kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussion in 'MMM clubs' started by peetje007, Jul 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meissies

Meissies Niet meer actief

Poeh ja peetje ik had gister weer mijn eerste dag, heftig zo na twee weken vrij😉

2. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Hahaha ja na vakantie is altijd flink inkomen. Vooral omdat ik dan ook weer in mijn gewone afspraken schema zit naast mijn werk en er van echte vrije tijd veel minder overblijft.
    Ach bijna alweer weekend!

3. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Ja het is wel weer wennen , ohh meissies morgen is het zover !! Al zenuwachtig of heb je er zin het zit vast goed bij je ben ik van overtuigd hoe laat mag je ? Jennifer wn eza wel dag van de cyclus zitten jullie nu

4. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    o spannend meissies eindelijk je kleine wonder bekijken.

5. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Dit is pas dag 4 peetje duurt nog ff voor ik weer ga testen, begin volgende week ergens.

Eza hoe is het met je tong? hopelijk knapt ie gauw weer op en belemert ie niet je nieuwe poging.

6. Meissies

Jaaa eindelijk morgen kijken woehoeeee mag gelukkig al om 0930 dus lekker vroeg!! Ben dood nerveus hoop zo dat het goed is!!!!

7. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Heerlijk meissies! Heel veel plezier!!

8. lyah

lyah Bekend lid

Oct 30, 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Meissies, geniet ervan! Ik was ook bloednerveus en het is zo'n mooi moment als zij dan zeggen: en dan zien we hier een zwangerschap! En dan helemaal als je het hartje ziet kloppen.. Heerlijk 😊

Eza, hoe gaat het met je tong? Gaan ze er nu iets aan doen?

Balen weer he Peetje, weer aan de bak! Let maar goed op jezelf met die gekke baas van jou!

Ik ga hier in de buurt op zwangerschapsyoga, ik vind yoga heerlijk en het goede verhalen over deze vrouw gehoord. Ik heb er zin in

9. Meissies

Thanks allemaal!!!

10. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hey meiden ik was de hele dag op pad.
    De dokter wilde weer antibiotica geven maar ik wil het liever nog even uitstellen, ik mag nog een paar dagen afwachten maar als er dan nog pus uitkomt moet ik wel weer aan de antibiotica, de dokter zegt dat het echt geen zwangerschap of innesteling in de weg kan zitten, dus daar probeer ik maar op te vertrouwen. Mijn tong moet echt beter worden!

Veel plezier meissies, ben zo benieuwd geniet ervan :)

11. peetje007

Nou meiden als het goed is word vandaag de goeie kinderwagen geleverd ben benieuwd mag hem niet open maken van manlief hij wil samen kijken hihi ik weet niet of ik dat volhoud hahaha @meissies heel veel kijkplezier het is echt een magisch moment dat is het steeds als je je kleintje zit en je ziet een hartje kloppen ik geloof nog steeds niet dat de echo, s van mij zijn haha maar mijn buik begint nu mega hard te groeien

12. Meissies

Thanks peetje!!! Vannacht dikke nachtmerries dus hoop dat de werkelijkheid anders is! Zitten inmiddels in de auto richting amc en ben behoorlijk zenuwachtig pfffff

Succes met je inhouden peetje haha

En eza pfff die tong mag nu wel keertje over zijn he! Er van uit gaan dat de arts gelijk heeft en dat het niks in de weg zit!!

Jennifer en eza wanneer mogen jullie weer ongeveer?

13. lyah

lyah Bekend lid

Oct 30, 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel plezier, meissies!

14. peetje007

Gatver meissie nachtmerrie, s zijn nooit leuk maar over dat al helemaal niet het zit vast goed hoor meissies ! Eza wat een vervelende tong heb jij ik wist niet dat je door het uithalen zoveel problemen kon krijgen ik duim voor je dat het uitzich zelf weer rustig word

15. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Heel veel plezier meissies! Geniet! Het is zo'n bijzonder moment! En die zenuwen horen er helaas bij... iedere x toch weer...

16. Meissies

image.jpg

Jaaaaaaaaa alles is goed! Hartje klopt als een malle en kleine uk is 1,3 cm groot!! Over drie weken weer echo bij vk in amc!
    Wij zijn intens gelukkig en ik denk dat ik deze lach niet van mijn gezicht afkrijg vandaag😉

17. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Wat een geweldig nieuws!!! Geniet ervan!!!

18. peetje007

Ohh prachtig meissies !! Waarom blijf je bij de vk bij t amc ?

19. Meissies

De gynaecoloog gaf aan dat dat standaard was peetje, dat de termijn echo ook nog in amc is! Dus naja mij hoor je niet klagen😉 is in het gesprek over meedoen aan onderzoek (cupje of iui) ook verteld toen!

Verder echt extreem opgelucht en blij😁

20. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Jeeeeee weer een mooi mensje in de maak :) wat fijn meissies :).
    Ik snap dat je die smile van oor tot oor niet meer kan stoppen :)

Share This Page