Ja vreselijk !! Nu heb ik het vreselijk koud vanwege de schrik hopelijk blijft het weg verder ook geen buikpijn maar grrr nou ja morgen gaan we het zien ik ga daar nu niet de vk ervoor bellen
Klote Jennifer! Ik hoop dat ronde 5 voor ons beidde een vruchtbare dag mag zijn, en wij ook snel die felbegeerde twee streepjes mogen zien. Vervelend Peetje snap dat het je niet lekker zit, maar zolang je geen ernstige krampen heb erbij zal het inderdaad gewoon een gesprongen adertje zijn, nog 1 dagje toch? Dan mag je weer kijken
Ja klopt morgen ochtend om 8 uur ben ik de eerste het zit me zeker niet lekker ik heb idd geen krampen maar nog steeds roze afscheiding
Peetje op het internet staat dat als je 7 -8 weken zwanger bent dat je bij bukken, tillen, niezen etc lichte bloedingen kunnen optreden met roze afscheiding dit is geen rede tot ongerustheid. Pas bij veel helderrood bloed en kramp is de kans dat het mis gaat aanwezig. Dus denk niet dat je je druk hoeft te maken, maar makkelijk gezegd van een niet zwangere
Ik heb wel enorm last van mijn darmen vandaag maar ja we wachten het wel af ik heb het toch niet in de hand
He bah Peetje, dat kan je zo onzeker maken he? Zoals je weet heb ik ook bloedverlies gehad, een week lang iedere keer bij het afvegen en zelfs een keer een vlek helder bloed in mijn onderbroek. Bij mij is het nog steeds onduidelijk wat het was maar er was in ieder geval niets mis met de baby. Mijn verloskundige zei ook dat zolang je geen krampen had, je je niet te veel zorgen hoeft te maken. Dat idee heeft mij geholpen om rustig te blijven. Schroom je niet om toch je vk te bellen hoor! Zij heeft mij toen ook op het hart gedrukt vooral te bellen als ik daar behoefte aan had, daar zijn ze voor. Het komt in ieder geval wel goed uit dat je morgen je echo hebt, al je spanning is weg als jij je kleintje morgen ziet. Eza, wat prachtig! En die kleur is ook te gek! Welke verf heb je gebruikt? Het lijkt erg op de verf die ik heb gekocht voor mijn kast
Oo wat een gave stoel eza!! Erg leuk gedaan Peetje wat naar zeg. Gelukkig mag je morgen naar de verloskundige Voor een wcho. Het zal vast allemaal goed zijn maar kan me voorstellen dat je geschokken ben. Ik heb er inderdaad even flink de balen in. Dat mag ook dus ik laat het maar even morgen zal vast weer beter gaan. Morgen weer nieuwe test zooi bestellen
Heb wel diaree gehad en dat veroorzaakte krampen in mn darmen miss onbewust toch kracht gezet of iets , voel me er nog steeds niet lekker bij voel me er gewoon naar bij maar idd morgen weer een echo ga ik gelijk even melden dst ik bloed had vandaag hopelijk krijg dan direct de echo in plaats van eerst de intake ik hoop dat alles nog goed zit vind dit zo vervelend was al zo onzeker
Die onzekerheid is slopend peetje... Inderdaad erg fijn dat je morgen al naar de VK gaat... En jennifer, balen mag zeker!! En ook even lekker doen!
Nog steeds heel af en toenwat roze en een zwaar gevoel in mn buik dus denk dat het voor mij einde oefening is , het is wel minder maar dat zware gevoel zint me nirt ben bang voor bloed in mn baarmoeder en een afgestorven vruchtje we gaan t morgen wel zien word een slechte nacht denk ik
Hè meis wat rot dat je er zo'n slecht gevoel over hebt... Ik hoop zo van harte dat je het mis hebt... laat je morgen meteen weten hoe t was? Sterkte!
Ja ik laat t jullie weten gek genoeg heb ik geen pijn in mn buik en nog geen rood bloedverlies ........ dus miss nog een beetje hoop vind t erg lastig om daar in te geloven maar moet wel zeggen dat ik voor dat ik zwanger was ook erg gevoelig voor kleine bloedinkjes daar was dus miss is dat nu alleen maar erger maar kan er weinig van maken op dit moment het is lastig om er even niet over naa te denken
Wow veel gemist ik was een weekendje weg! Balen jennifer echt heel erg balen!!! Deze ronde zijn voor jou en eza!!! 🙏 Peetje ik hoop zo voor je dat de kleine gewoon lekker zit spannend hoor morgen hoop dat je een beetje oke nacht hebt! Wow Emmy een meisje super super leuk!!! En wat een mooie echo's zeg!!! Hier alles goed en nu breekt dan eindelijk de week aan waarin wij hopelijk ons kleine ukkie op de echo mogen zien!!!! Tijd is echt tergend langzaam gegaan pffffff Klachten vallen mee, wordt sochtends nog steeds wakker van pijnlijke borsten en ik ben moe maar thats it dus hopelijk is alles goed nog vier nachtjes en dan weten we het!!!!