Doodeng maar ja vond deze wel erg mooi deze reiswieg is tenminste nog een beetje ruim word al smaller
Goedemorgen meiden, Jennifer het begint nu echt op te schieten en wat zegt je gevoel? Ga je morgen al testen of toch nog effe wachten? En zegt je vrouw zwanger of weet ze het niet . Fijne dag allemaal, de vakantie gaat veel te snel voorbij blehhhhh
Ik heb echt werkelijk geen idee. Nee we gaan het volhoiden tot zaterdag voor we gaan testen. Dat is altijd nog een dag te vroeg maar zondag moet werken. mijn vrouw denkt dat het wel goed zit. We gaan het beleven hihi. ja die vakantie gaat veeeeel te snel. Ik begin vrijdag bij mijn nieuwe werkgever brrr spannend
Ja aankomende zaterdag! Het kan bij sommige praktijken al vanaf 13 weken. Garantie heb je nooit. Maar zie ik sowieso mn kindje weer even!
Ooh wat leuk Emmy! En ontzettend spannend. Heb je zelf al een voorgevoel wat het is? Ik heb net voor het eerst van mijn leven gespuugd, gatver wat is dat vies! Ben nu wel even van mijn misselijkheid af, ik hoop dat het even wegblijft
Ow arme Lyah... Spugen is zo waardeloos!! (Ik heb dat wel eens na een fout avondje stappen gehad haha) Ik heb echt geen idee... Soms denk ik jongetje en dan denk ik weer meisje... Ben zo benieuwd!
Super spannend dus weer, zou fantastisch zijn als je vrouw gelijk krijgt😄👏en een nieuwe werkgever dat zorgt in ieder geval wel voor wat afleiding😄succes😄. Zo vroeg Emmy!! Dat heb ik nog nooit gehoord, maar de techniek gaat ook met sprongen vooruit, mijn 3 vriendinnen die net een kleintje hebben konden het pas bij 20 weken zien! Ik zal ons lijstje dan maar tevoorschijn toveren en kijken wie er eem juiste voorspelling heeft gedaan😄👍👏👏succes alvast😄
Haha ja het is ook redelijk vroeg, maar vind het vooral ook erg fijn om hem/haar weer even te zien. En als je googled zijn er allerlei verhalen te vinden dat het al zo vroeg kan. Dus wie niet waagt wie niet wint Spannend Jennifer! Nog een paar dagen en dan weten we het!
Mijn zus wat net zo vroeg als jij hoor Emmy. Met zowel mijn neefje als mijn nichtje. Wat lijkt me het toch superspannend. En als je het weet kan je ook gericht inkopen doen, lijkt me zo fijn!
Zo is het Emmy en je moet doen wat goed voelt, snap dat het fijn is om die kleine weer te kunnen zien😊krijg je dan met 20 weken weer een echo? Dan heb je er al best veel gehad of niet?
Heb nog even de reminder😄👶 Meissies, peetje en Emmy zelf dachten een jongen Jennifer, Eva en Lyah denken een meisje 😄 Ik ben benieuwd meiden😄of ga je het hier nog niet delen Emmy😄