Op de echo zelf staat zelfs 9,3 weken maar de vk vertelde mij dat ze van 9 weken uit gaat. Over 3 weken kunnen ze een duidelijker schatting maken
Wat rot dat je je zo voelt Peetje! Probeer positief te blijven hoor! Ik denk dat dat goed is voor je kindje. Weet je wat ik heb gemerkt? Dat de symptomen in golven komen. Dan ben ik 2/3 dagen erg misselijk en moe en dan weer 2/3 dagen niets. Mijn borsten zijn ook al een paar dagen wat minder gevoelig dan voorheen.
Ja dat klopt lyah dat merk ik ook zo heb ik 2 dagen geen last en zo 2 dagen wel en mijn borsten doen vaak s, ochtends heel zeer en daarna zakt het weer af
Hey lieve meiden! Ik was even gezellig lunchen en kleertjes shoppen met mn vriendinnen! Maar het is een..... MEISJE!!! De echo was zo geweldig! Ze groeit heel goed en alles zit erop en eraan. 10 teentjes, 10 vingertjes, geweldig om te zien! Het maagje en de blaas waren gevuld dus die zijn ook al in gebruik. Zo bijzonder! Over 5 weken de 20 weken echo, kan ik haar weer zien! Maar wat is dit bijzonder zeg!! Het maakt het zo ontzettend echt!
Wat fijn Lyah dat je zo'n mooie echo hebt gehad! Genieten is dat he?! En peetje, nog heel even geduld en je ziet jouw kleine mensje ook weer! Dat is altijd heel fijn. Die onzekerheid stopt denk ik niet meer... Geloof dat het hoort bij het moederschap
Jeeee goed gegokt! Wat leuk emmy!! Wat fijn dat alles goed is met je meisje. Lyah wat een prachtige echo en heerlijk dat je kleintje zo goed groeit en beweegt. Peetje maandag zal jij ook weer een prachtig mensje te zien krijgen dat weet ik zeker. Hier nog geen rode duivels. Wel een vals positieve test van de kruidvat zo jammer weer
Ik had vanmorgrn een test een test gedaan en daar leek wel een streepje op te zien zijn. Test was na een uur vergeeld dus even een druppel water ingedaan . Nou jah resultaat ineens een zwangere kraan hahah. Verscheen een dikke roze scheve streep dus lekker vals. ik wacht maar gewoon af morgen is pas officieel nod dus zal morgen wel los breken.
Ohh wat leuk emmy heb je geen echo foto gekregen? Nu allemaal roze kopen hahaah !! Ik hoop maandag ook op een goeie echo idd ik mag al vroeg dus dat vibd ik erg fijn we gaan het zien maandag meiden en Jennifer hoezo vals positief? Kan toch echt positief zijn ?
Oh wauw Emmy, wat bijzonder! Een meid! Wat ontzettend leuk!!! Nu kan je lekker losgaan met shoppen 😊 jurkjes kopen en veel roze 💕 En wat een ontzettend mooie echo's zeg, dat armpje is prachtig en dat ruggegraatje! Zo ontzettend mooi! Moest jij trouwens extra betalen voor deze echo?
Jaaaa Emmy ik had het goed, wat leuk zeg een meisje zou je voor mij is willen kijken of de Chinese astrologie klopt dat het een meisje zou worden ik hou het bij hoe vaak dat klopt namelijk en wat een prachtige echo,s zeg! Super duidelijk heel mooi. Afgezien van de clichés van als het maar gezond is, wilde je graag een meisje of net zo graag een jongen? Lyah wat fijn dat alles goed was ook al een echt mensje en 9 weken al, het gaat super snel . Hier keurig volgens de temperatuur, aan het eind van de ochtend ongesteld geworden, wat dat betreft werkt mijn lichaam precies zoals het hoort ( en Miekkie je moet er wat voor over hebben ik temperatuur al ruim 7 maanden!! Iedere ochtend om 06.15! Dus ook op vrije dagen en ook in het weekend! Heb nu wel een prachtig overzicht en fijn om af en toe terug te kijken ) Peetje niet teveel zorgen maken, al is dat makkelijk gezegd, gelukkig mag je bijna kijken naar je kleine baby'tje . Jeetje Jennifer je maakt het wederom spannend zeg! Heb je niet meteen nog een test gedaan? Ik neem aan morgen ochtend nog een x testen? Spannend zeg! Ik ga zo mijn menstruatie doorgeven dat moet op de nieuwe site vanaf 1 januari dus ga effe die brief zoeken. Ben trouwens vandaag heel lief verwent door mijn zusje en moeder omdat poging 4 mislukt was
Ja heb wel direct daarna getest maar dat was zn vaag verweg streepje helemaal niet zo duidelijk als de eerste. Nou spannend Ik denk dat ik gewoon een goede vagevage streepjes plasser ben zo irritant. Zal zo ff foto plaatsen. Fijn dat je lichaam goed werkt eza nu op naar een vruchtbare 5de poging. ik heb de linken naar die nieuwe formulieren opgeslagen op mijn bureaubkad
Nou jennifer die eerste test die je hebt gepost was echt helemaal niets op te zien ben benieuwd naar die foto,s