Dat is dan de dag na nod grrr heb wel gewoon t gevoel ongi te worden ik ga de komende dagen maar geen test meer doen ik zie t wel moet de rest van de week werken dus goeie afleiding
Ja moeilijk he idd ik haal ze gewoon niet in huis haha heb nog steeds bruin verlies en af en toe een veegje rood maar niet zoals normaal ppfff wordt helemaal gek hier
Ik heb nu vreselijke hoofdpijn en koude rillingen heel irritant hopen op het beste energy Hoe gaat het met de buikkrampen?
Geen menstruatie pijn zoals ik normaal heb borsten doen ook helemaal geen pijn heb ik normaal wel dus weet echt niet wat ik moet doen heel af en toe zie ik wen beetje rood aan me wc papiertje maar meerendeel bruin en alleen bij het afvegen
Meiden ik begrijp dat jullie helemaal onrustig worden. Maar probeer echt even je zinnen te verzetten (haha ik heb nu even makkelijk praten). Het enige wat duidelijkheid gaat geven is afwachten... Ik duim nog heel hard!
Hey meiden, nadat ik mij de hele week een beetje vreemd voelde, een dag bruin verlies had en vandaag weer wat bruin verlies. Ook voelen mijn borsten anders dan anders. Dus toch maar in Duitsland hier een testje gehaald omdat ik toch ook aan de alcohol zit. Hier het resultaat, als ik volgende week thuis ben ga ik gelijk de verloskundige bellen want ik heb toch echt 6 dagen een flinke bloeding gehad dus ik ben hartstikke in de war. Nou ja voor nu maar even gewoon vakantie vieren zonder alcohol en volgende week maar verder kijken
Jeetje Jennifer wat spannend!! Ziet er wel heel goed uit! Mijn vriendin had ook een echte bloeding. Dus zij aan de alcohol en nu een prachtig zoontje die alweer 3 is. Zou wel heel gaaf zijn zeg!
Ja ik snap er ook niks van. Had idd menstruatie krampen en ook echt stolsels die ik verloor. Dus vindt het nog even heel spannend en baal stiekem dat we niet in Nederland zijn dan had ik gelijk naar de verloskundige gewild maar jah even afwachten en hopen dat het echt zo is.
Begrijp ik. Heel spannend zeg. Over een paar dagen nog een keer een test doen om te kijken of het oploopt? Wil desnoods best iets vanuit Nederland naar je opsturen. Succes!!
Hoe is het nu met jou energy ? Rode duiveltje nog steeds weg hier gaat het redelijk heb menstruatie pijn in mijn buik vanaf gisteren al waarschijnlijk ga ik toch eerder ongesteld worden maar het zijt zo weinig aan te doen
Helaas poging 3 is mislukt ga vanmiddag even bellen of er een andere optie is dit wordt me allemaal ff teveel
O jeetje energy wat ontzettend balen. Heel veel sterkte. Kan me heel goed voorstellen dat je enorm baalt
Hoe is het nu bij jou peetje? Ik heb net mail met de bevestiging dat er volgende x indd geinsemineerd wordt met de andere donor. Geeft me een goed gevoel.