Ik denk eigenlijk dat je heel erg goed zit! Als je slijm vruchtbaar is en de testen beginnen op te lopen dan moet je piek nog komen en zit je dus netjes voor je eisprong. Ik zou denk ik voor je eigen gemoedsrust nu geen testen meer doen, maar dat is uiteraard aan jou. Je gevoel zegt gaan. De testen worden donkerder. Op zn vroegst morgen je eisprong, dat zou perfect zijn en anders zaterdag dag zou ook geweldig zijn. Spannend weer meis!
Ik denk dat je goed zit Eza! Als je bedenkt dat je nu anderhalve dag moet wachten tot inseminatie, daarbij opgeteld dat zaad tot 3 dagen na de inseminatie nog leeft, heb je een behoorlijke opening voor je ovulatie. En nu ik het zo opschrijf denk ik helemaal dat het een goede keuze is. En zo niet dan staat mijn schouder alvast voor je klaar! Hoe is jou test vandaag Jennifer?
Zo ik ben nog op tijd voor mijn werk hahaha. Dank lieve meiden dat jullie zo meeleven 😄ik sta er nu achter en ga inderdaad pas morgen ochtend testen weer of pas na de inseminatie🙈. Werk ze allemaal😘
Goedr keuze hoor eza denk echt dat je precies goed zit. mijn test loopt ook mooi op denk dat hij morgen wel goed genoeg is om aan te melden en dat hup hup zaterdag naar het amc joepie!!
Spannend Jennifer ik ben ook benieuwd naar jou testen 😄ga je voor een smiley? Of ga je ook iets eerder?
Ik ga echt voor een smiley. Ben vorige maand iets eerder gegaan en dat is niet gelukt en de smiley heeft al twee keer bewezen dat het dan lukte
Ja dan snap ik heel goed dat je wacht tot de smiley. Van mij is het de 1 e x dat ik gok dus hoop dat het goed gaat😊, ik hoop dat ik snel van het amc hoor.
Elke ronde is het weer ontzettend spannend he. Verander je nu ook van donor eza of was je dat de vorige keer al?
Ja ik krijg nu de nieuwe donor ben er heel blij mee. Ja pfff dat gokken en onzekerheid blijf ik het moeilijkst vinden. De twijfel blijft todat ik hopelijk morgen een smiley zie😁🙈
Morgen 15.15 dames ik hoopte later maar helaas. Nu maar duimen draaien😂😂😄👏
Dat ene uurtje maakt ook geen verschil meer hoor Eza! Mijn duimen gaan overuren voor je draaien 😊
Haha nee dat ene uurtje maakt inderdaad niet veel uit Pffff ben er de hele dag mee bezig meiden, mijn twijfel is zo enorm groot, niet vanwege de testen die zijn vrij donker maar omdat ik dag 9 insemineren extreem vroeg vind! Normaal ga ik op dag 13 en 1x op dag 12 geweest. Mijn cyclus is nu gemiddeld 25 dagen deze maand was het maar 24 dagen, en ik was 1 dag eerder ongesteld. Ben zo bang dat de test morgen lichter is of geen smiley geeft, pff jullie weten het allemaal, maar je wilt die ene kans per maand zo graag zo goed mogelijk benutten, en dat je zelf de keus moet maken, ga ik of niet vind ik soms niet te doen. Helaas kan ik niets anders doen dan afwachten
Maar opzich is dag 9 dan niet zo heel gek als je een cyclus van 25 hebt morgem is t toch dag 10 ? +14 dagen is eigenlijk best netjes hoor dan als je het zo bekijkt maar ja helaas is er nooit zekerheid het is en blijft een gok
Ow snap je helemaal eza ik had precies hetzelfde de afgelopen keer.... Tis echt een drama elke maand he! Nou ik ga keihard voor je duimen hoor enne jennifer jij hopelijk zaterdag en dan komen jullie hopelijk snel op de roze wolk erbij!!!
Ik begrijp je twijfel heel goed Eza, juist omdat je cyclus nu zo anders is als normaal. Maar je zag zelf hoe de testen oplopen en je hebt vruchtbaar slijm. Probeer er een beetje op te vertrouwen. Ik denk echt dat je hartstikke goed zit.