Hallo dames!! Hoe is het hier? En wat zijn de belangrijkste nieuwtjes? Want krijg alles steeds niet bijgelezen! Ik ben afgelopen vrijdag ongesteld geworden. Dus dag 1 van mijn cyclus. Op welke dag zou ik het beste kunnen beginnen met de ovulatietesten? Kreeg ook vage brief voor intake van het Rijnstate in Arnhem. Zij dachten kennelijk dat ik al een Denemarkse donor geregeld had. Heel vaag allemaal. Terwijl ik ze destijds al gezegd had dit op deze manier niet in werking te willen zetten. Had me nog wel op de lange wachtlijst van anderhalf jaar laten staan. Maar het loopt allemaal erg raar daar. Blij dat ik het in Amsterdam ook in werking heb gezet. Klinkt allemaal stuk duidelijker en professioneler daar. Verwacht komende week bericht te krijgen over het artsenoverleg wat afgelopen vrijdag geweest is.
Jeetje miekkie dat verhaal wat je vertelde wasidd vaag toen , en ze hebben blijkbaar niet naar je verhaal geluisterd anders zou je nu geen papieren krijgen vind het wel slecht dat ze niet goed luisteren naar een eventuele " patiënt"
Hoi Miekkie vervelend van die brief, zou lekker verder gaan met het AMC. Tsja we zijn bezige bijtjes hier op het forum, je moet gewoon iedere dag of om de dag het forum lezen dan blijf je op de hoogte, anders moeten we voor jou een samenvatting maken iedere x en dat is ook weer niet zo handig . Dat is juist het leuke van ons groepje we houden elkaar op de hoogte en vragen en reageren op elkaar . En soms zijn we druk en dan moet je weer een stukje terug lezen . Zou je trouwens bericht krijgen nog van het AMC? Want je staat op de wachtlijst toch? Of bedoel je wanneer je mag starten? Succes in ieder geval.
Peetje, heb je je wagen nou gehouden? Of heb je hem toch terug gestuurd? Ben benieuwd wat je gaat krijgen ik denk een jongen, heb je ook al op de Chinese astrologie gekeken wat het zou worden? Ben benieuwd
Ja ga proberen wat beter mee te lezen. Heb veel te drukke weken gehad en afgelopen vrijdag ook met mijn werkgever om tafel gezeten en afgesproken dat ik vanaf komende week wat minder uren ga werken. Vond het een lastige beslissing, maar wel beter voor mezelf. Op welke dag van mijn cyclus kan ik het beste starten met de ovulatietesten? Wil deze periode al eens even gaan kijken wat mijn cyclus doet. Zou nog bericht krijgen van AMC ja na artsenoverleg. Dan hoor ik of ik definitief op wachtlijst sta. Maar dit gebeurd dan wel met terugwerkende kracht vanaf datum aanmelding (half december).
Hoe lang is je cyclus tot nu toe? Ik zou op dag 10 starten. Elke dag op ongeveer hetzelfde tijdstip testen en de testen bewaren (opplakken onder elkaar met datum erbij). Hoop dat je een mooi duidelijk beeld krijgt!
Hallo meiden! Fijn weekend gehad? Eza, je plan klinkt goed hoor! En ik begrijp wel dat het deze x extra lang duurt juist omdat de vorige x niet meetelt en je al vanaf je inseminatie aan het wachten bent. Ik vind het trouwens wel weer snel gaan! Maar dat gaat meestal zo als het niet om jezelf gaat. Jennifer, wanneer ga jij testen? Emmy, ik heb 20 januari de nekplooimeting/ termijnecho. Spannend hoor
Nou dames heb de afgelopen week zoveel diarree gehad dat ik nu 1, 2 kilo afgevallen ben ik zou toch aan moeten komen in plaats van afvallen is dat niet slecht voor de baby ?
Nee hoor, geen zorgen. Die baby pakt wel wat hij/zij nodig heeft. Als je zelf maar niet uitdroogt. Dus veel drinken!
Peetje, ik hoor dat vaker hoor, dat vrouwen in deze periode afvallen. Zorg er idd voor dat je genoeg drinkt en probeer gezond te eten. Ik wolde vandaag bloed laten prikken maar dat gong niet omdat ikme eerst in moet schrijven in dat ziekenhuis en ik had geen legitimatie bij me. Morgen nieuwe poging. Ik hoorde trouwens dat ze 7 buisjes afnemen! 😳 Ik probeer er niet te veel over na te denken hoor. Anders wordt ik zenuwachtig, nu gaat dat nog. Hoe voel jij je Emmy? Is je buik mooi aan het groeien?
Haha 7 buisjes?! Bij mij waren het er 2... Dus 7 is wel heel veel... Ik voel me verder heel goed. Gister echte schopjes gevoeld dus ik ben zo super blij!
Hey Jennifer, Hoe gaat het met jou? Lopen je testen al mooi op? En wanneer verwacht je naar het AMC te gaan?
Hey Eza Ik ben nog niet begonnen met testen. Ik start woensdag pas dan is het vroeg genoeg. Ben jij al begonnen met testen? Ik denk zelf dat ik vrijdag of zaterdag naar het amc mag. En jij? Hoest met je tong?
Ik ben vanochtend begonnen met testen, ik wil morgen eigenlijk bellen en dan wo gaan, maar laat het nu van morgen afhangen want vind de cb nu nog erg licht, nog even spannend dus en je hebt gelijk waarom zo vroeg testen als je toch al ongeveer weet wanneer je smiley komt. We mogen eindelijkkkkkkk weer haha, heb er zin in! Ik heb uiteindelijk op eigen risico niet de 2e kuur antibiotica genomen, misschien een risico maar ik wilde niet weer die troep in mijn lijf zo voor de inseminatie. Mijn tong is nog niet echt beter, maar is ook niet slechter geworden, ergens hoop ik dat het snel zal verbeteren en anders toch advies vragen aan de kno arts.