Hey meiden! De beste wensen voor jullie allemaal!!! Ik ben inmiddels weer bijgelezen. Hoewel ik er hier misschien niet geheel bij hoor doordat ik nog niet bezig ben met kid maar nog op de wachtlijst sta, vind ik het erg leuk hier wat te lezen en schrijven. Maar als jullie er anders over denken, hoor ik het graag en zal ik op zoek moeten naar een andere topic. Jullie hebben gelijk dat die wachttijd ook prettig kan zijn om alles goed te overdenken en voor te bereiden. Ik moest ook even schakelen toen ze over eind februari begon. Ik denk dat ik dat ook te snel vind en ben benieuwd of ik dat dan kan aangeven. Aan de andere kant wil ik al sinds ik me herinner mama worden en moet ik er nu dus misschien maar wel zo snel mogelijk mee aan de slag gaan. Ik weet het nog niet. Wacht hun bericht na 9 januari eerst wel af. Heb het alleen nog aan twee vriendinnen en mijn broer verteld. Mijn ouders wil ik pas inlichten als ik de bevestiging heb ontvangen na 9 januari dat ik definitief op de wachtlijst sta.
Blijf gezellig bij ons hoor miekkie geen probleem je vent er al mee bezig want ook die voor bereiding telt het is een heel proces wat je door maakt , hier vandaag een beetje pissig zou vandaag mn kinderwagen geleverd krijgen krijg ik een pakket met een joolz reiswieg wat moet ik daar nou mee dus gebeld moest t terug sturen nou dat hebben we gedaan nou kan het nog wel 1 week duren dat ik de mijne binnen heb not amused grrr
Miekkie gewoon lekker hier blijven. Dit groepje is zo fijn! Iedereen herkent elkaars gevoelens en dat is bijzonder vind ik. En wat betreft de wachttijd, je kunt beginnen wanneer jij het wilt. Als je nog een maand of wat wilt wachten dan kan dat gewoon. Het is jouw lijf hè. En wat spannend dat je ouders het nog niet weten, hoe denk je dat ze zullen reageren? Ik ben zo'n muts die mn ouders vanaf het begin bij alles betrokken heeft en dat voelt heel fijn om hun steun zo te hebben. Ben benieuwd miekkie naar jouw stappen de komende tijd!
Veel plezier met de echo meiden!! Miekkie lekker mee blijven kletsen hoor Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hier een heerlijke werkdag gehad. Morgen weer een dagje vrij lekker zwemmen met zn drieën.
Lief van jullie dat ik hier zo welkom ben! Fijn!! Ik overweeg om na mijn volgende ongesteldheid eens met ovulatietesten te beginnen om alvast eens te bekijken wat mijn cyclus doet. Of is dat een belachelijk vroeg idee? Hebben jullie ervaring met de ovutesten van de Action?
Heel goed idee Miekie. Ik zou je zelf de ovulatie testen van zwanger en kids adviseren. Wellicht kun je ook al je temperatuur gaan bijhouden. Hoe meer inzicht nu al in je cyclus hoe minder stress als het er straks echt om gaat. Weet je hoe het temperaturen werkt? Foliumzuur ben ik mee begonnen toen ik naar de info avond geweest was.
Emmy wat zal je zenuwachtig zijn ik ben zo benieuwd en Lyah ook veel kijk plezier meid . En Jennifer hoe voel je je, is er nog hoop? Of ben je bang dat de duivels gaan komen, ik denk zelf dat de mijn vandaag of vanavond komen mijn temperatuur is al aan het zakken. Welkom Miekkie altijd gezellig iemand erbij die ook gaat starten, ik zou al gaan beginnen met foliumzuur dit kan geen kwaad ik slik het al ruim 5 maanden, liever te vroeg dan te laat starten. Ik heb geen ervaring met de action maar hoor op het forum er slechte verhalen over, maar ik denk dat je dat zelf moet ondervinden. Het AMC raade mij de sensitesten aan maar die slaan bij mij nog steeds positief aan terwijl ik het zo moet worden:x de enige waarvan ik met zekerheid kan zeggen is de clearblue met smiley maar die zou ik pas gaan gebruiken als je weet hoe je cyclus in elkaar zit, want die kosten 30 euro voor 10 testen ik zou je ook aanraden net als het AMC om iedere ochtend te gaan temperaturen de meeste meiden doen het niet, maar het is wel handig en is een gratis zwangerschaps test later het AMC zei ook dat als het de volgende x niet lukt dat ze graag mijn temperatuurlijsten willen inzien dus kan ook handig zijn, maar dat is mijn mening vooral doen waar je je jezelf prettig bij voelt! Wil je nog even kort opschrijven iets over jezelf dan krijg ik iets meer een beeld over wie er mee schrijft. Fijn weekend meiden
Ik ben niet heel nerveus, heb er vooral veel zin in!! Tnx voor t meeleven! En lyah ook veel plezier vandaag!! Straks weer foto's delen hè?!
