Ohh eza nee word niet gek van je ik weet hoe lastig dit is je zou denken dat je idd en smiley zou hebben maar zou kunnen dat je die gisteravond zou hebben gehad en is je lh piek kort dat kan heb ik ook wel eens gejad ging razend snel nou fingers crosst meis ik hoop voor je mee dat je goed zit
Oh Eza, ik begrijp je heel goed. Het is ook super frustrerend dat ze zo slecht bereikbaar zijn. Denk je eerst goed te zitten en nu weer die vreselijke twijfel, bah! Ik wou dat ik je gerust kan stellen. Ik hoop dat het AMC dat wel kan als je eenmaal daar bent. Succes, ik denk aan je
Lieve eza het is jouw lijf, dus jij bepaalt of er vanmiddag geinsemineerd wordt. Dan ben je er vanmiddag en zeg je nee de timing klopt niet. Blij zullen ze er niet mee zijn, maar jammer de bammer. Het zaad is toch nog bevroren. Even iets anders. De clearblue smiley is geen must. Had ik de laatste x niet en tadaaaa zwanger. Ten tweede, je eisprong kan heel goed vanmiddag of morgenochtend zijn nav de eerdere positieve tests. 3e? Test je normaal donkerder met ovulatie test? Heb je normaal nog andere signalen dat eisprong eraan komt (Bv gevoelige borsten)?
Oh meiden ik begin nu echt te genieten van mijn zwangerschap ook de gevoelige boobs zijn er weer terug en mn buik trekt nu weer lijkt mij een teken dat het groeit heerlijk! ! Nou op naar maandag
Oo eza wat een moeilijke situatie zeg. Je kan niets anders dan je gevoel volgen. Ben wel benieuwd of je nu wel of niet gegaan bent. Ik mag morgen om 12.30.
Haha lekker he !! Een smile van oor tot oor kan niet wachten tot ik tonnetje rond word ! En het kan showen aan iedereen
Nou dames, uiteindelijk het amc gebeld en ze zei dat het een goede timing was. En de dokter zei dat het zaad zeker 2 a 3 dagen blijft leven ( ook ingevroren zaad) dus ik kan niks anders doen dan afwachten en duimen. Spannend Jennifer 😄en lekker vroeg, ik ga duimen voor je . Fijn Peetje dat je he goed voelt en dat alles goed gaat
Dan ben je nu dus alweer geweest toch? Nu loslaten, niet meer testen en lekker jezelf verwennen en mn duimen doen hun werk!! Spannend Jennifer! Dit wordt jullie ronde!! Dan worden het september kindjes!! �
Lekker hoor emmy !! Mijn buik is ook wel wat dikker maar niet echt heel veel verschil ik merk het maar een ander niet ...wat fijn krijg jij je broeken nog dicht ? Anders word t tijd voor positie kleding je bent natuurlijk ook al bijna 13 weken dus showen die buik !!
Met knoopje open gaat het allemaal nog prima! Positiekleding komt wel, haha vind mijn eigen kleding ook nog wel erg fijn en leuk!
Dus je zit nu met je cupje in Eza? Nu doen wat Emmy zegt hoor. Niet meer stress op he hals halen, genieten dat er op dit moment misschien wel een Wondertje gebeurd of in de komende dagen nog staat te gebeuren. Pas over 2 weken mag je weer een beetje stressen😊 Fijn Jennifer! Dat het nu maar raak mag zijn voor jullie allebei en we idd in september 2 baby'tjes mogen verwelkomen. Emmy, wat ontzettend leuk! Genieten van die buik 😍 Mijn buik is nog gewoon hetzelfde gebleven, wel voel ik mijn baarmoeder duidelijk. Vooral als ik mijn skinny jeans aan heb, drukt de boord erop dus ik heb al met mezelf afgesproken zoveel mogelijk loszittende kleding te dragen. Lang leve de dikke panties en rokjes
Hey lyah ja haha ik zit met mijn cupje in ga hem om 20 uur verwijderen, ik heb thuis alle testen weggegooid want ik blijf staren naar al die streepjes. Nu heb ik vakantie en lekker 16 dagen vrij, heerlijk genieten en leuke dingen doen, al ga ik mijn lieve kindjes wel missen . Wat klinkt dat heerlijk meiden, dikke buiken en strakke broeken oeee wou dat het voor mij en Jennifer ook al zo ver was het word weer duimen draaien . Nu lekker op het bankie gtst en de voice fijne avond meiden
Jij en Jennifer zijn deze maand aan de beurt ! Ik wou dat ik een glazenbol had meiden had zo makkelijk geweest heerlijk die 16 dagen vrij geniet er van ik moet volgende week nog 2 dagen dan heb ik ook 13 dagen vrij ook ik hang lekker op de bank en ga lekker gtst en voice kijken ! Heerlijk relaxen fijne avond
Wat fijn eza!! Lekker genieten van je vakantie nu. Meiden jullie zijn zo lief. . Bedankt voor alle positieve berichten! ! Emmy krijgen we en foto van de groeiende buik
Hallo meiden, Ik weer even drukdruk met werk en daardoor liep ik alweer 13 pagina's achter met lezen. Heb dus niet alles bij kunnen lezen! Laatste pagina wel en lees dat er al mensen dikke buikjes krijgen!! Leukleuk! Ik zelf heb van het amc nog een verzoek gekregen voor aanvullende informatie van een oude behandelend arts. Gisteren opgevraagd en vanavond al kunnen versturen naar het amc. Nu dus afwachten of het met dit verslag erbij wel voldoende is en of ik dan officieel op de wachtlijst sta. Spannend hoor. Dan zou ik komende lente of zomer al kunnen starten! Heb umc utrecht trouwens ook nog aan de lijn gehad. Hebben een wachttijd van anderhalf jaar, dus daar ga ik me niet eens inschrijven.
Nu de wachtperiode nog doorkomen miekkie ik weet nog dat ik aan t einde van de wachttijd wel een beetje ongeduldig begon te worden ook jij hopelijk snel zwanger! ! Ik blijf je volgen