussen 16 en 17 oeeeeeee zo spannend!!!! Dank voor het meekijken, ik ga naar mijn werk racen haha
Oh meid wat is dit moeilijk test je vanavond ook nog eens ? Ik had de afgelopen x net zn test als jou s, , ochtends en geen smiley toch aangemeld en s, avonds een knal ovulatie test en een smiley en ben toch echt zwanger! ! Dus volg je gevoel gewoon