Haha ik vind het extreem vroeg voor een wagen, zou zelf pas bij hooguit 4.5 maand gaan kijken, je kan er voor die tijd toch niks mee🙈maar je moet altijd doen wat goed valt Peetje en als jij hem wil kopen moet je dat zeker doen!😄
Nee hoor er is altijd wel een aanbieding. Dus daar moet je her zeker niet voor doen. Je hebt nog wel even . Dan zou ik het nog niet doen.
Er zijn vaak aanbiedingen Peetje, kijk ook is op marktplaats , staan niet alleen 2 hands op maar ook nieuw en soms met veel korting. Succes met een keuze maken. Is er bij jullie Sneeuw dames? Had me er stiekum wat op verheugd maar hier 0,0 in Amsterdam-centrum😦😦behalve wat natte vlokken af en toe😞
En Jennifer hoe is het?! Gaat je vrouw gelijk krijgen😊nu ik zelf niet in de wachtweken zit, is het zo raar!! Normaal ben ik zo bezig met Hey ik voel dit en nu voel ik dat, en nu ben ik alleen maar aan het afwachten totdat ik weer mag. Ik duim dus extra voor jou he Jennifer😄👏👍spannend spannend😄
Ja Jennifer het gaat nu weer dichterbij komen! En eza stiekem duim ik ook nog voor jou hoor!! Hoe is je tong nu eza?
Haha Emmy dan zou dit het sterkste ingevroren donorzaad zijn wat er bestond en 4 dagen leven🙈 ik heb ook 0,0 klachten hoor.maar lief dat je aan me denkt😊 Mijn tong gaat een stuk beter, vandaag de laatste 2 antibiotica pillen, super blij mee want werd er zo misselijk van, het is nog niet weg maar de grote bult is gelukkig op 0.5 cm na ongeveer weg, dus dat is hoopgevend 😊
Oh zwangere meiden in het blad ouders van nu zwanger staat een heel leuk groeiboek met iedere week uitgelegd over je zwangerschap heel erg leuk.
Ahhh lief eza maar bij jouw is het nog steeds niet voorbij hoor je weet echt Maar nooit. Ik voel me vandaag eigenlijk weer prima geen kwaal aan de lucht dus we wachten af. Hoop echt dat mijn vrouw gelijk krijgt
Jennifer heeft gelijk hoor Eza! It aint over till the fat lady sings! Of in jou geval till the red dragon rears it's ugly head 🐾
Haha nou je maakt me in ieder geval hard aan het lachen Lyah😂😂😂😂😄😄👏👏👍 😘
Pff dames heb vandaag mega last van mn buik echt alsof ik ongi ga worden maar dan wat minder pijnelijke onderrug en mega moe het is duidelijk mijn dag niet ben gewoon uitgeput voor mijn gevoel en die buik zit me ook niet lekker !!
Wat vervelend Peetje 😔 snap dat je je soms zorgen maakt als er iets anders voelt als anders. Jammer dat ik geen zorgen voor je jan overnemen, hopelijk snel weer beter
Dank je eza, het is gewoon het groeien van mijn baarmoeder waar ik z.n vreselijke last van heb gelukkig kan ik hier lekker klagen mijn man snapt het helemaal niet en snapt ook niet dat ik moeier ben ( waar ben je nou moe van ) haha hier word ik tenminste begrepen
Goeiemorgen! Yes afgelopen woensdag is moeders voor moeders langgeweest. Was prima en het eerste krat is al gevuld😉 had een knaller van een test binnen 10 sec stonden er al twee strepen dus dat was wel even fijn! Hier niet zoveel klachten meer af en toe misselijk maar wel pijnlijke borsten die al flink gegroeid zijn haha Vandaag Zes weken.... Nog 12 dagen tot de echo pfffff duurt zo lang!
Gaat best hard he meissies hier al weer 7 weken en 4 dagen heb last van ochtendmmisselijkheid en moe en voel nu echt mijn buik dus ben weer benieuwd naar de volgende echo met 8 weken en 5 dagen dus nog 8 dagen te gaan , jij hebt best wel laat je eerste echo