kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussion in 'MMM clubs' started by peetje007, Jul 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Ohh ik ga heel hard duimen eza heel veel succes morgen , dames mag je kroket als je zwanger bent ik dacht zelf van wel maar ik lees verschillende dingen ?

2. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Ja lekker doen peetje!!

En ik duim heel hard voor je eza!

Ik heb net weer een echo gehad. Ivm mijn crohn. Kindje ligt helemaal goed qua groei. En alles lijkt erop en eraan te zitten. Ze is al bijna 12 cm van kop tot kont. En nog steeds een meisje haha

3. peetje007

Wauw wat groeit ze hard daarmee ook je buik denk ik of niet ? Mn darmen buikje is een beetje weg aan het trekken en word straks denk ik al snel een babybuikje hoop ik

4. peetje007

Heb jij al veel gekocht emmy ? Wij worden overladen met spullen mn zus heeft mr geld gegeven om daar een maxi cosi van te kopen de babykamer krijg ik van mn ouders ik krijg de kinderwagen van mn schoonouders ( dat geld krijg ik van hun ) van mn schoonzusje krijg ik een mobiel voor boven de box van mn schoonouders krijfg ik kruiken en een ledikantdeken pfff ik vind t erg lief maar wil zo graag ook dibgen zelf kopen ken je dat ? Durf ook geen nee te zeggen maar t is zoveel

5. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    oo Eza duim duim duim, succes morgen!!

6. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Super lief van iedereen peetje. Ik koop soms ook lekker zelf dingen hoor. Als je sommige dingen liever zelf koopt zou ik het aangeven. Het is jullie kindje hè.

7. peetje007

Ja je hebt helemaal gelijk emmy !!

8. Meissies

Meissies Niet meer actief

Jaaaaaaa eza ik ga zo ontzettend hard duimen 👍🙏👍🙏👍🙏👍🙏👍🙏

9. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Dank voor het duimen meiden :)

10. peetje007

En eza had je een smiley vanmorgen?

11. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Ja eza ben ook benieuwd!

12. Meissies

13. peetje007

Oh meiden ik ben moe moe en moe blegh ben vandaag 10 wekwn wanneer word dat minder ? Ik ben op mn werk maar het liefste zou ik slapen mn ogen vallen bijna dicht nou ja tot vanavond half 6 moet ik het nog even volhouden dan heb ik weer weekend en kan ik alles op mn eigen tempo doen ben ook niet vooruit te branden bah bah

14. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Bij werd het na week 11 minder. Zo gek dat jullie ook al zo ver zijn! Geweldig hoor daar niet van! Maar lijkt bij anderen echt sneller te gaan dan bij mezelf.
    Na week 16 wordt het sowieso minder want dan verdwijnt het HCG en wordt vervangen door progestoron.

15. peetje007

Nou ik vind het mega langzaam gaan pffff , ik moet voor de 14 weken kraamzorg regelen maar daar ben ik nog lang niet aan toe kan ik dat uitstellen? Ik zie mezelf binnen nu en 4 weken dat nog niet regelen

16. Meissies

Heel herkenbaar peetje ik ben ook doodmoe en ik moet sinds de verhuizing sochtends en smiddags een uur in de auto naar werk en dat is echt een uitdaging pfff hopelijk snel beter!

17. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Kraamzorg is niet zoveel regelwerk hoor. Zou het wel voor 14 weken doen. Maar dat is mijn mening :)

18. peetje007

Ja ik weet dat het beter is om het te regelen nou ja ik kijk wel

19. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Geen smiley, blijkbaar heb ik geen geluk, ben er even helemaal klaar mee!

20. peetje007

He eza het zit je niet mee !!

Share This Page