kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Goed en slecht nieuws. Ze hebben het niet open gesneden omdat je tong geel erg gaat bloeden dus ze willen eerst afwachten, wel zit er een abces of cyste heb nu antibiotica dus hopelijk word de pijn snel minder 😞😟.
    Ik heb nog geen nr van het amc in het weekend kunnen vinden, straks thuis maar even het algemene nummer opzoeken.
    Ik denk dat mijn ei morgen springt maar zeker weten die ik dat niet, want dat voel ik nooit. Amc snapt dan toch ook wel dat dat niet meer kan?!

Nou ja ik hou jullie op de hoogte.ook over mijn👅.

En panda gefeliciteerd ik ken alleen je verhaal niet😊

2. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Eza wat een tegenvallers allemaal.... als morgen je eisprong is ben ik bang dat er indd teveel dagen tussen zitten...
    Schrijf hier lekker de dingen van je af. Als je dat wilt natuurlijk. Sterkte!

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Panta gefeliciteerd!!
    Meiden hoe voelen jullie je

4. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Eza wat een pech zeg! Zowel van je tong als van je eisprong. Het zou wel nog kunnen dat je eisprong vandaag kimt he? Een positieve test betekend alleen maar dat hij binnen nu en zoveel uur springt, dat kan net zo goed over een uurtje zijn. Wie weet wat er gebeurd, de hoop nog niet helemaal opgeven!

Panta, gefeliciteerd! Wat een heerlijk nieuws, geniet ervan! Heb je al een afspraak voor een echo staan?

Peetje, ik vraag me ook af hoe jij je eierstok kan voelen. Er zitten zoveel organen in je buik en bovendien is je baarmoeder aan het opzwellen en alvast van positie aan het veranderen. Morgen mag je lekker kijken naar je kleintje en zal je je vast wat zekerder voelen.

Heerlijk Emmy! Fijn dat je gisteravond zo genoten hebt

Meissies, hoe gaat het met jou? Voel je al iets?

5. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Ik ben vannochtend al de hele ochtend vreselijk misselijk echt vreselijk nu weet ik ook hoe dat voelt blegh het leed dat zwanger zijn heet haha

6. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Het amc heeft net gemaild met sorry maar dat doen we niet, we streven naar inseminatie voor de eisprong en sperma blijft nog circa 72 uur in leven. Heb alleen een kans als mijn ei nu springt ik heb er weinig vertrouwen in.
    Ik en mijn antibiotica gaan naar bed, heb veel pijn.
    Voor de andere fijne zondag

7. Meissies

Meissies Niet meer actief

Och eza wat een gedoe allemaal het zit je niet mee... Wat ontzettend balen! Hoop dat je je snel beter voelt!!
    Hier even offline geweest omdat ik verhuisd ben dus was druk in de weer maar zijn verhuisd dus nu even rust!
    Over het algemeen hier behoorlijk misselijk, vooral savonds en ook gedurende de dag wel last van buik... Misselijkheid is vervelend maar aan de andere kant ik denk dan maar zo zolang ik misselijk ben zal het vast goed gaan in de buik😉

Fijne zondag allemaal!

8. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Hey meiden!!

Eza wat rot allemaal voor je zeg! Bahbah, samenloop van vervelende omstandigheden.
    Peetje ik ben zo benieuwd naar je echo! Zit vast goed!!

Welke meiden hier zijn ook bezig bam mam te worden of zijn het al? Lijkt me leuk wat ervaringen uit te wisselen met jullie! Ben erg benieuwd naar andere verhalen!

9. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik word in juni bam mam van mijn eerste kindje (bam mam vind ik zo stom klinken, sorry)
    Maar word indd alleen moeder van een nu al zo bijzonder kindje!

10. peetje007

Ohh wat fijn meissies nog gewoon heerlijk relaxen voor de kerst idd zolang alle klachtjes er zijn komt het goed , en emmy jij hebt nu toch ook vakantie ? En miekkie ben zelf ook erg benieuwd !!

11. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Oh wat spannend Emmy! Je bent 30 jaar oud? Hoe ben je tot de beslissing gekomen alleenstaand mama te worden? En hoe reageerden de mensen in je omgeving? Heb je straks hulp van mensen om je heen als de kleine er is?

12. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Eza Hoe voel je je? ? Neemt de pijn al wat af? ?

13. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hey Jennifer, heb vreselijke pijn gehad vandaag, zo erg dat mijn moeder weer de doktersdienst heeft gebeld ik kon bijna niet praten van de pijn😞en het doet overal pijn in mijn keel oren etc. Maar na 19uur is de pijn en de zwelling iets aan het afnemen, hopelijk morgen iets beter 😞en doet de antibiotica zijn werk. Ga nu naar bed met wat pijnstillers.

14. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Gatver Eza!! Hopelijk kun je een beetje slapen vannacht en voel je, je morgen weer iets beter!!!

15. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel beterschap Eza! Ik vind het ontzettend rot voor je dat het allemaal zo tegen zit. Nu lekker slapen
    En morgen hopelijk weer iets beter wakker

16. Meissies

Meissies Niet meer actief

Getsie eza het zit je ook echt niet mee, beterschap!!!

17. peetje007

Jeetje eza dat is vreselijk .... hopelijk snel wat beter meid kan me niet voorstellen hoe zeer zo iets kan doen lijkt me vreselijk je tong nog wel bah bah

18. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Miekie: ik ben indd 30. Bijna 31. En wil al sinds ik weet dat het bestaat moeder worden. Op mn 27e echt over na gaan denken dat het ook zonder partner zou kunnen. De grens voor mezelf op 30 gesteld, als ik dan mn man niet ontmoet zou hebben ging ik het alleen doen en komt de man later wel. Dus dat is nu in werking gezet :) en ben dolgelukkig!!
    Iedereen in mn nabije omgeving begrijpt me en steunt me enorm in mijn keuze. En mijn ouders broer en zusje hebben een extra belangrijke rol en die steunen me ook echt waanzinnig. Heb een goed vangnet en hulp om me heen dus dat is te gek!
    Mensen die verder van me afstaan reageren ook allemaal echt zo positief. Ze vinden het allemaal heel stoer en knap.
    En jij, wat is jouw verhaal?

@eza: Kak Kak Kak.... sterkte meid....

19. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Veel plezier morgen peetje!!! Hoe laat mag je?!

20. peetje007

10 over half 10 al dus dat is wel lekker sta nu al dtijf van de zenuwen hopelijk kan ik nog slapen zometeen

Deel Deze Pagina