kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Jeetje zeg hopelijk helpt het spoelmiddel!

2. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    He, je hebt wel pech he? Ik hoop dat je spoelwater aanslaat en dat je geen pijn meer hebt.

3. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hè Kak.... Maarrr ik denk vaak ook maar zo: er zijn genoeg mensen die niet weten dat ze zwanger zijn en alles doen wat niet mag... als het goed zit zit het goed!
    Sterkte meis!

4. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Dank lieve meiden! Ik ben eindelijk thuis! Heb net heel goed gespoeld en nu maar duimen dat de zwelling snel afneemt en dus ook de pijn:( en hopen dat ik geen koorts krijg. Ik hou jullie op de hoogte.
    Liefs

5. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Dames ik zit ergens mee mijn linker eierstok is gevoelig moet ik rekenen op een bbz of kan dit door mijn hormonen komen ? He getsie eza hopelijk gauw verbetering meid

6. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    peetje als je een bbz heb, voel je dat echt wel hoor, dan heb je ook vreselijke buikpijn.

7. peetje007

O nee dat heb ik zeer zeker niet!! Thanx jennifer maar hoe kan het zijn dat mijn eierstok gevoelig is ?? Enig idee ?

8. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    In je buik is er gewoon heel veel gaande want er groeit een prachtig kindje, je bent gewoon extra gefocusd op alles wat je voelt in je buik. het kan zijn dat je banden aan die kant aan het oprekken zijn, het kan zijn dat je darmen een beetje geprikkeld zijn etc. We hebben helaas geen luikje zou het echt fijn zijn he.
    Er gebeurd gewoon van alles in je lijf en daarom zul je de aankomende 9 maaanden dingen voelen waarvan je onzeker wordt, maandag zal je een prachtig kleine mensje zien die heerlijk aan het groeien is in je buik.

9. peetje007

Ohh dat hoop ik zo !! Maar wij hebben wel extra kans op bbz omdat wij icsi behandelingen hebbem gehad waardoor ze dus punctie,s uit voeren dat betekend dat ze met een naald de eitjes weg zuigen waardoor je wat litteken weefsel over kan houden en miss is het daarom wel way gevoeliger nu de laatste punctie was maart maar idd kan van alles zijn hormonen in mijn lijf hahaha sta stijf van de hormoontjes em dat voelt heerlijk hihi

10. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hè eza wat een gedoe toch allemaal... sterkte!
    Peetje hoe voel je of het je eierstok is? Zou echt niet weten hoe dat voelt. Maar al die pijntjes en dingetjes horen er echt bij (tenminste ik had het ook).

Net sinds tijden weer gezellig een drankje gedaan met een goede vriend. Heerlijk even een beetje dansen. En nu lekker naar bed! Trusten meiden!

11. Panta

Panta Lid

14 dec 2014
    27
    0
    0
    Brabant
    Hey meiden!
    Leuk om jullie berichtjes weer te lezen! Ik ben de afgelopen dagen in de wolken geweest. Want na 2x een negatieve uitslag te hebben gekregen was deze afgelopen woensdag toch wel echt positief!!! Ik kan het nog steeds niet geloven :-D
    Eindelijk!!! Maandag op m'n verjaardag ga ik het bekendmaken aan m'n ouders met een zwangerschapstaartje. Benieuwd naar hun blije koppies!
    8 januari krijg ik m'n 1e echo!

12. peetje007

Yes panta !! Kom er gezellig bij wat leuk geen last van kwalen ?

13. peetje007

Oohh wat stom vergeet je helemaal te feliciteren! Gefeliciteerd panta !! En hoe ik weet dat t mijn eierstok omdat dat het trr hoogte van mijn eierstok is ach miss rammelen ze wel van de hormoontjes en idd er gebeurt een hele hoop moet me ook minder zorgen maken zo stom dat ik dat doe weet het zelf ook wel dat ik gewoon is af moet wachten maar ben gewoon een heel ongeduldig persoon voor de mensen die dat nog niet doorhadde hihi nou ja nog 1 dagje ongeduldig afwachten! ! Gelukkig mag ik vroeg :)

14. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ziekenhuis deel 2 😞 ze willen het zo open snijden ben bang!!! En tot overmaat van ramp net dan toch nog en eindelijk een smiley geplast😟dit is duidelijk niet mijn dag. Kan nu ook het amc niet bellen omdat ik in het ziekenhuis ben😟

15. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jeetje eza wat kl*te... sorry heb er geen ander woord voor...
    Welke cyclus dag is dit nu? Goed onthouden mocht het deze keer vanwege alles niet lukken...
    Heel veel sterkte...

16. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Panta gefeliciteerd!!! Wat een geweldig nieuws!! Ik ken je verhaal niet helemaal, maar een ding weet ik zeker, we hebben allemaal een kinderwens! Geniet ervan!

17. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Panta gefeliciteerd! !

Och lieve eza wat een k.. weekend voor jouw zeg!!.

18. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ben nog aan het wachten 😞 ik zit nu op cyclusdag 12 dus bet als vorige keren had ik oplosgroep smiley op dag 12 dus dat word nooit meer gokken😞denken jullie dat het zin heeft om het amc te bellen?

19. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Als jij dat fijn vindt moet je het zeker doen. Ze gaan waarschijnlijk zeggen dat je timing goed was omdat je bent gekomen zodra je dipstick van kleur veranderende. En dat het nu afwachten is. Wanneer is naar jouw idee nu je eisprong?
    Vrijdag heb je je inseminatie gehad toch?

20. peetje007

Ik denk dat het amc idd z,n antwoord gaat geven dus dat het weinig zin heeft maar je kan het altijd proberen heel veel sterkte eza

Deel Deze Pagina