Hallo dames, hoe is het met jullie?? Krijg namelijk alle pagina's niet bijgelezen. Heb veel gewerkt. Zojuist met het AMC gebeld omdat ik wilde weten hoe het nou zat nav mijn inschrijving. Ik had namelijk een bevestiging van mijn vragenlijst gehad en ook een bevestiging van de formulieren van een arts die ze nog wilde hebben. Maar het was me onduidelijk of ik dan nu al op de wachtlijst sta. Nou antwoord was duidelijk; 9 januari word ik besproken in artsenoverleg. Daarna krijg ik bericht. Maarrrr voor de wachtlijst wordt hoe dan ook de datum van inschrijving 15 december aangehouden. En ze zei dat de wachtlijst momenteel zeer zeer kort is. Eind februari is mogelijk de gehele wachtlijst al opgelost! Hoe is het mogelijk? Bij ziekenhuis Arnhem en Utrecht moet je anderhalf jaar wachten!!
Wauw hoe gaaf is dat miekie!!!! Ja staat ook op hij site onder nieuws dat de wachttijden flink verkort worden echt super en vooral spannend!!
Wauw miekkie dat is snel !! Miss veel mensen behandelď en weinig bij gekomen maar dat is toch alleen maar ben je super snel aan de beurt!
Hahaha Peetje nee joh maak het niet spannend moet gewoon nog even geduld hebben Eza hoe voel jij je verder? Heb je echt het idee dat deze ronde niets uithaalt?? Al tekenen van ongi?
Ohh meiden lig weer eens overhoop met mn baas , ik moet dinsdag werken wn op sinsdag moet de container naar buiten maar dat ding is na t weekend overvol en moet hem 3 tredes omhoog tillen , heb ik gezegd dat ik dat niet doe ik ga de goden niet verzoeken. .... nu schreef ze letterlijk dat als ik de werkzaamheden niet kan uitvoeren dat we daar een oplossing voor moeten vinden maar dat die dingen wel gedaan moeten worden nu heb ik gezegd dat dat het enige is waar ik me eigen niet aan waag en dat dat t enige waar ze dan maar rekening mee noet houden nou je had t moeten horen ik ga morgen de arbo bellen ! Ben er klaar mee
Heel goed peetje !! Laat dat gekke mens zelf maar tillen. Idd de arbo raadplegen. Snap echt niet wat ze nou wil hoor.
Niet perse mij zo is ze tegen iedereen maar t is nu wel klaar ik denk nu om me zelf en mn kindje we hebben er lang genoeg over gedaan om er 1 te vormen nu is t zo ver en zal ik er alles aan doen om hem/haar te beschermen klinkt miss raar want natuurlijk kan t mis gaan maar dan niet door iets wat ik hedaan heb en heb t idee dat t wel goed zit hoor maar ik denk wel al aan mn kindje hoe klein t toch nog is
Wat een raar mens is jouw baas toch, Peetje! Heel goed dat je voor jezelf opkomt, ik ben benieuwd wat de Arbo arts hierover te zeggen heeft. Miekkie, wat spannend zeg! Je kan dus al over een paar maanden beginnen, wauw! Ben je daar klaar voor? Ik heb persoonlijk die wachttijd wel nodig gehad om overal goed over na te denken en om met de mensen om mij heen te praten.
Hey Jennifer, tik ik weer een heel verhaal loop mijn iphone weer vast grrrr.maar goed, nee deze maand gaat hem helaas echt niet worden, als wijst erop dat ik ongesteld ga worden, zelfs misschien iets eerder als normaal ik hoop het niet ! Want mijn cyclus is al zo kort! Ik had over je gedroomd misschien is dat een teken ga je nog testen op oudejaarsavond ? Zou een mooi cadeau zijn. Ik hoop gewoon dat het raak is voor jullie gezin, voor mij op naar poging 5! Wauw niemand is verder gekomen dan 4, als jij zwanger bent. ik weet ook nog niet of ik hier op het forum blijf als ik de enige over blijf dat is wel pijnlijk . Peetje volgens mij kan je dat wel opzoeken online ook, ik weet niet meer waar, maar ik kwam er laatst een stuk over tegen,dat je met zoveel maanden een bepaalde kilogram mag tillen en zoveel x per dag etc . Maar inderdaad laat je niet gek maken hoor! Goed dat je voor jezelf opkomt. En Miekkie gefeliciteerd dat is snel maar ben het ook met Lyah eens die wachtmaanden hebben mij ook goed gedaan, vooral omdat je als alleenstaande een hoop hebt om over na te denken. In ieder geval vast succes .
Eza bij was het poging nummer 5 die zorgde dat ik nu een baby in mn buik heb! Dus je bent niet de enige die iets langer heeft moeten wachten... Kan me voorstellen dat het pijnlijk voelt als iedereen zwanger zou zijn behalve jij, doen wat goed voelt.. Hoop wel dat je blijft... Bij de een gaat het gewoon sneller dan bij de ander. En dat is pittig...
Ahh eza idd wat emmy zegt bij de 1 gaat t wat sneller als bik de ander en je hebt deze ronde behoorlijk pech gehad dus ronde 5 moet je maar zien als ronde 4 denk ik zo , ik hoop ook dat je blijft en hoop ook dat jij snel zwanger mag zijn gun het iedereen heel erg !! En Jennifer voor jou komt het dichtbij he .... ik heb het btw opgezocht op arbo service online zeg naar en daar word gezegd dat je tillen bukken zoveel mogelijk moet vermijden en dan maakt t niet uit hoe ver je bent en ook als je dan tilt moet het in handeling uit te voeren zijn en niet meer dan 10 kilo dat gaat dus niet op bij een container die 3 tredes on hoog moet en na t weekend dan snap je wel hoe vol deze is nou dames alvast een happy new year!
Ahhh Eza ik snap echt wel dat je dat gevoel hebt hoor. Maar opzich is poging 5 nig heel snel. Stellen die wel via de natuurlijke weg zwanger doen er gemiddeld 6 maanden over dus je bent echt niet traag hoor. En ik ga er eigenlijl vanuit ook dat ik ook voot poging 5 ga. heb enorme rugpijn en overal pukkels op de plaatsen waar ik ze normaal ook krijg als ik ongesteld moet worden. gaan we gewoon gezellig samwn nog een x. ik droom me ook suf maar dat heb ik meestal als ik ergens druk bezig mee ben. nee ga echt pas zaterdag testen.mits ik niet ongesteld ben geworden.
Lief jullie reacties, Ja misschien ben ik te ongeduldig, alleen wil ik al zo lang een kindje en het voelt soms alsof het 15 maanden niet lukt, omdat ik zo lang op de wachtlijst heb gestaan. Iedere dag is er 1 teveel haha, maar ik weet het hoor mijn vriendin heeft er ook 13 maanden over gedaan op de natuurlijke manier, het is en blijft een wonder. Ik heb de oliebollen net gehaald, want mijn hondje kan niet tegen het vuurwerk, dus ben en blijf nu lekker thuis Op naar het nieuwe jaar met mooie kansen en hopelijk de 30 miljoen haha en dan een geweldige babyshower voor iedereen haha. Heel veel liefs van mij.