kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe niet mee aan het onderzoek dus ik krijg er gewoon maar een in het AMC. Wel kan ik ervoor kiezen op ook de 20 weken echo daar te laten doen omdat er een erfelijke hartziekte in mijn familie heerst waarvoor ik ook al onder controle bij het AMC loop.

Dit is zo'n fijn kerstkadootje! Oh Eza en Jennifer ik gun het jullie zo dat jullie dit ook snel mee zullen maken!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      43,5 KB
      Weergaven:
      3
  2. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heel fijn nieuws lyah!!! Heerlijk!! Geniet ervan!

3. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Wat een prachtige echo Lyah!! Je zal vast opgelucht zijn dat het allemaal goed gaat met je kleine mensje.

Ik hoop ook dat Eza en ik gauw mogen aanschuiven, al voelt het wel een beetje egoistisch omdat ik al de ervaring al een keer mee heb gemaakt. Maar zou zo graag nog zn mooi kindje in mijn armen willen houden.

Eza hoe voel je je vandaag??

4. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lieve Jennifer daar is niets egoïstisch aan. Een kinderwens is een kinderwens of het om nr 1 of nr 5 gaat (is mijn mening dan he..)
    Ik duim heel hard voor jullie!

5. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben het met Emmy eens Jennifer! Jouw verlangen is echt niet minder omdat dit de 2e is. Ieder kind is anders en iedere zwangerschap is anders!

Wie weet groeit er nu al iets in je 😊

Hoe gaat het met je tong Eza?

6. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Wat een mooie echo :) en wat een mooi kindje :) het blijft een wonder hè meiden :).
    Ja ik hoop ook dat poging 5 mij zo,n geweldige echo gaat opleveren, hopelijk rond 15 Januari weer naar het AMC maar dat duurt nog zooooooooo lang :( .
    En inderdaad Jennifer ik gun het jou net zo hard als mezelf of een ander, de wens is voor iedereen even groot, daarom leven we ook zo met elkaar mee.

Mijn tong is nog horror :( er blijft pus uitkomen en de druk is nu ook weer aan het toenemen, hopelijk gaat de bovenkant ook nog open, zodat daar ook de druk afkan er zit nog een bal in mijn tong van zo,n 3 cm! En ben misselijk van de antibiotica :( dat word de 1e x dat ik afval met kerst :(

7. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Wat is dat rondje naast je kindje ?

8. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dooierzak vermoed ik

9. Meissies

Meissies Niet meer actief

Peetje jij doet toch ook aan onderzoek mee? Krijg je nou twee echo's in amc?

Ziet er gaaf uit hoor lyah kan niet wachten... Nog 16 dagen!
    Morgen kom moeder voor moeders langs ben benieuwd!

10. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Lyah wat een mooi en goed nieuws allemaal! Super!! Echt fijn voor je.
    Eza dat klinkt allemaal nog niet bepaald goed. Vervelend zeg.
    Ahhh al drie andere bam mams hier dus; Emmy, Lyah en Eza. Nou leuk hoor.
    Mijn verhaal is misschien net wat anders. Vooral qua vangnet. Ik kan denk ik niet echt bouwen op anderen om op terug te vallen. Mijn moeder heeft reuma, met mijn biologische vader weinig contact, broers vooral hun eigen leven en vriendinnen ook. Maar ik heb nu toch besloten mijn wens daardoor niet te laten varen.
    Ik ben nu 33 en voordat ik zou kunnen beginnen met proberen zwanger te worden al 34. Ik ga spijt krijgen als ik niet voor mijn grootste wens ben gegaan.

11. peetje007

Waarom heb ik die niet op de echo ?? En ja ik doe ook mee aan de studie en ik geb maar 1x een echo gehad en hoef niet meer terug

12. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Jullie zijn Ontzettend lief meiden echt waar!!!

Eza wat een gedoe zeg met je tong is ook zn ontzettend vervelende plek zeg.

13. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Getver Eza, nu kan je met kerst waarschijnlijk ook niet lekker eten. Ik hoop voor je dat het tegen die tijd een stuk beter gaat

Peetje, dat is idd de dooierzak, op een gegeven moment zal die verdwijnen. Misschien kon die van hou niet mooi op de echo komen of is ie al weg?

Miekkie, het lijkt me een stuk zwaarder met weinig steun uit de omgeving maar evengoed een hele mooie beslissing die je hebt genomen.
    Wat mij twee jaar geleden heel erg heeft geholpen bij mijn keuze om hiervoor te gaan was de uitspraak van een vriendin: niets doen is ook een keuze. En het was voor mij meteen al duidelijk dat dat niet de keuze was waar ik achter kon staan.
    Wat ik ook heb gemerkt dat ik meer steun kreeg dan waar ik van te voren op had gerekend. Daar erover te praten hebben veel mensen in mijn omgeving mij positief verrast en zijn er zelfs mooie vriendschappen ontstaan.

14. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Nee Lyah inderdaad ik ben al blij als ik wat yoghurt naar binnen krijg blehhh, geen zalig kerst feest voor mij :(.

Miekkie ik denk als je deze beslissing maakt om alleenstaande moeder te worden, dat je er altijd vanuit moet gaan dat je alles alleen zal moeten doen en ook moeilijke beslissingen zal moeten nemen.
    En natuurlijk is het mooi als je veel mensen om je heen hebt maar je zult ook nieuwe mensen ontmoeten op scholen crèche zwangerschapsgymnastiek etc en wie weet wat dat opleverd.

Mijn kindje zal later ook 3 dagen naar de crèche moeten mijn moeder kan maar 1 dag oppassen want heeft nog een drukke baan. Net als mijn broer.
    Mijn zusje is ziek en zal ook niet veel kunnen doen, maar ik weet wel dat ik aan veel familie en vriendinnen goede raad kan vragen en dat is ook belangrijk.

Op mijn groep is een BAM mama met bijna geen hulp en ze heeft een tweeling!! Ja het is loodzwaar maar ze geniet van iedere minuut.
    Ik denk dat hoe relaxter je zelf bent en goed over alles hebt nagedacht financieel en qua opvang en werk dan ben je al heel ver :) en nee ik heb geen 1000 den euro's op de bank haha.
    Dan komt het vast goed, je weet als stel ook niet of iemand ziek word of overlijd of bij je weggaat het leven zit nou eenmaal vol verrassingen.
    Geniet en sta achter hè beslissing! Ik hoop dat je snel aan de beurt bent..

Heb je een goed gevoel dit x Jennifer? Van je zoontje was het ook de 4e x raak toch? Spannend hoor :) heeft hij al een voorkeur voor een broertje of zusje? Of weet hij nog van niks?

15. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    ik heb echt werkelijk geen idee Eza, we reden zaterdag naar huis en toen zei mijn vrouw zo dat was de laatste keer het is nu gewoon raak.
    Ja van onze zoon was het de vierde keer raak,aan de timing zal het echt niet liggen alle lichamelijke aanwijzingen waren er dus nu heel rustig afwachten hahah.
    Onze zoon is de vorige keer mee geweest naar de inseminatie maar is echt nog te jong om er iets van te snappen. Heeft dus nog geen duidelijke voorkeur. Ik gok dat ie graag een zusje wil want hij is gek op blond harige meisjes haha. En stapel op babys.

16. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik ga in ieder geval duimen dat je vrouw gelijk heeft😄
    Wat lief he die kleintjes en dat ze dan dol zijn op de baby's 😍
    Op mijn groep staan de 2 jarige ook altijd bij de kleintjes van 3 maanden en dan kusjes geven ( vaak veel te hard haha) maar zo zoet om te zien.
    Zou wel gaaf zijn als jullie een meisje krijgen😄al is 2 jongens ook super leuk!
    Nog heel even geduld en dan weten we of je vrouw gelijk heeft😄👏volgt ze ons ook een beetje?

17. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ja he zo schattig die veel te ruwe liefde. Onze zoon wil alle baby's aaien zo schattig.
    Ja mijn vrouw leest Af en toe mee en ik vertel haar alles haha

18. peetje007

Ik duim mee jennifer ! Je moet helaas nog wel even wachten zo irritant die wachtweken maar het is niet anders , hier de hele dag gewerkt van half 8 tot 6 het was mega druk dus de hele dag gestaan en gelopen wel heb ik een gesprek met mijn baas gehad hoe het nu verder moet wij kunnen geen aangepast werk krijgen gewoon niet mogelijk ook gaf ze aan dat dit werk lichaamelijk best zwaar is ook als je niet zwanger bent en dat is wel echt waar dus heb besproken dat als ik het lichamelijk niet meer aan kan om dan in de ziekte wet te gaan dat is zowel voor mij beter als voor haar want als ze iemand extra moet neer zetten omdat ik de werkzaam heden niet uit kan voeren word het een dure hobby voor haar,nu lig ik languit op de bank met een kruik tegen mijn onderrug want die doet zeer ( heeft manlief gemaakt voor me zo lief )

19. peetje007

Zo dames ook ik heb vakantie , eza hoe gaat het met je tong ? Jennifer nog anderhalve week duimen draaien emmy wanneer mag jij voor de 20 weken echo ?

20. Meissies

Meissies Niet meer actief

Ha meiden

Hele fijne kerstdagen voor jullie allemaal!!!

Liefs!

Deel Deze Pagina