Je moet geloof ik minimaal 4 weken van te voren veginnen met foliumzuur eerder mag altijd en ovulatie testen doen voor dat je begint zou ik je idd aanraden zo leer jij je cyclus goed kennen en het kan geen kwaad
Hoe was het Emmy en Lyah?? Ik heb twee pakjes ovutesten bij de Action gekocht. Maar eens kijken hoe ze uitvallen komende periode. Ik verwacht rond de 10de ongesteld te worden. Wanneer kan ik dan het beste met de ovutesten beginnen? Ik denk dat ik met het foluimzuur ga beginnen nadat ik meer van hen heb gehoord nadat ze die 9de overleg hebben. Zal ik gewoon foluimzuur gaan slikken of zo'n vitaalzwanger tablet waar bv ook zink in zit enzo. Heb weleens gehoord dat dit ook kans op zwangerschap kan vergroten. Of het temperaturen voor mij geschikt is weet ik niet. Ik heb een onregelmatige baan met ploegendiensten en kan dus nooit iedere dag op hetzelfde tijdstip temperaturen. Das dus potverdorie wel een nadeel.
Je kan nu het beste alleen foliumzuur gebruiken en zodra je zwanger bent van die andere pillen slikken en stoppen met het foliumzuur want dat zit ook in die andere pillen
Nou dames, ik ben weer geweest en het was weer fantastisch! Ik zou elke dag wel een echo willen! Ik moest met een volle blaas komen dus ik stond op klappen toen ik daar lag, bleek dus dat mijn volle blaas voor het kindje zat dus tot mijn opluchting mocht ik alles uitplassen. Daardoor kon de vk ook beter drukken en draaien op mijn buik en dichterbij komen. Het kindje zat nog wel mooi verstopt maar ze kon hem wel weer meten en nu ben ik weer op 9 weken gezet. Het kindje is 2,3 cm lang en het was druk aan het bewegen! Ik zag eerst het armpje op en neer gaan en daarna het hele lijfje alsof het aan het wiegen was. De vk zei dat die beweeglijkheid een heel goed teken is. Ze zei dat het erg bijzonder was om al zo vroeg zoveel beweging te zien! Ik ben supertrots 😊 en blij! De foto's volgen nog. Emmy ik ben zoo benieuwd naar jouw uitslag! Miekie, ik begreep dat je je moet temperaturen zodra je wakker wordt. Dus als je overdag heb geslapen en daarna wakker wordt, meteen temperaturen en dat is dan gelijk aan s ochtends temperaturen. Maar ik kan het mis hebben hoor, dit is iets wat een vriendin mij toen heeft verteld. Ik heb vanaf het begin zwangerschapsvitaminepillen genomen van de Hema/ Etos. Daar zit genoeg foliumzuur in en wat extra, kan nooit kwaad toch? Het lijkt me ook verstandig om al eerder met ovulatietesten te beginnen, zo voorkom je idd gestress als het erop aankomt. Ik heb geen ervaring met de testen van de action, ik gebruikte sensitesten en die hebben het voor mij altijd goed gedaan. Maar ik begrijp dat iedereen er anders op reageerd. Eza, laat jouw draakje maar komen, dan kan je daarna weer eens goed beginnen, toch? Ik hoop voor je dat het snel doorbreekt! Jennifer, hoe gaat het met jou? Voel jij je ongesteldheid ook aankomen?
Ohh wat fijn lyah ik hoop maandag ook op goed nieuws weet niet hoe het komt maar heb er niet zn goed gevoel over eerst had ik steeds last van mn buik en nu niet meer dus heb t idee dat het niet groeit maar goed we zullen nog 2 dagen moeten afwachten en dan zien we het maar wat leuk dat he het nu al ziet bewegen en nu schiet je weer naar de 9 weken dat is ook apart he je kindje groeit vlijkbaar gestaag ohh emmy ben ook benieuwd naar jou