kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussion in 'MMM clubs' started by peetje007, Jul 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    O leuk peetje bij het babyhuys. Zal naar je zwaaien hahah.

ik voel me zoals elke maand. Misselijk en onzeker hahah. Maar jah de eerste wachtweek zit er bijna op. Ik heb nu heerlijk vakantie dat is een heel fijn.

2. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Heerlijk zo vrij met die feest dagen ja idd ben bij het babyhuys geweest heb daar een mamalicious positie broek gekocht en we hadden bijna een mutsy kinderwagen gekocht als het aan mijn man had gelegen ik vind het daar nog te vroeg voor

3. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Eza en Lyah, hier kun je en proefberekening maken, voor zowel kinderopvang toeslag en kindgebonden budget: Proefberekening toeslagen

Ik heb alles helemaal uitgezocht en ik denk bijna zeker te weten dat dit klopt. Zeker weten doe ik het pas als ik het ook daadwerkelijk krijg haha. Maar een alleenstaande vriendin van me ontvangt het nu ook.

Die vriendinnen van jou Eza zijn waarschijnlijk samen met een partner? Dan krijg je aanzienlijk minder.
    En lieve Eza, ik herken je gevoel, na mijn 4e keer dacht ik ook... gaat het ooit nog lukken. Maarrr toen heb ik met mezelf afgesproken dat als ik in juni 2015 nog niet zwanger zou zijn (dan zou ik een jaar bezig zijn) ik me pas druk mocht gaan maken. En toen... ineens zwanger!!!
    Blijf vertrouwen houden!

Hebben we als alleenstaanden nog meer potjes waar we aanspraak op kunnen maken naast Kinderopvangtoeslag en Kindgebonden budget (en kinderbijslag uiteraard)?

Ik heb net van mijn ouders een prachtige nieuwe camera gekregen. Ik maak veel foto's voor de hobby (soms ook in opdacht) en heb nu voor kerst/ alvast verjaardag en babycadeau een prachtig nieuwe body gekregen! Ben zo blij als een kind!

4. lyah

lyah Bekend lid

Oct 30, 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net ook een proefbestelling gedaan en zie dat ik ook 250 per maand aan kindgebonden budget ga ontvangen. Jeetje, had ik helemaal niet verwacht maar dat is idd heel fijn om te weten. Heb ik toch een extra 'kussentje' en kan ik een mooie spaarrekening voor mijn kindje openen.

Ik weet niet van nog meer extra potjes maar mijn zus vertelde mij wel dat zij via de belasting teruggave heel veel hebben gekregen het jaar nadat mijn nichtje was geboren. Zo'n 1700 euro extra.
    Dat is dus niet alleen voor de alleenstaande mama's.

Ik zit ook te kijken naar allerlei babyspul gedaan en heb op marktplaats een bod gedaan op een bugaboo kinderwagen. Spannend!
    Ik heb ook een mooie commode gezien en een box 😊
    Leuk om naar te kijken

5. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Hoe ga jij het qua opvang doen Lyah? Ben zo benieuwd naar andere alleenstaanden. Heb je een riant salaris of moet je wel even goed nadenken?

6. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik geniet ook heerlijk van jullie verhalen hoor meiden :) en blijf ook super positief, maar ergens baail ik natuurlijk enorm dat ik deze maand eigenlijk moet overslaan door een foute beslissing :( de wens is gewoon groot hihi.

Ik ben verslaafd aan mama tijdschriften ik ga er failliet van haha. Ik heb trouwens net verf gekocht voor mijn schommelstoel en idee bedacht i'm de achterkant te herstellen :) dus ga van de week is aan de slag :).

Wat goed Lyha er staan inderdaad mooie bugaboo wagens op marktplaats, had toevallig gistere even gespiekt, al krijg ik zelf later een joolz :).
    Wat fijn dat je geslaagd bent Peetje :) laat die buik maar groeien :)

En Emmy het lijkt me heel leuk om in het nieuwe jaar met jou en Lyah is koffie te drinken en informatie met elkaar te delen en te kletsen over het alleenstaande moederschap :) laat maar weten of jullie dat leuk vinden :) ergens in februari ofzo :).

