kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Lieve eza het is elke maand weer een gok. Ook al heb je de juiste temp een mooi dikke vette positieve ovulatietest. Dan nog moet de natuur zijn best doen. Ik denk echt dat je goed zit hoor. Een lichaam is nou eenmaal elke dag een beetje anders en zo is je cycles ook niet elke maand helemaal hetzelfde. Vertrouw op je gevoel!

2. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Jennifer en eza hoe waren de testen

3. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    De testen zijn hier lichter dan gistere, nou ja de cb is hetzelfde, jammer dat cb de volgende dag bijna niet meer zichtbaar blijven met het resultaat, de dipsticks wel!
    En dus geen smiley!

4. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik heb nu geen idee wat te doen blehhh nou ja ik kan niks doen of zal ik toch het amc bellen om advies te vragen?

5. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Je kunt ALTIJD amc bellen voor advies. Het is geen brood wat je gaat halen. Moeilijk meis... sterkte!

6. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Eza wil je n foto van je dipsticks van afgelopen dagen plaatsen met die van vorige maand ernaast?

7. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik heb ze helaas niet bewaard omdat ik van die donker groene had en die waren extra gevoelig. Dus heb nieuwe gekocht en alles weggedaan ook omdat het altijd klopte. Ik heb alleen nog van vorige maand 2 testen van de dag voor inseminatie en de dag van inseminatie. Op de dag ervoor is ie nog biet duidelijk verkleurd.
    Ik heb in ieder geval het amc gemaild met de testen dan moeten ze maar beslissen. BAH wat haat ik dit toch😭😭😭😭😭😭😭😭😭

8. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Deze zijn van eergisteren en gistere

9. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    En deze van vanochtend

10. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hij lijkt gister op zn top te zijn geweest dus dan zou je perfect zitten. Maar soms is hij ook eerder (vals) positief... meis volg je gevoel!

11. peetje007

Heel moeilijk idd hij lijkt nu weer op zn retour ! Ik zou toch gaan en wacht anders even t amc af als je toch hun feedback wil hebben succes!

12. peetje007

En Jennifer hoe was t bij jou?

13. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Eza, wat een gestress. Ik kan me voorstellen dat je nu helemaal onzeker bent. Maar die testen van de afgelopen dagen kunnen toch niet zomaar donkerder worden? Ik weet het ook niet hoor. Ik geloof dak je idd op je gevoel af moet gaan

Ik ben benieuwd wat het AMC zal zeggen, misschien kan je ze wel even bellen ipv te wachten op een mail

14. peetje007

Bellen gaat daar vaak sneller als wachten op een mail ik zou daar niet op wachten dikke kans dat ze pas na de tijd dat jij heen zou moeten reageren

15. Meissies

Meissies Niet meer actief

Och eza wat een gedoe..... Ik kan er niet zoveel op zeggen hoop dat amc snel reageert en dat je voor jezelf de goeide keuze maakt!!

16. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik heb geprobeerd te bellen maar er word niet opgenomen, op de oude site staat dat je alleen kan bellen tussen 8 en 9.... Welk nummer bellen jullie? Dit was 0651962450.
    Mail word ook niet beantwoord ( maar dat doen ze vaak pas na 14 a 15 uur) blehhh
    Heb net nog een cb gedaan, hij is iets donkerder dan vanochtend maar heel weinig maar. En ook ineens geen slijm meer!! Pffff snap er niets meer van!

17. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Als je t algemene nr van amc belt.
    0205669111 geloof ik. Kunnen ze je doorverbinden....

18. peetje007

Dat 06 nr is idd van t kid maar je kan ook gewoon de afdeling bellen 020 566 4287
    Dat is vanaf 2 uur weer bereikbaar! Ik denk dat je eitje al gesprongen is met een beetje geluk is hij nog toegankelijk maar hoor even wat het amc zegt

19. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ja ik heb dat nummer ook gevonden en ze zijn inderdaad weer vanaf 14 uur bereikbaar, dan moet ik al bijna weg, dus denk dat er niets anders op zit dan gaan.

Maar Peetje dan zou mijn ei dus vannacht gesprongen zijn op dag 10 en ik heb ook geen smiley gezien dan had ik toch met die donkere testen een smiley moeten hebben gehad?
    Ik weet nu wel dat ik nooit meer ga mailen voordat ik een smiley heb gezien, want ben nu helemaal van slag,dat deze kans nu misschien al verpest is, voordat hij begonnen is :(
    Echt irritant dat als ik om 7 uur een mail stuur met onderwerp SPOED inseminatie vanmiddag, dat je dan nu nog steeds niks heb gehoord.
    Had net wel weer een klein beetje slijm maar mijn baarmoedermond voelt eerder hard dan zacht, zit wel hoog, dus de timing is denk ik echt niet goed, heb ook last van een menstruatieachtig gevoel.
    Slecht begin van mijn vakantie!

20. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Sorry meiden jullie worden natuurlijk gek van mijn gemail🙈🙈🙈

Deel Deze Pagina