kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Jij ook fijne feestdagen!

2. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Fijne feestdagen meiden!! Gaan jullie nog wat leuks doen??

Ik moet morgenavond nog werken van 15.00 tot 23.30. Opzich wel gezellig hoor kerstdineren met de oudjes. Al ben ik liever thuis natuurlijk . Morgenochtned lekker kerstontbijten met zn drieën en gewoon lekker keutelen in huis tot 15.00.

Tweede kerstdag eerst rustig opstaan en dan gezellig spelletjes en eten bij mijn oiders met mijn broer en zijn gezin.

en dan heb ik lekker ook vakantie joepie! !

3. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Fijne dagen!! Geniet allemaal!

4. peetje007

Wij gaan morgen op de koffie bij mijn schoonouders s,avond bij mijn ouders eten en 2de kerstdag komen mijn ouders bij ons en natuurlijk morgen ochend een heerlijk uitgebereid kerst ontbijt

5. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allemaal een zalig kerstfeest toegewenst!

Het is morgen precies 29!!! jaar geleden dat mijn vader stierf. Kerst is voor mij altijd een dag geweest waarop we allemaal even bij hem stil mogen staan. Dubbel maar wel mooi.
    We starten morgenmiddag met een bezoek aan zijn graf, daarna vieren we kerst zoals bijna iedereen. Kadootjes, gourmetten en samen zijn met mijn familie

6. peetje007

Ohh wat mooi lyah !! Zelfs na 29 jaar zijn jullie hem nog steeds zo trouw wauw diep respect ! Geniet ervan

7. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Repect lyah dat jullie je vader nog zo eren heel erg mooi!

8. Meissies

Meissies Niet meer actief

Wauw mooi lyah!!!
    Fijne dagen allemaal!

9. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah, dank jullie allemaal 💕

Fijne kerst!

10. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hey lieve meiden, fijne kerstdagen allemaal🎄🎄🎄
    Lyah wat een mooie kerstgedachten en daar gaat voor mij kerst ook om, dicht bij de mensen zijn waarvan je houd of hield❤️.

Gistere kerst gevierd met de familie dan dobbelen altijd cadeautjes en kun je de meest bizarre en gekke cadeautjes winnen😂😂.
    Vandaag en morgen lekker me myself and i, en wij vieren altijd een 3e kerstdag wat heet, het enige kerstfeest wat wel relaxed is😂😂en dat is een feest zonder kerststress en word er lekker gekookt door alle vrienden en spelen we bingo😄👍🎄

Mijn tong gaat iets beter, ik kan weer normaal praten en eten gaat makkelijker maar heb nog steeds een grote bult in mijn mond😔dus als het na de antibiotica niet minder is dan weer terug naar de huisarts.

Geniet lieve meiden😘🎄

11. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Bedankt meiden voor jullie lieve reacties! Echt fijn!!

Wens jullie allemaal fijne kerstdagen!
    Hier loop van de middag gezellig met familie samen zijn en daarna uit eten. Morgen gourmetten. Gaan er paar leuke dagen van maken.
    Ik had alleen zo gehoopt dat ik al te horen had gekregen of ik op de wachtlijst sta voor het AMC. Dan had ik het morgen namelijk aan mijn ouders verteld en nu wil ik er nog mee wachten.

12. peetje007

Vannochtend gaan wij even naar de baby winkel in Harderwijk om toch een positiibroek te kopen mijn andere broeken gaan gewoon nirt meer dicht en loop al 2 weken met een elastiek in mn broek maar nu begin hij bij de gulp ook te knellen dus dat zit niet lekker doet zelfs zeer dus mijn man wil dat ik in een positie broek ga lopen hopelijk roep ik t dan niet over me af dat t fout gaat dat denk ik dan altijd haha

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Peetje welke maat heb je?
    Ik het zoveel positiekleding en mag je anders wel voor een prijsje overnemen als je wilt natuurlijk.

14. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lievie Miekie, ik heb ook pas gehoord dat ik op de wachtlijst stond toen ik bijna aan de beurt was geloof ik. Je kunt ze altijd mailen en om een bevestiging vragen.