Fijne dag verder meisjes, en ik vind het fijn dat we zo,n klein groepje zijn gebleven dat maakt het toch net wat persoonlijker ;)

7. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Lijkt me erg leuk Eza!
    En ik begrijp heel goed dat je gewoon flink baalt. Dat mag ook he!

8. lyah

lyah Bekend lid

Oct 30, 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Eza en Emmy, lijkt mij ook erg leuk! Laten we dat doen 😊

En ik geloof echt wel dat jouw tijd ook komt Eza. Ondertussen gewoon leuke dingen blijven doen en blijven dromen en voor je het weet is het zover.

Ik heb een gastouder in mijn buurt op het oog waar het dochtertje van een vriendin ook heen is gegaan. Een oudere vrouw die heel creatief is en een hele fijne sfeer neer zet. Ik vind zo'n huiselijke setting met Max 4 kinderen wat fijner dan een kinderdagverblijf.
    Mijn salaris is niet riant, ik denk wel te vergelijken met die van jou hoor Emmy. Je gaat niet in de jeugdhulpverlening werken om rijk te worden zeggen we altijd.
    Dus dat wordt 2/3 dagen gastouder en 1 dag oma

9. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Bij mij indd ook 2 of 3 dagen opvang en 1 (of 2) dagen opa en oma. Eerste jaar wil ik 3 dagen werken en daarna 4. Anders wordt t financieel wel een soort goochelen ben ik bang.

10. Meissies

Meissies Niet meer actief

Ha meiden
    Wat een gezelligheid hier heb weer wat gemist😉 hier lekker aan het uitbuiken van kerst! Hebben het gister mijn broers verteld en doe hadden al vermoeden... Krijg je als iedereen je cyclus kent haha
    Nu lekker bijkomen, slaap veel!

11. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Heerlijk meissies lekker aan je vermoeidheid toegeven. De kleine heeft dat nodig!!
    Ik heb net 2 kasten uit de toekomstige babykamer gesleept haha dus niet echt rustig aan... maar wel erg leuk!

12. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Gezellig Emmy en Lyah gaan we dat lekker plannen in februari😊.

Hier weer lekker gehaakt vandaag, en mijn vliegtuig rammelaar is klaar, vind hem zo leuk😄heb er op de foto effe een afstandsbediening bij gelegd voor de maat😂😂anders lijkt hij mini😄in de staart zit een pieper en in de romp zitten belletjes 😄

13. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    De bult is trouwens een stuk kleiner geworden, maar er zit nog steeds een raar soort wildvlees bultje op mijn tong, hopelijk verdwijnt dat nog :( gelukkig morgen de laatste dag antibiotica want ik word er super misselijk van :( stond ook in de bijsluiter net als buikpijn maar gelukkig is dat me bespaard gebleven! Nog even geduld tot morgen middag :) dan is mijn laatste pil :) ( 3x per dag is ook heel irritant ;( )

14. peetje007

He bah eza nou gelukkig laatste dagje dan is het klaar en dn hopen dat hij weg blijft maar blijf positief, lekker druk bezig emmy wanneer ga je de babykamer kopen ?

15. peetje007

Meiden help ik zit in dubio we willen graag een mutsy kinderwagen en nu is er een mooie aanbieding reiswieg+ wandelwagen+ maxi cosi + adapters voor de maxi cosi voor maar 530 euro wil hem eigenlijk wel kopen maar vind t nog wel vroeg maar ja wat manlief ook zegt je blijft het te vroeg vinden want wilde eigenlijk ook geen positie broek kopen meiden wat vinden jullie

16. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Lieve peetje, doen wat goed voelt! Ik heb na de 7 weken echo ook mijn wagen gekocht. Welke mutsy ga je kopen?

17. Meissies

Meissies Niet meer actief

Inderdaad peetje volg je gevoel!!

18. peetje007

De mutsy evo vind t een prachtige wagen en rijd soepel (gisteren geprobeerd) pff ik vind het moeilijk !!

19. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Peetje wij hebben die wagen in het zwart en hij is echt super fijn! Ik zeg doen hihi

20. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Heel leuk! Ik heb toen gekeken naar de urban nomad versie. Vind die zo tof! Laat je weten wat je doet?!

Share This Page