Meiden, even voor de volgende ronde aangezien de dipsticks van sensitest elke dag positief blijft haha. Wie zei ook alweer de testen van zwanger en kids te gebruiken? En waren die goed? En waren dat ook de dipsticks? Ze lijken namelijk exact op de sensitesten vandaar dat ik nog niet overtuigt ben . Of heeft iemand anders nog goede tips? Alvast bedankt Hey wat goed Meissies! En ben je al helemaal over naar je nieuwe huis? En bevalt het? Je bent vast druk want zie je minder op het forum. En hoe is het met jou Jennifer? Nu gaat het opschieten hè super spannend, ga je eerder testen of niet. Ik ga zo een electrische deken kopen ik had het zo koud vannacht brrrrrrrrr ( ben ook wel een enorme koukleum haha )
Het is ook enrom koud Eza brrr. maar zijn je ovu testen nu ook nig positief dan??? Dat is wel raar zeg. ik ga proberen niet eerder te testen maar jah ken me zelf inmiddels. Het scheelt dat ik niks in huis heb haha en het nu echt nog te vroeg is. Eigenlijk wil ik woensdag testrn om te kijken of het nieuwe jaar mooi begint maar jah als de test dan vaag is ga ik me daar weer druk over maken. En als die wel wat laat zien ben ik bang dat het alsnog mis gaat. Dus ik hoop een heleboel geduld te hebben
Ik snap wat je bedoeld Jennifer mooie afsluiting van t oude jaar en een mooi begin van het nieuwe maar wat je zelf al zegt als hij een vaag streepje geeft ben je er nog niet zeker van , en eza volgens mij gebruiken hier meerdere mensen zw en kids ik gebruikte ze van 123thuistest die zijn minder gevoelig en slaan pas hluot de dag voor en van je piek maar heb ook goeie geluiden over zw kids gehoord ga je toch over op andere testen?
Ja nog steeds enorm druk hier haha Ik heb de laatste ronde voor het eerst die van zwanger en kids gebruikt en je ziet het😉 Ja ik heb eerste echo met 7 weken en 5 dagen.... Duurt mij veels te lang en ik zou niets liever eerder gaan maarja die feestdagen he!
Ja duurt wel heel erg lang ja ik vond 6 weken en 5 dagen al lang kan je niet bellen om te zeggen dat je geen vrij krijgt of zo dus of je dan miss eerder kan heb ik ook gedaan ik ging dan wel is waar later dat vond ik uit eindelijk wel beter was er wat meer te zien maar al kan je maar 4 of 5 dagen eerder dan duurt toch iets korter dat wachten
Haha nou heel positief niet hoor Jennifer, maar niet Omo wit, ik dacht laat ik als test is de laatste van sensitest opmaken en er iedere dag 1 doen om te kijken of hij ieder dag uitslaat haha. Deze is van vanmiddag ( en dit is niet de gevoelige test van sensi ). Ik ga de zwanger en kids dan maar bestellen, was dat ook de dipsticks meiden.? Scheelt ook niet heel veel qua geld met sensi volgens mij. Pff ja herkenbaar Jennifer, dan maar op gevoel beslissen wanneer wat te doen. Ik heb net lekker mijn dekentje gehaald lekker warm vanavond Jaaa meissies je geduld word wel op de proef gesteld met je echo, maar het wachten zal het meer dan waard zijn
Hij is idd wel vrij donker ja vooral omdat je al richting je nod gaat hopelijk werken die andere testen beter bij je
Ja haha ik ga een klacht indienen bij sensitest, en ik moet nog een week voor nod dus beetje raar, maar daarom test ik het nu ook want het was me al eerder opgevallen dat ze snel uitslaan, daarom had ik nu de niet extra gevoelige besteld, maar die doen het ook:x
Neeeee Jennifer dat lijkt me echt sterk hoor, mijn nod is net als jij rond 4 januari dus dat duurt nog wel even. Ik voel ook niks en nogmaals dan zou het zaad 80 uur hebben geleefd haha. Ik denk gewoon dat die testen bij mij altijd uitslaan ik ga er nog een paar doen morgen en overmorgen, ben benieuwd, blij als ze op zijn haha
Het klopt dat de ovulatie testen uitslaan als je zwanger bent dat heb ik uit getest dat klopt dus ja eza miss is het je geluks maand geef t nog niet op en als dat niet zo is zou ik zeker gaan klagen bij sensitest ik had het bij de extra gevoelige van sensi en daarom over gestapt het is altijd zoeken welke test er bij je past
Lief meiden, ik reken alleen nergens op, maar tuurlijk is een wonder altijd welkom ik zal morgen weer is kijken wat de test doet, vind het wel een grappig experiment. Fijne zondag meiden ik ga mijn dekentje op mijn bed monteren heeeeerlijk warm vannacht nu al zin in haha
Ik ga het toch proberen peetje😉 Eza zou toch wat zijn he!!!! Het kan altijd nog je weet het niet!
