kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussion in 'MMM clubs' started by peetje007, Jul 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Komt vast goed met die mooie echo meissies !! De tijd gaat altijd langzaam als je ergens naar toe leeft haha ja ik hoop dat ik kan slapen de schrik zit er goed in ! Ga een klein schietgebedje doen hihi

2. peetje007

Dames alles was goed hartje klopte sterk en het is nu 2, 2 cm

3. peetje007

Hier de echo vind het een slecht zichtbare echo maar je ziet wel dat het nega gegroeid is

4. lyah

lyah Bekend lid

Oct 30, 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat een opluchting Peetje! Ik lees nu pas je berichtjes van gisteravond en ik zie dat je flink in de rats heb gezeten.
    Je zal nu wel extra blij zijn dat je je kleintje heb gezien vandaag.

Spannend meissie! Nog een paar dagen wachten!

5. peetje007

Ik ben blij ja zeker de kans dat het nu nog fout gaat is 3% zegt de vk dus daar vertrouw ik dan maar op we mogen 22 januari voor de termijn echo

6. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat alles goed is peetje. Bizar hoeveel meiden eigenlijk nog wat bloed verliezen in de eerste periode. Ben je nu helemaal gerust?

7. Meissies

Meissies Niet meer actief

Super super fijn peetje!!!!!!!

8. peetje007

Je blijft altijd een beetje nerveuzig daardoor maar de vk vertelde dat 1op de 5 vrouwen tot 16weken bloed verliezen dus best veel mensen ik zit toch nog te twijfelen of ik wik weten wat het word van mn man mag t maar dan moet ik wel mn mond houden tegen dr familie ik weet niet of ik dat dan wel ksn miss dan toch beter om t niet te weten iedereen hier zegt dat we een jongen krijgen zelf denk ik dat ook dus de nieuwsgierigheid slaat toch toe erg he ?? Meissies jij mag ook bijna spannend he ?

9. Meissies

Ja echt super super spannend mijn geduld is nu wel echt op! Wil gewoon weten of het goed zit denk dat ik daarna pas meer kan genieten! Nog drie nachtjes....

Mijn man wil heel graag weten wat het wordt en ik eigenlijk helemaal niet. Mijn man wint dit keer haha en gelukkig maken we er dan een geheim van want dat kan ik dus niet😉

10. peetje007

Kan me voorstellen dat je geduld op is je hebt mega lang gewacht wanneer mag je naar de vk ? Ja dat is bij ons nog een dingetje het geslacht weten ik wil eigenlijk wel maar ook weer niet en mijn man wil eigenlijk niet maar die buigt nu naar wel dus we zijn er nog niet uit maar we hebben nog even we gaan ook pas met 25 weken de babykamer uitzoeken hebben we afgesproken en wat heb je veel te regelen in het begin mijn hemel bloedprikken afspraak voor 12 weken echo maken kraamzorg regelen doe ik pas over 5 weken of zo maar je moet het wel doen wel lief we hebben een pretpakket gehad van de vk met zalfjes vitamientjes en boekjes vet leuk

11. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Ga je de combinatie test doen?

12. peetje007

Wij hebben er voor gekozen om geen combinatie test te doen wij hebben zo weinig kans en alles is welkom al heeft het down syndroom wel krijgen we evengoed een nekplooimeting

13. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Waarom doen ze dan een 12 weken echo? Of is dat je termijn echo?

14. Meissies

Ik heb al wel afspraak bij de verloskundige, half januari voor intake en begin feb voor termijn echo.
    Ja ben nu klaar met het wachten haha
    Ja moet veel regelen he we moeten er wat voor over hebben😉

15. peetje007

Dat is de termijn echo en krijg evengoed een nekplooimeting

16. miekkie

miekkie Bekend lid

Feb 24, 2006
    713
    162
    43
    Female
    Jeetje, ik krijg weer niet alles bijgelezen!
    Maar heb wel gelezen dat Emmy weet dat het een meisje wordt en een mooie echo had; GEFELICITEERD!!!
    En Eza; als ik ook maar 1 vast tijdstip per dag had wanneer ik zou kunnen tempen, had ik dat gedaan. Maar de ene keer moet ik om 4.30 al opstaan, en nog geen twee dagen later ben ik tot 's ochtends 7 uur nog aan het werk. Dus zou niet weten hoe ik dat in kan passen in zo'n volledig onregelmatig rooster.
    Vervelend dat jouw poging 4 niet gelukt is. Maar je hebt veel pech gehad. Dus hup op naar een volgende veel betere ronde!

17. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Wat fijn Peetje :) dat het goed was, nu iets meer relaxen hè, ik schrok een beetje van wat je schreef dat je dacht dat het voor je gevoel over was, wel positief blijven hè, stress is niet goed, en mocht het ooit misgaan ( die kan is klein ) dan kan je daar toch niks aan doen. Je hebt nu een prachtig babietje gezien dus nu lekker genieten :)

Oh spannend meissies :) wat zal je nieuwsgierig zijn :) wel een gek idee soms dat ik denk wauw we liepen gelijk en anders had ik nu ook een echo gehad als het bij mij was gelukt.
    Maar ik en Jennifer gaan voor de 5e en de laatste!!!poging :)

Wauw Miekkie, wat zijn dat voor een bizarre werktijden:$en hoe ga je dat combineren met een baby? Lijkt me knap lastig, helemaal alleen.

Fijne avond meiden

18. peetje007

Ohh eza dank je wel dat is lief ik weet dat ik moet relaxen ben nu ook wel weeer iwta gerustee

19. miekkie

miekkie Bekend lid

Feb 24, 2006
    713
    162
    43
    Female
    Ja ik werk in drie ploegendiensten. En heb daarnaast nu nog veel reistijd. Die ga ik flink proberen in te korten door OF dichter bij huis te gaan werken OF dichter naar mijn werk toe te verhuizen. Dat is iets waar ik nu druk mee bezig ben.
    Heb laatste tijd erg veel last van vermoeidheidsklachten en moet daarvoor halverwege deze maand even naar de arboarts. Mijn eigen arts denkt namelijk dat het klachten zijn door overvraging en dat nachtdiensten mij ook weinig goeds doen. Even afwachten dus.
    Maar ondertussen is mijn kinderwens ook vele malen sterker dan mijn "carrière"wens, dus dat staat voorop straks!

20. Meissies

Ja eza dat kan ik me helemaal voorstellen.... was ook echt super gezellig geweest als we gelijk opliepen maar nu ga je gewoon voor de volgende!!!!!! 🙏

Fijn hoor peetje dat je wat meer gerustgesteld bent en nu vertrouwen houden!!!!

Share This Page