kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    He Eza, wat een irritant gedoe. Was je lijn wel donkerder? Geef de moed niet op.. hoe makkelijk dat van mijn kant ook klinkt, maar het is nu eenmaal de natuur en die is niet te sturen...
    Heb je wel vruchtbaar slijm? Heb je het idee dat je eisprong eraan zit te komen?

2. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Het kan nog steeds hoor eza kan zo binnen een paar uur veranderen !! En als deze ronde niet zou lukken ( wat ik natuurlijk wel hoop ) miss een idee om een mandje rust te nemen en in die maand je cyclus nog eens goed te bekijken miss is er wat veranderd ?

3. Meissies

Meissies Niet meer actief

Och eza ik had ook geen smiley pas de dag na de inseminatie en nou je ziet het dus rustig aan!!! Kan allemaal nog steeds jouw gevoel zei dat je nu moest gaan dus heb daar vertrouwen in!!

4. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Meissies ik dacht dat jij op de dag van de inseminatie een smiley had? Nou dan geeft dat me nog moed ;).
    Jullie snappen dat ik na vorige x hier natuurlijk van schrok en enorm van baal.
    Mijn lichaam is zeer secuur net als de temperatuur, 1 x op dag 11 een smiley en daarna 3 x achter elkaar een smiley op dag 12. En dan nu net vandaag ( dag 12 ) geen smiley en nog geen donkere test.
    Nee Peetje een maand overslaan dat ga ik echt niet doen, ook ik wil graag zwanger worden en ga niet nog een maand wachten.
    Ik stuur zo een foto de bovenste is van net en de onderste met smiley was van vorige maand, zit nog behoorlijk veel tussen..
    Ik baal gewoon, kan er ook niets aan doen....

5. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    He kak!! Wat balen eza snap heel goed dat je er helemaal klaar mee bent. Ga je wel naar het amc zometeen?

6. peetje007

Ik snap dat je het liefst nu zwanger wil zijn worden wij hebben 1 maand over geslagen en toen heb ik mn cyclus eens goed bekeken en ovulatie testen gedaan de maand erna was ik zwanger wil alleen aangeven dat het mij geholpen heeft en ik duim me rot voor je !!! Heeft de antibiotica kuur die genomen heb vorige maand geen invloed op je cyclus? Maar al heb je morgen een smiley zit je ook goed hoor eza heb vertrouwen!

7. peetje007

Hoe was jou test Jennifer?

8. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Hoe is het gegaan eza??

Mijn test is Nog te licht

9. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Eza ik snap dat je baalt...
    We kunnen allemaal tips geven en onze mening, maar voor buitenstaanders is het makkelijk praten...
    Ik hoop gewoon dat je de rust en het vertrouwen hebt in je eigen lichaam en wellicht is niet meer testen een optie... en dan over 2 weken een positieve zwangerschapstest...

10. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, er is veel gebeurd hier zeg!
    Eza, niet de moed verliezen nu hoor. Je kent je lichaam en je cyclus, probeer daarop te vertrouwen. Als de positieve test morgen (of zelfs overmorgen) komt ben je nog op tijd. Heel veel succes!
    Ga je verder nog wel testen?

Peetje en meissies, oh ik ben ook zo moe! Deze week valt het me allemaal enorm zwaar, vreselijk misselijk en geen energie om iets te doen. Ik begreep dat je hcg in week 10 het hoogst is dus ik kijk uit naar volgende week.

Ik heb ook nog geen kraamzorg geregeld maar ik heb volgende week wel een afspraak op een kinderdagverblijf en bij een gastouder om rond te kijken. Gek om daar nu al mee bezig te zijn maar de goede plekken zijn snel vergeven en ik zou me geruster voelen als dat geregeld is.

Jennifer, hoe gaat het met jouw testen? Lopen ze al mooi op?

Emmy, ik vind het bij jou juist hard gaan! Je zit gewoon bijna op de helft! Zo leuk!

11. peetje007

Ja lyah t is vreselijk ik schreef gisteren al dat s, , ochtends ineens kotsmisselijk was maar dat is gelukkig alleen gisteren geweest vandaag alleen heeeeeeeeelllllll erg moe en hongerig en heb last van mn rug en banden dus gaat lekker hopelijk is dit geen slecht vooruitzicht op de rest van de zwangerschap maar we gaan het afwachten ben zo blij als ik volgende week weer ren kloppend hartje zie daarna mort ik nog heel lang wachten op weer een echo tot 20 weken helaas maar wel hartje luisteren tussen door hebben jullie er wel eens over gedacht om een angel sounds te kopen ? Kun je thuis ook hartje luisteren

12. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Zo meiden, ik ben net weer thuis.
    Heb uitgebreid met de arts gesproken, en ze zei we gaan gewoon kijken hoe het eruit ziet, en ik had het perfecte slijm en de baarmoedermond stond al open, dus prima timing en van haar mag ik niet meer testen.
    Ze rade ook de cb test af omdat ze het liever eerder willen weten en dat is bij cb dus moeilijk. ( dat was ook de rede dat ik dit x had gegokt op deze dag, zodat ik op de dag van inseminatie goed zou zitten) nou ik ben gerustgesteld en ga nu de 2 wachtweken in, we gaan het zien ;)
    En Peetje er valt niks anders te zien bij mij, mijn temperaturen kloppen allemaal, zelfs het slijm etc, dus ik zal daarvoor niet stoppen, maar gelukkig heeft het bij jou geholpen :)

13. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Eza wat ben ik blij dit te lezen. Testen wegstoppen en vertrouwen op je lichaam en de arts.
    Ik heb er een goed gevoel over qua timing, maar hahaha dat zegt natuurlijk helemaal niets!
    Nu 2 weken afwachten. Spannend meis! Ik duim!!

14. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Lief Emmy, het is toch een stuk lastiger als je alleen bent, en zelf alle beslissingen, teleurstellingen en angst moet verwerken zoals je weet ;).
    Maar nu ga ik van het positieve uit en lekker uitrusten en genieten op mijn bankje :)

15. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Is het zeker. En dat herken ik enorm. Maar we kunnen dat prima aan! En soms is even sparren erg fijn!

16. peetje007

Gelukkig goeie feedback van de arts gehad! Dat helpt ook ik ga heel hard duimen !!

17. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat fijn dat de arts even goed wilde kijken, wat fijn! Ook dat alles er dus goed uit zag van binnen. Nu er inderdaad op vertrouwen zoals Emmy zegt. Nu op naar over 2 weken, ik duim voor je!

18. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Oh Eza goed zeg! Dat lijkt dus een goede timing voor de Inseminatie. Spannend!! Nu afwachten afwachten. Succes!! Zal voor je duimen!

19. peetje007

Meiden gaan jullie borstvoeding geven of fles ik trek meer naar fles omdat het me gewoon niet prettig lijkt om borst te geven miss een soort schaamte

20. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat ik borstvoeding kan geven. Ben van mening dat dat de beste voeding is die er bestaat voor een pasgeboren baby. Plus dat ik enk dat het positief bijdraagt aan de hechting.
    Mocht het niet lukken dan ben ik blij dat er flesvoeding bestaat.
    Waarom schaam je je om borstvoeding te geven? Niemand hoeft het toch te zien?

Deel Deze Pagina