kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Oke wij hebben ook met dat onderzoek mee gedaan maar ik hoef dat niet of in ieder geval niets over gehoord ook niet in het gesprek toen naja ach anders hebben ze maat pech hadden ze het maar moeten zeggen

2. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik kreeg ook te horen vooraf dat ik de 1e 2 echo,s verplicht in het AMC moet doen en daarna mag je zelf een verloskundige kiezen.

3. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Grappig. Ik heb alleen de eerste echo in het ziekenhuis gehad.

4. peetje007

Ja ik ook en toen zeiden zw gelijk je mag een verloskundige gaan zoeken

5. Meissies

Meissies Niet meer actief

Ja ik vind het alleen maar fijn nog een foto van de kleine uk erbij😉 moet inderdaad ook naar eigen verloskundige hoor dat zei ze meteen! Ja ik weet niet beter dan dat het bij het onderzoek hoorde das ook eigenlijk de enige reden waarom ik mee doe haha ik dacht ik verlies er niks en win een echo!

6. peetje007

Nou dames de kinderwagen is geleverd hij staat nog dicht in de doos in de woonkamer mag hem nog niet openen gelukkig duurt het niet lang meer voor dat manlief er is zn 30 minuten dus dat moet ik wel volhouden

7. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Geduld zul je sowieso moeten hebben Peetje😊je kan hem pas over iets minder dan 7 maanden gebruiken😜dus dat half uurtje moet inderdaad wel goedkomen😄💪

8. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Wauw meissies prscgtige eco hoor!! Vast een fijn gevoel te weten dat alles goed is met jullie kleintje. Lekker genieten!

9. peetje007

Er zitten blauw tinten in mijn man stoort zich eraan maar mij boeit t eigenlijk niet wat zullen we doen terug sturen of houden?

10. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heb je n foto?

11. Meissies

Peetje een nachtje over slapen want het kan ook zo zijn dat het jou nu helemaal niet uitmaakt welke kleur de wagen is omdat je er gewoon 1 wil, nachtje slapen dan nog een keer kijken en dan beslissen dan zul je later geen spijt hebben😉

12. peetje007

Ben even niet thuis emmy en meissies ik wilde deze waren om de stijl dua ik vind hem nog steeds mooi heb hier en daar advies gevraagd en iedereen zegt wat maakt het uit het logo en letters van quinny staan in het blauw en er zit een witte rand aan de onderkant met blauwe streepjes nou ja he hij is mooi

13. Meissies

Als jij hem mooi vind dan vind je hem mooi en dan hou je hem!!!! Zoals je hem beschrijft klinkt ie ook echt mooi!!

14. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh wauw Meissies! Wat een prachtige echo! Geniet er maar van, nu kan je weer even onbezorgd verder in de wetenschap dat er een extra hartje in jouw lichaam klopt.

Peetje, het advies van Meissies is wel goed hoor. Even een paar nachtjes over slapen en hem dan weer even. kritisch kijken.
    Ik heb trouwens al een kat uit de kinderwagen moeten jagen, ik schrok me dood dat er plotseling iets in bewoog.

Ik heb vandaag op mijn werk verteld dat ik zwanger ben, allemaal lieve en enthousiaste reacties! Super 😊
    Ben nu wel doodmoe hoor, ik had vandaag een drukke dag, vanavond even niets doen

15. peetje007

Dit is hem let niet op de rommel erom heen t is op dit moment opslag hahah

16. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Mooie wagen hoor Peetje, ik zou me niet storen aan het blauw.

17. peetje007

Thanx Jennifer !!

18. Meissies

Gaaf peetje!!

19. peetje007

Laatste dagje dan weer weekend blij toe zijn jullie niet moe s, , avonds?

20. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mijn avond is om 21.00 uur vaak afgelopen haha, maar red soms ook gewoon lekker laat in het weekend. Dat was paar weken geleden niet zo.

Deel Deze Pagina