kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussion in 'MMM clubs' started by peetje007, Jul 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Nee idd ik red t in het weekend tot 22.00 dan houd t wel op en na een werkdag valik vaak om 20.00 in slaap best lullig voor manlief maar kan er niets aan doen het lijkt nu soms iets beter als ik vrij ben dan red ik t redelijk emmy wat vind jij van de wagen moet ik hem denk je terug sturen ? Gewoon ff je mening

2. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik wel begrijp wat je man bedoelt et de blauwe teksten. Dat zou mij ook kunnen storen. Maar verder is het een prachtige wagen!

3. lyah

lyah Bekend lid

Oct 30, 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, mijn eerste werkweek zit er weer op en ik weet biet of ik dit nog 5 en een halve maand nog vol houdt. Ik ben kapot!

Mooie kinderwagen hoor Peetje, mooi modelletje. Ik begrijp het ook wel van die blauwe symbolen, zaten die er in de winkel niet op?

Hoe gaat het met je tong Eza? Ik hoop dat ie wat afneemt nu.

4. peetje007

Nee dat zat er niet op maar het geefrt niet mijn lievelingskleur is blauw dus ik vind het niet erg ..... haha ja lyah als fulltime werkt is het erg vermoeiend ik qerk maar tussen 20 - 30 uur veel loop werk dus ik ben s, avonds ook stuk vootal mn rug heeft het zwaar en ben aan het einde van de dag gewoon echt moe dat begint al om 14:00 te gapen en dat soort gein miss 1 dag minder of 1, 5 dag zodat je even bij kan tanken lijkt me niet verkeerd

5. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een week of 5 een dag per week minder gewerkt. Nu weer fulltime en zien hoe dat gaat. Ben nu wel moe. Maar dat mag op vrijdag toch?
    Goed naar je lijf luisteren lyah.

6. lyah

lyah Bekend lid

Oct 30, 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga ik doen Emmy, ik heb van mijn werkgever al te horen gekregen dat ik gewoon vrij mag nemen als dat nodig is.
    Ik ga kijken hoe het volgende week gaat

7. peetje007

Hoe is hwt eigenlijk met die misselijkheid lyah is dat al wat verbeterd?

8. lyah

lyah Bekend lid

Oct 30, 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die misselijkheid is eigenlijk steeds aanwezig maar ik weet nu hoe ik ermee om moet gaan om het onder controle te houden. Ik ben wel de weken aan het aftellen hoor, morgen 10 weken!

9. peetje007

Ja ik ook als ik die 12 weken voorbij ben kan je af en toe is wat gaan shoppen maar nu durf ik dat nog niet echt behalve de kinderwagen dan dat is een grote stap geweest en heb er vannacht gewoon slecht van geslapen

10. lyah

lyah Bekend lid

Oct 30, 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Peetje, ik heb ook een nacht wakker gelegen van mijn kinderwagen

11. peetje007

Ja raar he snap er niets van

12. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Mijn verloskundige zei dat na de termijn echo de kans dat het nog kis gaat maar 1% meer is dan na de 12 weken dus ben benieuwd wanneer jullie termijn echo is :)

13. peetje007

De mijne 22 januari

14. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    @zwangermeiden: jullie zijn echt ook al zo ver zwanger realiseerde ik me gister ineens! Gaat zo snel bij een ander hahaha.

Hebben jullie een fijne dag gehad?
    Ik ben met 3 vriendinnen lekker naar de film geweest, daarna heerlijk uit eten en toen nog even een drankje in een kroegje. Zo'n fijne avond!
    Ik was wel de eerste die naar huis ging ivm vermoeidheid haha, maar dat mocht de pret niet drukken.

Jennifer en Eza: hoe ver is jullie cyclus nu? En je tong Eza?

15. peetje007

Wij waren op verjaardag bij mn schoonvader tot 22:30 was kapot maar manlief zat nog gezellig dus dacht nog even uitzingen viel ook direct in slaap eenmaal thuis @ emmy heb jij die pretecho buiten de verloskundige omgedaan of heeft ze je dat geadviseerd wij houden vol tegen iederedn dat we het niet willen weten maar we willen toch een geslachts bepaling laten doen wil het toch weten de nieuwgierigheid wint hoe lang van te voren heb jij die afspraak gemaakt en wist je verloskundige dit ? Ik denk zelf een jongen gewoon gevoelsmatig maar meisje is ook geweldig kan niet wachten

16. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Ik heb op dinsdag gebeld en toen op zaterdag mijn echo gehad met 14weken en 6 dagen.
    Ik had het er wel met de verloskundige over gehad, maar meer met de vraag of zij een goed centrum wist in de buurt.

Voor sommigen zit het al weken van te voren vol en anderen kun je dus zo een plekje vinden. Leuk Peetje! Spannend!

17. peetje007

Ja ik weet ook niet waar ik moet vind t moeilijk er 1 uit te zoeken gelukkig hebben we nog even

18. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Hoe ver woon je ook alweer van Amsterdam af? Of Almere?

19. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik heb een lekker rustig dagje gehad en film gekeken met mijn zusje,
    Nu lekker mijn huisje poetsen en wat wandelen met de hond.
    Ik zit nu op cyclusdag 9 ik ga dinsdag denk ik het AMC bellen en wo naar het AMC.
    Ik ga alleen di ochtend een clearblue doen en op de dag van inseminatie verder niet, ik heb ook verder niks gekocht.
    Als ik terug kijk dan had ik de afgelopen 3 x op dag 12 een smiley dus ga ik daar nu ook vanuit. Alleen wil ik nu geinsemineerd worden op de dag van de smiley, vandaar dat ik dinsdag ( cyclusdag 11 al ga mailen en dan fingers crossed dat het goed getimed is :) ).
    Dit x vond ik het heel lang duren voordat ik weer mag :( hopelijk is het raak deze x, ook voor jou Jennifer!

Fijne zondag meiden

20. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Klinkt als een goed plan eza. Heel spannend weer meis... Ik begin nu alvast met duimen!

Share This Page