Deze is toch echt te duidelijk voor een indroger of dat soort dingen hoor en die ander heb je met de zelfde urine gedaan ?
Jeetje wat zenuwslopend Jennifer, ik vind het toch echt een streepje, niet eens een tuurstreepje want ik zie hem echt zonder te staren, ik duim extreem voor je! Ja slim ik ga ze ook opslaan zo
Nou ind hem erg duidelijk miss nog 1 doen kijken wat die zegt 1 van de 2 testen heeft gelijk dus kan een 3de uitsluitsel geven
Dames je moet nu een patientennr invoeren een siz nummer?! Weten jullie waar ik dat kan vinden, zonder dat nr kan je het formulier niet verzenden
Thanks Peetje ik had mijn pasje al gepakt maar er stond niks bij dus twijfelde of dat het juiste nr was top
Jeetje Jennifer, wat maak je het nu weer spannend. Ik vind die donkere test van jou echt donker hoor, dat is idd geen indroogstreep. Waarom denk je dat die vals is? Op die eerste foto zie ik bij de nieuwe test geen streepje maar bij de tweede wel. Va Hoe lang na het nemen zijn deze foto's? Ik vind het moeilijk hoor
Hey eza, ik heb even gekeken en volgens die Chinese voorspelling zou het ook een meisje zijn. Wat grappig! Ik had niet echt een voorkeur uiteraard. Als het maar gezond is. Alleen is een meid wel extra leuk omdat veel van mijn vriendinnen zoontjes hebben. Past wel een stoere meid tussen! Jennifer wat wordt het spannend zo meis. Ik duim heel hard!!
Yes! Wat goed dat het klopt haha van alle zwangerschap van mijn vriendinnen klopte ze allemaal op 1 na, vandaar dat ik het ben gaan bijhouden . Het klopte hoor Peetje ik kreeg netjes een mail terug met dat het gelukt was
Vanmorgen weer gewoon een witte test dis laat die rode duivels maar komen vandaag dan kunnen we door naar de volgende ronde. Nu eerst lekker werken
He bah ... wat raar dat die ene dan zo duidelijk was nou ja ik ga weer duimen draaien voor deze ronde
He peetje... dat maakt zo vreselijk onzeker... Je weet, ik heb het ook 2x gehad en het bleek gewoon een gesprongen vaatje oid te zijn... Probeer maar lekker afleiding te zoeken meis... Sterkte!