kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meissies

Meissies Niet meer actief

Ow vet spannend peetje!!

2. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Ja heel erg !! Als ik een goeie echo heb en heb even tijd zal ik hem natuurlijk showen heb wel een drukke dag voor de boeg

3. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Veel plezier met de echo peetje!!

Eza Hoe voel je je vanmorgen? ? Heb je een beetje kunnen slapen?

4. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel plezier Peetje! Ik ben benieuwd.

5. peetje007

Dank jullie wel we zitten al op de snelweg staat veel wind :( en ben best zenuwachtig !

6. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, dat kan ik me zo goed voorstellen Peetje! Ik moet morgen pas maar heb er vannacht al slecht van geslapen.

7. peetje007

Het slapen ging wel hihi maar nu zit ik met zenuwen in de auto

8. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Succes en veel plezier!!
    Tip: filmpje maken met je foon!! Heerlijk om terug te kijken!

9. peetje007

Ohh dames wat een magisch moment !! Het hartje klopt en we zijn volgens de berekening 6 weken en 5 dagen dat klopt ook wel maar dat kan weer bij geschaaft worden later

10. Meissies

Wauw wat ontzettend gaaf peetje!!!! Nu kan ik helemaal niet meer wachten... Duurt nog zooooo lang...17 dagen😉

11. peetje007

Haha ja meissies wachten duurt altijd lang en vooral zo iets maar get is het waard ohh ik ben zo opgelucht meiden !!

12. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Peetje wat een heerlijkheid! !!! Geniet geniet geniet!!

13. Meissies

Heerlijk peetje kan me helemaal voorstellen! Ik ben eigenlijk elke dag bezig met of het wel goed gaat....!
    Heb wel net eerste afspraak met verloskundige gemaakt, eind januari pas pfffff

14. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh wat fijn Peetje! Het lijkt me ook zo heerlijk om te weten dat het goed zit en iets te hebben gezien.
    Ik kan niet wachten tot morgen, ben zo zenuwachtig, vooral omdat ik vorige week heb gebloed. Ik ben bang dat ze gaan zeggen dat er niets meer zit of dat het fout zit. Was het nu maar morgen, dan wist ik waar ik aan toe ben

15. peetje007

Meissies doe jij ook moeders voor moeders?

16. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Goedemorgen dames.

Gefeliciteerd Peetje :) dat ziet er mooi uit, wat zal je blij zijn :).
    En Lyah wat spannend dat je bijna mag, kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent.

Hier gaat het niet goed, ik kan niet praten en heb vreselijke pijn er kwam gelukkig net wel pus uit ( sorry vies verhaal ) en dat heeft de druk wat weggenomen moet vanmiddag weer naar de dokter.
    Laat we zeggen dat ik dit niemand toe wens en heb al behoorlijk wat pijnlijke dingen in mijn leven meegemaakt en dit is geen pretje :(

17. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    En ik ben trouwens ook BAM mama to be ( deze maand dan nog niet :( ) Miekkie.
    Ik ben 35 en hetzelfde verhaal verder als Emmy, mijn familie staat er heel erg achter net als mijn vrienden en buren :) haha. En omdat mijn oudere broer en jonger zusje geen kinderen hebben if gaan krijgen maakt dat het extra speciaal en kan iedereen niet wachten.
    Zelfs de ouders op mijn crèche leven intens mee bij iedere poging

18. peetje007

Ohh lyah je moet wel slapen hoor dan ben je straks doodop ! Hoe laat mag jij morgen lyah ? Ohh eza getsie nog niet echt verbetering dus ? Bah bah lijkt me heeeeeeeeelllllll erg pijnlijk !!!

19. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Och Jeetje Eza had je dat ding er maar niet uitgehaald of niet?

Fijn peetje zn mooie echo

20. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    He bah Eza! Dat klinkt allemaal erg pijnlijk en supervies. Gelukkig dat de pus er nu uit kan, dan heb je het ergste waarschijnlijk gehad.

Ja Peetje, ik weet dat ik moet slapen maar ik was vannacht opeens super hyper en dacht dat het helemaal fout zat. Dat heb ik wel vaker hoor, dat doemdenken midden in de nacht. Dan heb ik gelukkig wel een paar oefeningen die mij kunnen helpen hierbij. En ik heb lekker 2 weken vrij dus ik doe het vandaag wel rustig aan.

Ik ben trouwens ook een toekomstige BAM mam, Miekie. Ik ben ook 35 jaar en eigenlijk hetzelfde verhaal als Emmy en Eza. Mijn omgeving is erg enthousiast en ze willen me graag helpen. Ik heb vooral veel steun aan mijn moeder en mijn zus die overal met me mee naartoe gaan en vooral superplief zijn

Deel Deze Pagina