De laatste die ik had vanochtend gedaan en zelfde resultaat, nog steeds positief Peetje ;( ik ga die van zwanger en kids bestellen van de week. ja Jennifer heeeel knap haha, maar inderdaad die dagen voor nod zijn vreselijk, zelfs nu ik deze maand niets hoef te voelen of ergens aan hoef te denken, voel ik toch ook weer van alles en blijf je ieder dingetje weer analyseren, zo van... Was dat de vorige maand ook zo of nu voel ik dit erger, heeeeeel irritant. En het enige wat we je kan doen is afwachten..... Of testen haha..... Spannend houd je vrouw het nog vol? Die is wat nuchterder toch?
Haha ja zo herkenbaar en de kwaaltjes kunnen bij zowel een menstruatie horen als een zwangerschap dat maakt het zo lastig wat irritant eza heel goed dat je overstapt ik zou die ook niet meer willen gebruiken! ! Vind t wel erg dat je daardoor je ei misgelopen ben in zekere zin
Spannend meiden vlak voor jullie nod. Ik duim hard! Ik heb er veel zin in zaterdag, ben heel benieuwd! Misschien dat ik het op een leuke manier aan mn ouders ga laten weten dan. Hoe is t met de zwangere meiden? Al nieuwe klachten? Hoe is de energie? Hier begint mijn buikje echt zichtbaar te worden, begint een klein bolletje te komen. Zo leuk!!
Mijn energie gaat wel mijn man gelooft niet dat ik door dr zwangerschap moeier ben dan anders hij gaat het maandag aan vk vragen hahah ik zeg nou doe dat maar , mijn buik word al ddikker kan nog niet door de baby zijn maar wel hormonen groei baarmoeder en mijn darmen die een nieuw plaatsje zoeken , ik ben ook erg benieuwd wat je gaat krijgen je laat het ons toch ook wel weten he
Haha nou je man moest eens weten hoe moe en beroerd je van die prille zwangerschap kunt worden. Ik had na 11 weken echt het idee dat ik wakker werd uit een winterslaap. En natuurlijk vertel ik het jullie. Is juist leuk toch!
Jennifer, echt zo knap dat je nog niet hebt getest! Ik had eigenlijk ook wel verwacht dat je het vandaag had gedaan. Zo vlak voor het starten van je nieuwe baan. Succes morgen! Ik heb niet meer overgegeven maar wel momenten gehad dat ik het even heelbenauwd had maar dat liep iedere keer goed af. Ik heb wel besloten geen koffie meer te drinken. Ik drink altijd cafeïnevrije koffie in de ochtend maar daarna werd ik dus steeds zo misselijk. Ik heb zaterdagochtend een echo bij de vk. Ben erg benieuwd om te zien hoe het kindje gegroeid is sinds de 23e. Emmy, jij mag zaterdag ook he? Ik vond het zo spannend voor je. Neem je iemand mee? Meissies, zit je nu lekker in je nieuwe huisje? Hoe voel jij je? En Peetje, weet je al wanneer je een gesprek hebt met de Arbo arts?
Haaaaai meiden lekker weer bijgelezen!! Spannend jennifer hoop het zo voor je!!!! Ow Emmy vet spannend zaterdag! Hier kan eindelijk het aftellen beginnen nog 1 week en dan weet ik eindelijk of er een kleine uk zit en of het hartje klopt! Ben nu wel echt toe aan die echo pffff Ik heb af en toe vlagen van extreme misselijkheid maar hoef gelukkig niet over te geven en heb het gelukkig heel af en toe! Maar mij borsten... Pffff ik wordt sochtends wakker vd pijn daaraan dus naja ik hou me maar voor dat dat een goed teken is! Verder super moe dus naja als ik het zo lees stiekem wel wat klachten maar zo ervaar ik het niet! We wonen in een tijdelijk huisje en moeten over drie maanden weer verhuizen maar dan naar ons nieuwe huis dus tot die tijd even kamperen😉 Slaap lekker allemaal!
