Hey meiden werd daar straks gebeld door het amc of we een uur eerder konden omdat er veel uitval was. Nou zitten we nu dus in het amc is het stervens druk haha. Vast een foutje
Haha dat meen je niet Jennifer, AMC was het even kwijt waarschijnlijk wie er moesten komen ofzo, hoop dat je toch meteen aan de beurt was. Ging alles goed?
Oh Eza, je zit perfect! Wat zal jij opgelucht zijn! Toch een goede keuze geweest he? Haha Jennifer, het AMC heeft z'n zaakjes niet echt op orde. Maar het gaat erom dat je geïnsimineerd wordt en dat gaat gebeuren. Veel succes!
We waren om 11.45 aan de beurt als een van de eerste. Er loopt altijd een man alleen in het weekend een hele aardige kerel die mij nu al drie keer geholpen heeft. er zat wel een heel onbeschoft stel in de wachtruimte. Gingen op alle deuren kloppeb om te kijken of er wel personeel was heel vreemd. En mopperen dat het zo lang duurde. Vervolgens zegt een andere man. Dat ze ook wel ff samen de vrouwen konden helpen die er zaten !!!! Echt zo respectloos. Werd er echt narig van. maar jah we als eerste aan de beurt dus wij liepen lachend naar buiten terwijl die sukkels nog steeds zaten te wachten
Jaaa lyah ik ben een stuk opgeluchter, nu is er nog een kans, ik denk dat de cb gewoon helemaal geen smiley gaat geven heb er net weer een gedaan helemaal positief maar geen smiley???snap er niks van!! Jeetje Jennifer, wat een rare mensen! Belachelijk! Gelukkig waren jullie lekker aan de beurt en had je iemand die je al eerder hebt gezien 😄ik heb nu 4 x iemand anders gehad😳. Spannend meis😄misschien gaan we knallend het jaar uit met een dikke positieve test😄ik duim vast🙌🙏🙌🙏🙌
Fijn eza! Wanneer zal dan je eisprong zijn? Morgen? Dan zit je mooi binnen de 48 uur! Zou perfect zijn! En Jennifer fijn dat je weer geweest bent. Kan het aftellen weer beginnen.
Bleh meiden ik moet zo naar het ziekenhuis, ik heb toch na 16 jaar mijn tongpiercing verwijdert. Ik had hem eruit gehaald omdat ik al sinds ma last van mijn tong had en dik, maar alles zag er rustig en goed uit, dus ik heb gespoeld met lestrine en mijn tandengepoetst en hem er toen uitgehaald, maar mijn tong begon daarna zo.n pijn te doen dat ik vandaag niet eens kon eten. Ik keek net goed in de spiegel en ik duwde op de onderkant van mijn tong en toen kwam er iets Zwarts' tevoorschijn en een heleboel pus ieeeeeellllll. Hoop niet dat ik zo aan de antibiotica moet, lijkt me niet zo goed als je net bent geïnsemineerd
Jeetje eza dat is schrikken. Laat er maar goed naar kijken! Antibiotica is indd niet handig, ik had last van iets vlak na inseminatie en toen wilde mn arts ook nog even geen antibiotica voorschrijven. Hou je ons op de hoogte?
Oh bah Eza! Wat schrikken! En dat kan zo pijn doen he? Ik wist niet dat antibiotica schadelijk is voor dat hele proces maar vraag daar maar goed na. Als de pus eruit is moet de pijn zo goed als weg zijn toch? Dat hoop ik tenminste ook voor je! Wat een aso mensen Jennifer! Echt vreselijk irritant, bah Gelukkig hoefden jullie niet zo lang te wachten
Zit nu bij de apotheek ik moest eigenlijk antibiotica maar door de inseminatie mag dat niet dus krijg nu spoelmiddel maar als ik koorts krijg moet ik wel antibiotica Blehhh