Nog 1 ding meiden, hier het bewijs dat sensitesten bij mij altijd uitslaan, de test van de 18 e is die ik jullie had gestuurd de dag van mailen naar het AMC de dag voor de inseminatie en de andere is van 10 min geleden haha ik zie geen verschil! Jullie?
Nou inderdaad eza ik zie ook geen verschil!!! Enne ik hoop het zo voor je en snap het hoor als ineens iedereen hier wel zwanger is en jij niet maar voelt wel gek als je weg zou gaan dus ik ga gewoon heeeeeeel hard duimendraaien😉
Ja bizar toch, opgedroogd is ie nog donkerder. En lief van je ik ben ook aan jullie gehecht geraakt hoor en vind het super fijn om hier te kletsen en mijn ei kwijt te raken, alleen lijkt het me gewoon lastig om de laatste te zijn, maar dat lijkt me voor iedereen lastig om de laatste te zijn, niet alleen voor mezelf. Maar volgens mij slepen jullie me er wel doorheen das lief!
Ik blijf vandaag ook lekker thuis ook mijn dieren kruipen in elkaar mn 2 katjes en hond zo zielig , ik heb tot 17:00 de oppas van de kleine meid van mn schoonzusje die is nu 3, 5 maand dus mijn dag is weer vol tot vanavond en idd eza je zit totaal geen verschil wel slecht hoor wanneer is je nod ? Lijkt me toch niet mogen klacht in dienen en idd sommige koppels zijn wel 1 jaar bezig het vergt veel geduld het blijft een wonder dat onstaat wees geduldig maar ik ken het gevoel maar al te goed liever vandaag als morgen nog ! Ik blijf duimen voor jullie meiden !!!
Wij zijn ook lekker de hele dag thuis. Vanavond komen mijn ouders gourmetten en houden we een gezellige avond met zn vijfen. Wij hebben dit jaar voor het eerst geen huisdieren die bang zijn. Na 11 jaar een hele bange Golden te hebben gehad die echt 3 dagen plat moest met sederings middel. Nu 2 hele realxten hondjes in huis, wel raar maar heerlijk.
Och lieve Eza, ik begrijp je gevoel heel goed maar laat de moed niet zakken hoor. Ik kan me voorstellen dat de teleurstelling van de afgelopen maand ook niet in de koude kleren is gaan zitten. Daar komt nog bovenop dat het oudjaar is en je dan toch even gaat terugkijken en naar waar je nu staat. Zo werkt dat bij mij in ieder geval. Ik denk ook dat je de volgende keer als de vierde poging moet beschouwen. En dan ben je echt nog hartstikke vroeg. De arts vertelde mij dat ze er gemiddeld 10 keer over doen voor een vrouw zwanger wordt via kid. Als je het zo bekijkt ben jij nog hartstikke op tijd en waren wij allemaal heel erg vroeg. Dat wilt natuurlijk niet zeggen dat jij er 10 pogingen over gaat doen natuurlijk maar gewoon om wat perspectief aan te brengen. Als jij even niet met onze zwangerschapsgeklets geconfronteerd wil worden kan ik dat goed begrijpen hoor! En je moet doen wat goed voelt maar ik ga je erg missen hier! En bovendien wil ik graag met je meeleven, hopen en vrezen en steunen.
Wat waardeloos eza. Helaas kleuren ze soms al terwijl er geen eisprong aan zit te komen. Er zit altijd wat LH hormoon in je urine... heb je die testen ook al eens echt heel positief gezien? Dus dat ze echt van t stickje afknalde? Ik hoop in ieder geval dat de anderen je beter bevallen. Hier een oud en nieuw bij vrienden thuis. Heerlijk. Mensen om me heen waar ik van hou. Mijn katjes redden zich altijd wel. Hele fijne jaarwisseling allemaal!!
Gelukkig nieuwjaar lieve meiden 🎆🎆🎇dat er maar veel mooie en gezonde baby's geboren mogen worden in 2015!! Liefs van mij❤️
Gelukkig nieuw jaar! ! Dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden en dat ee prachtige baby's geboren mogen worden xxx
Allemaal de beste wensen meiden!! En indd dat er allemaal prachtige gezonde baby's geboren mogen worden dit jaar!
Ik ook peetje hahah!! Hier het hele huis alweer lekker schoon en de kerstboom eruit. Het was een gezellige avond gister. Nu alles weer normaal
Gelukkig nieuwjaar meiden dat het ene vruchtbaar jaar wordt en dat er inderdaad hele mooie babies geboren mogen worden!!!!
Lyah nog over gegeven ? Wanneer heb jij de volgende echo ? Emmy nog 2 dagen dan weet je wat je krijgt ! Spannend hoor mag je al vroeg eza hoe staat het ervoor bij jou nog getest ? Jennifer hoe voel jij je ? En meissies hoe gaat het met jou klachtjes nog aanwezig?
1 Januari meiden! Hier een heerlijk productief dagje gehad en de 1e laag verf op de schommelstoel gedaan en de vriezer ontdooid en opgeruimd haha heerlijk zo,n vers nieuw jaar . Ik ga niet testen Peetje, lijkt me niet nodig aangezien alles voelt als een aankomende menstruatie en de kans is ook verwaarloosbaar na de te vroege inseminatie . Jaaaa Jennifer hou je het nog vol? Ik dacht die gaat wel een testje wagen vandaag super spannend en ook voor jou Emmy, bijna weet je wat het gaat worden
Ohh haha eza ik bedoel ovulatie testen heb je niet meer gedaan had het eveb duidelijk neer moeten zetten
Hahah Goed ben ik he! alhoewel het nu wel heel erg begint te kriebelen. De opkomende pukkels van van de week trekken weer weg, de rugpijn wordt minder dus jah . dat vindt ik zo lastig als je bijna bij je NOD bent al die kwaaltjes en lichamelijke dingetjes waar je zo op let dan.