Peetje, wat leuk toch!! Mijn broeken gaan.Gaan weer dicht haha. De baby is.naar.boven aan het schuiven waardoor mn buik weer verandert en ik mijn lage broeken dus weer dicht krijg, maar zit niet lekker...
    Gewoon lekker zo'n broek kopen als je denkt dat t lekkerder zit
    Geniet ervan!!

Hier druk met namen. Ik vind t echt super moeilijk.
    En wat fijn is waar ik gister achter kwam. Dat ik als alleenstaande (dus eza en lyah ook interessant voor jullie, maar misschien wisten jullie dit al haha) recht heb op Kindgebonden budget. Dat is in mijn geval, naast de vergoeding voor opvang, nog eens 250 euro ongeveer heb ik berekend. En dat betekent dat ik zonder zorgen het eerste jaar maar 3 dagen kan werken! !! En dat vind ik zo fijn!!! En daarna zie ik wel. Wil het eerste jaar ouderschapsverlof voor 1 dag en ontslag voor 1 dag, zodat ik.na mn verlof altijd weer 4 dagen kan werken.
    wat zijn jullie ideeën daarover?

15. peetje007

Zou ik lekker doen emmy zolang het financieel uit kan zou ik die extra tijd met mijn kindje ook pakken hoor !! Heerlijk
    Dank je one of a kind maar vind dat shoppen wel even leuk kan ik gelijk rond kijken

16. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hoi lieve meiden wat gezellig weer even wat berichtjes in dd morgen 😄sta ik net een heel verhaal te typen hier, loopt mijn iPhone vast😟alles weer weg dus daar ga ik weer.

Peetje wat heerlijk om te shoppen, lekker van genieten en uitbuiken😄👏

Emmy wat fijn, ieder kind krijgt een kindgebonden budget, maar wist niet dat het zoveel was😄is dat per maand of per kwartaal? Scheelt in ieder geval wel weer😄

Mocht ik ooit zwanger raken dan is mijn plan om 6 weken vakantie op te nemen en 1 maand onbetaald verlof, daarna gaat mijn kindje 3x per week naar de crèche en op maandag naar mijn moeder.

Miekkie ik zou het lekker vertellen ik kreeg ook geen mededeling dat ik op de wachtlijst stond!

17. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Niet ieder kind krijgt Kindgebonden budget. Dat ligt aan de inkomsten van de ouders. En bij 2 ouders is dat al snel teveel voor deze toeslag. Het is per maand. En als alleenstaande heb je zelfs met mijn volle salaris recht op behoorlijk wat geld. Tenzij je echt een mega betaalde baan hebt. Maar in het onderwijs is dat niet haha.

18. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Dat klinkt me heerlijk in de oren Emmy😄 en ik verdien ook geen topsalaris op de crèche 😂😂maar mijn 2 vriendinnen krijgen 35 euro maar dat kan dan wel kloppen, maar wel fijn, want alleen is financiëel wel een hele verantwoordelijkheid en dan is een extraatje altijd mooi meegenomen.
    Het gaat ook zo snel bij jou!! Überhaupt de tijd vliegt voorbij!! Nu maar hopen dat ik niet de enige ben die overblijft en straks op poging 9 zit ofzo😦🙈🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄

19. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Peetje, veel plezier met shoppen!

Ik heb een tijdje geleden wat berekeningen gedaan op de website van de belastingdienst maar daar stond volgens mij niet iets van een kindgebonden budget bij. Waar heb je die informatie vandaan Emmy? Ik heb wel berekend wat ik krijg voor kinderopvangkosten en natuurlijk de kinderbijslag.
    Ik wil mijn kind 2 dagen naar een gastouder laten gaan, 1 dag neemt mijn moeder voor haar rekening en ik hoop 1 dag thuis te werken maar ik weet niet of dat gaat lukken. Anders moet het nog een dag extra naar de gastouder maar dat wil ik liever niet.

Jennifer, hoe voel jij je?

Eza, is je bal al wat kleiner? 😊

20. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaah, Eza. Zo moet je niet denken hoor! Voor je het weet is het voor jou ook zover en dan kan je ongegeneerd neerlagen over jouw kwaaltjes

Deel Deze Pagina