@ Eza: ik gebruikte de testen van Zwanger en Kids, die hebben mij erg goed geholpen. Ik heb echt gewacht tot hij helemaal positief was en toen gegaan. Dat was voor mij de perfecte timing (maar dit kan per persoon verschillen). @ Meissies: ja dat wachten duurt lang he! Heel herkenbaar. Vooral veel leuke dingen tussendoor plannen waar je naar uit kunt kijken dan lijkt het altijd sneller te gaan. Hier gaat alles goed. Energie lijkt echt weer wat meer op het oude niveau te zitten. Eigenlijk een hele gekke periode in de zwangerschap nu, geen enorme aanwijzingen die vertellen dat je zwanger bent... heb niet meer die bizarre vermoeidheid, mijn borsten zijn rustig en eigenlijk niets opvallends. Behalve dan dat mijn borsten ruim een maat groter zijn en mijn buik van vorm begint te veranderen (Wat ik geweldig vind!) Kan niet wachten tot ik het kindje ga voelen en mijn buik echt iets meer vorm krijgt. Nog een paar weekjes en dan zal dat ook komen. Nu genieten van mijn opruimdrang haha (heel handig!).
4 dagen voor NOD testen lijkt me ook wel erg vroeg Jennifer. Als die test negatief aangeeft weet je nog steeds niets. Positieve uitslag daarentegen.. Ik heb altijd de testen van sensitest en behalve een valse positief toen ik zware koorts had is hij bij mij altijd accuraat geweest. Op een gegeven moment begin je zo'n test te herkennen, dat vond ik erg prettig. Meissies, nog even geduld hebben! Ik was net zo ver als jij zal zijn met je echo en het is het wachten waard. Ik begrijp dat je ondertussen nu iets wil hebben dat je vast kan houden en het echter maakt. Maar bekijk het maar zo: hoe langer je wacht, hoe meer je van je kindje gaat zien.
Haha voel je geen spanning op je buik dan ? Toch heerlijk emmy ik denk dat jij echt tot nu toe een droom zwangerschap hebt weinig klachtjes ( zelf mag ik ook niet mopperen tot nu toe ) maar je hoort ook wel eens anders gewoon dat mensen de longen uit hun lijf spugen denk dat je nog een weekje of 4 a 5 moet wachten tot je het voelt dan zit je ook al weer bijna op de helft gaat zo snel ( bij een ander dan )
Haha vind het bij jullie ook super snel gaan! En bij mezelf lijken de weken wel maanden te duren! Maar ik mag absoluut niet klagen! En ja ik voel soms wel mijn buik, vooral mijn banden als ik nies haha, dat is niet heel relaxt. Zo heerlijk om nu zo echt bezig te mogen zijn met de voorbereidingen op mijn kindje. Blijf het nog zo onwerkelijk vinden (Zelfs na 4 echo's hahaha). Zo geweldig!
Haha emmy geweldig lijkt me dat je alles mag voorbereiden voor de komst van je kindje , kraamzorg, thuis of in t ziekenhuis bevallen , babykamer heerlijk lijkt me ik kan ook niet wachten !!
Goeie morgen dames hoe voelen jullie je eigen ? Eza hoe.is het nu met je tong al helemaal over ? Jennifer hou je het nog vol ?