Nee ik heb niet gebeld ze heeft toch besloten om mijn rooster te veranderen zodat ik geen container hoeft te tillen dus het was haar toch duidelijk genoeg ik was ook bwat hard maar ja ze moet maar eena rekening houden met andere , lyah zaterdag al een echo ? Was dat al gepland of heb ik dat niet opgeslagen aorry als ik t niet opgeslagen hebt dat overkomt me nu wel wat vaker grrr laatst vond ik zomaar mijn huissleutel in mn kleding kast geen idee hoe die daar is gekomen , ben heel benieuwd naar jou echo lyah post je hem wel ? Oo wat gaat jet allemaal snel
Wat heerlijk lyah weer een echo! Ik heb tot nu toe steeds mijn moeder meegenomen en 1x mijn zusje. Zaterdag wil ik mijn zusje en een goede vriendin meenemen. Maar zusje is op vakantie tm morgen en weet even niet of ze moet werken haha. Ach loopt wel los. Wie neem jij mee naar je echo? Fijn peetje dat je rooster is omgezet! En meissies heerlijk toch die 'klachtjes' dat is een heel goed teken. Maar heb je reden te twijfelen dat t niet oké is dan?
Die kwaaltjes komen me heel bekend voor hoor meissies, gooi er nog wat vermoeidheid tegenaan en dan heb je mij 😊 Emmy, dat wordt een gezellig uitje met je vriendin en je zusje (hopelijk) Mijn echo stond al een tijdje gepland hoor Peetje, en de volgende ook, die is op 20 januari. Ik neem mijn moeder en mijn zus mee. Tenminste, als mijn zus wat is opgeknapt van de griep. Zo zie je maar Peetje, goed voor jezelf opkomen en dan kunnen mensen niet om je heen 😊 goed gedaan! Meissies, gelukkig kan je zo vroeg in je zwangerschap gaan 'kamperen' en wat zou het fijn zijn als je straks met he dikke buik in je nieuwe huis zit!
Nou die vermoeidheid heb ik ook dus sluit bij je aan lyah 😉 Ja kan niet wachten tot het nieuwe huis kunnen we direct al baby kamer gaan inrichten jeeee Emmy heb geen reden tot twijfelen hoor maar weet zo dat niet alles vanzelfsprekend is ook in deze fase niet dus mij hoor je nog niet echt enorm juichen totdat ik de echo gehad heb maar voel me behoorlijk zwanger dus komt vast goed enne ik ging voor de tweeling weet je nog😉 Nu ga ik echt slapen oja peetje fijn dat je baas toch overstag is!!
Haha ja meissies een tweeling, ik zag dat je vanaf dit jaar 20 weken verlof krijgt bij een tweeling😄dus dat is wel lekker, ik ga helemaal stuk als ze steaks zegt ohh kijk 2 hartjes❤️❤️😂😂😂😂. Spannende aankomende week voor vele van jullie, spannend hoor😄
Vanmorgen kon ik me niet meer bedwingen dus toch maar getest. Zie het rsultaat....omo wit. Op naar de volgende ronde.
En oh wat haten we OMO-WIT😡😡😡😡klote Jennifer! Misschien heb je nu effe geen zin in een opbeurende preek, maar je bent nog niet ongie toch? En er zijn echt dames die soms pas op of 2,3 dagen na nod positief testen, of voel je de duivels al komen? Snap in ieder geval de teleurstelling deze morgen😞
Nou voel nog niks en denk stiekem een beetje het kan nog. Maar bij mijn zoon teste il 4 dagen voor nod al duidelijk positief. Even afwachten nog maar heb er geen goed gevoel over
Alles kan nog, zolang er geen bloed is, bij jou is het ook lastiger denk ik omdat je al eerder streepjes heb gezien en ook bij je zoon eerder positief teste, maar het zegt weinig als je op het forum leest. Het blijft vervelend dat alle kwaaltjes op elkaar lijken en je steeds in verwarring word gebracht. Maar goed geen bloed is moed, dus ik duim nog steeds verder.
Hè Kak Jennifer.... Uiteraard kan alles nog, maar begrijp het ook als de moed even in je schoenen zakt. Sterkte!
Oh, dat is balen Jennifer! Niet leuk om te zien maar ik vind ook dat je de hoop nog niet op moet geven. Probeer nog even te wachten voor je het helemaal opgeeft.