kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Miss match dat wel super goed en wil die heel graag naar dat heerlijke eitje van jou hier nog steeds menstruatie pijn met vlagen een buik als een ballon dus ziet er niet goed uit ook hier denk ik poging 1 mislukt :( maar ik moet pas morgen of overmorgen ongi worden dus zal vanavond dan wezen pfff echt balen maar ja

2. peetje007

Jennifer heb je al opnieuw getest?

3. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Nee ga donderdag opnieuw testen. We hebben vandaag heerlijk gesluierd en morgen gaan we de hele dag op pad. Heb wel een afspraak gemaakt met het amc. Ze gaan me aanstaande maandag bellen en dan zullen we wel verder horen.

Hoe is het met jouw peetje? Heb je echt het gevoel dat het mislukt is?

4. peetje007

Ja heb t gevoel dat het mislukt is nog steeds buikpijn dus menstruatie kondigt zich denk ik vannacht wel aan nog steeds een buik als een ballon zo op gezet daar kan naar mijn idee niets goeds van komen ik hoop voor dat dit de positieve kant opgaat heb je verder nog kwaaltjes?

5. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Hoe gaat het deze ochtend peetje??
    Emmy al weer aan het testen voor de volgende ronde?
    Energy hoe voel je, je. Al overleg gehad met het amc?

6. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Morning allemaal, ik heb net weer mn eerste test gedaan. Nog nnegatief. Denk dat ik van t weekend positief test. En dan zondag of maandag naar amc mag. Zoiets.
    Hoop dat jullie het verder allemaal een beetje trekken met de spanning. Succes weer vandaag!

7. peetje007

De buikpijn is minder en nog geen bloed tot op heden maar moet ook pas morgen ongesteld worden heb er weinig hoop in we wachten t tot morgen maar ff af

8. peetje007

Ik hoop voor jou emmy snel een positieve ovulatie test en energy ik hoop dat je wat gekalmeerd bent meid het valt ook niet mee succes met het gesprek bij het amc

9. peetje007

Jennifer Hoe voel jij je en energy Hoe is het nu met jou ??

10. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoe is t nu met jou peetje?

11. peetje007

Nu weer last van mijn buik maar nog steeds geen druppel bloed zal toch vanavond of vannacht wel door breken mn buik is ook nog steeds een big ballon voel me dus niet zo fijn en voel me ook niet positief gestemd :( op zn zachts gezegd voel ik me best klote omdat het toch anders is als anders normaal begin ik een dag van te voren met bruinverlies met af en toe een veeg rood dus dat is nu niet en dan krijg je toch weer hoop maar aan de andere kant heb je dan wel weer last van menstruatie gevoel dus word je weer op je plaats gezet heel klote pffff

12. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Je zou nog een testje kunnen wagen? Ontzettend vervelend zeg dat je, je zo voelt.

13. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ik voel me in de war, misselijk en duizelig en heb een opgeblazen gevoel in mijn buik. Verder gaat het prima haha morgen weer testen en hoop echt dat als we volgende week thuis zijn dat we een echo mogen maken om te kijken of het allemaal goed zit

14. peetje007

Ik heb ze niet meer in huis ter bescherming van mijn eigen maar idd is heel vrrrot en hoe voel jij je ? Ik wacht gewoon morgen en overmorgen maar even af ben nog nooit overtijd geweest dus zowel kan het maar 1 ding betekenen

15. peetje007

Wauw zou moeten mega mooi wezen natuurlijk en zou een mooi verhaal zijn om nog eens te vertellen

16. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Vriendin van me had ook die menstruatie pijn en was zwanger! Dus ik duim voor je!

17. peetje007

Dank je emmy we wachten het maar af :(

18. peetje007

Jullie zijn vast niet meer wakker maar hier vanuit mijn bed ik ben op van de zenuwen kan niet slapen nog steeds geen bloed maar nog steeds last van mijn buik mijn darmen rommelen heel erg en mn buik is erg onrustig fingers crosst morgen ouders en schoonouders te eten ( we zijn 5 jaar getrouwd) pfff moet echt gaan slapen mn wekker gaat over 6 uurtjes alweer zou het dan echt zo zijn dat het in 1 x raak is voorlopig wil ik dat nog niet geloven Weltrusten meiden

19. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Heb je nog een beetje geslapen peetje?
    Gefeliciteerd met jullie trouwdag. Hopelijk krijg je vandaag een heel mooi Kado , een knaller van een test!

20. peetje007

Dat zou idd het mooiste kado wat ik kan krijgen daar kan niets aan tippen maar ik weet nog niet zo zeker of ik vandaag ga testen zit nu op dpo 11of 12 mijn buikpijn is voor nu helemaal verdwenen mn buik lijkt ook minder dik en heb hoofdpijn lijkt me niet dat je hoofdpijn heb als je zwanger bent en heb zomaar 2 pukkels op mn gezicht ik heb nooit puisten maar ja we wachten nog even zo maar rustig aan kleden en naar de kruidvat hobbelen ik ga ze wel halen in ieder geval en jij heb je al weer getest

Deel Deze Pagina