kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Hier nog steeds niet ongesteld ik had de test bewaard en mijn meende toch een hele lichte streep te zien hij is een betere tuurder als ik nu nog 1 gedaan maar zie nog niets is ook nog geen 5 minuten geleden hoe groot is de kans dat dat eventueel goed zou gaan ik schat hem erg klein mijn eisprong was na mijn idee zindag en of maandag

2. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    O peetje dat is spannend. Nou heb je natuurlijk al je testen verbruikt en niks voor morgenochtend? Anders morgenochtend nog eens testen?
    Lekker gegeten vanavond

3. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Heb je geen foto? Kunnen we mee turen.

4. peetje007

Je ziet ze niet op de foto maar we wachten wel af kan er weinig positiefs van maken ja heerlijk gegeten mooi een rijste tafel besteld .... waarschijnlijk gaat t toch wel weer fout zoals altijd en idd ik heb nu geen testen meer maar die kan ik morgen wel weer halen ik wacht wel even af of ik niet ongi word zo voelt het nog steeds

5. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoeveel dpo zit je nu peetje? Als je eisprong maandag was dan is er gewoon nog kans dat er wel iets positiefs uitkomt. Zolang je menstruatie wegblijft is het een goed teken naar mijn idee... Spannend....

6. peetje007

We gaan het mee maken masr niet afgelopen maandag maar die maandag ervoor dan zou t morgen dpo 11 zijn of zo

7. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Daarom dat is nog best vroeg om positief te testen. Als je menstruatie wegblijft zou ik zondag of maandag nog eens testen. Ik blijf voor je duimen!

8. peetje007

Ik ben nu officieel 1 dag overtijd dames nog steeds geen bloed dus ik hou moed nog nooit overtijd geweest

9. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Spannend peetje!! Geen bloed geeft moed. Ga je nog testen straks??

10. peetje007

Dat weet ik nog niet denk t niet misschien morgen als t allemaal weg blijft

11. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Dat kan ik me voorstellen, sterkte vandaag heel spannend zo

12. peetje007

Ik ga er vooralsnog vanuit dat mijn cyclus deze maamd gewoon wat langer is

13. peetje007

Hoe voel jij je nu Jennifer ? En energy hoe gaat het nu meid een beetje bijgekomen ? Heb je het amc gesproken?

14. peetje007

Net even mijn temperatuur gemeten ben al wel in beweging geweest maar hij was 37,3 is dat niet hoog voor iemand die ongesteld moet worden ? Ik heb toch maar even een mail gestuurd daar het amc weet even niet meer wat ik er mee moet nog geen mail terug gehad

15. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Het enige wat je kunt doen is afwachten... en je temp nu zegt helaas niet zoveel meer.. Snap je spanning!! Sterkte!

16. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Sorry als ik soms te nuchter reageer op dingen. Maar het lastige met dit soort dingen is dat alleen de tijd dingen op zal helderen... Ik blijf uiteraard duimen!

17. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Ik voel me erg moe, maar verder prima. De spanning is bij mij gezakt gelukkig. Tuurlijk ben ik blij alsik het op de echo heb gezien maar voor nu voel ik me prima.

Ik vindt het juist verhelderd emmy dat je nuchter reageert, ik hou daarvan. Ik ben zelf het type wat soms een beetje door draait in gedachten dus dan is een nuchter iemand heel prettig. Mijn vrouw is ook zzo lekker nuchter.

Ik snap heel goed dat de spanning je te veel word peetje de duimen draaien dik hier

18. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Fijn te horen :). Dan blijf ik mijn nuchtere blik met jullie delen. Al iets gehoord van t amc peetje?

19. peetje007

Ja moet een weekje aankijken en dan moet ik mailtje sturen

20. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dan maar hopen dat je snel duidelijkheid hebt. Weekje is in deze fase behoorlijk lang...

Deel Deze Pagina