Ja weet ik niet gewoon een gevoel daar zit je dan met je borst bloot miss trek ik nog bij want idd het is wel het gezondste
Zo meiden het cupje heb ik net verwijdert, wat is het toch iedere x weer een verschil hoeveel zaad er in het buisje achter blijft hebben of hadden jullie dat ook? Soms is ie bijna leeg en soms zit ie nog bijna helemaal voler is er natuurlijk maar 1 nodig, maar toch Ik ben dan nog niet zwanger, maar ik hoop zeker borstvoeding te geven, makkelijk, goedkoop en heel gezond. Peetje als je het een onprettig idee vind een blote borst, is het heel makkelijk om een hydrofiele luier over je schouder te leggen over je borst dan zie je niks en kan je kindje ook rustig drinken. En je kan ook afkolven en dat geven als je onderweg bent of in een openbare gelegenheid als je dat prettiger vind.
Ja er is idd wel een oplossing voor miss gewoon eerst is proberen miss voel ik me er minder onprettig bij dan ik nu denk
Nou damea ik heb ook weer wat vannochtend van de trap gevallen van boven naar beneden nu maar hopen dat het goed gaat met de beeb ontzetttende pijn in mn stuitje en rug ik ga straks toch maar even de vk bellen maak me er nogal druk over
He peetje, wat ontzettend naar. Gelukkig ben je nog heel. En ik kan me voorstellen dat je je kapot geschrokken bent. Laat je weten wat de VK zei?
Goh Peetje wat vervelend, hopelijk is alles goed met je kleintje. Fijn dat je langs mag komen. Ik ga de gok ook wagen, nog geen smiley wel een mooi oplopende test. Dus heb me aangemeld voor morgen en hoop dat ik dan een smiley heb. eerder was het zo dat je bij een smiley gelijk dezelfde dag werd geinsemineerd en de dag daarna nog een keer. Vindt het jammer dat het nu niet meer zo is. Vadaar dus nu ook een keer gokken op een dag eerder.
Jeetje wat vervelend Peetje, hopelijk is alles goed met jullie. Ja Jennifer inderdaad, dat zou veel beter zijn, de arts van gistere zei dat omdat de cb veel te goed is en veel van dat spul bevat om het op te sporen deze ineens positief kan zijn( dat zag ik ook iedere x op mijn temp lijst dat ik mijn ei had op de dag naar de smiley dus op de dagvan de inseminatie) en ze willen het liever eerder doen zodat alles klaar ligt voor het ei. Maar het zou mij rustiger maken als ik een smiley zag en meteen geholpen werd, dan hoef je ook niet zo te twijfelen en te stressen. Maar ook dat zegt niks, want Emmy had geen smiley de laatste x en weet je nog dis van mij? In november? Eerst geen smiley en 10 min later wel.
Ik ga onwijs voor ons duimen😄🙌🙏🙌🙏🙌🙏🙌🙏🙌
ja idd en meissies dacht ook dat ze veel te vroeg was en die is nu ook zwanger. Het was eerder echt wel een stuk ontspannender qua timing ja omdat je gewoon wist dat je gelijk mocht maar jah er zijn hier zat dames die bewijzen dat het kan Deze ronde is voor ons Eza! Flink duimen met zn alle
Toen ik ging starten in het amc zeiden ze ook tijdens de medische intake dat ze het graag wilde weten voor de positieve test. Ik heb die temp kaart nog steeds en daarom had ik mijn smiley op dag 19 en toen heeft ze op de kaart aangekruist dat ze het op dag 16 of 17 al willen weten, dus dan zou je zeggen dat we goed zitten. Ik heb ook niet meer getest of ik nu wel een smiley had, de dokter zegt dat het goed zit dus daar vertrouw ik maar op😉. Dit gaat hem zeker worden voor ons en als het aan mijn duim gedrag ligt🙏🙌🙏🙌🙏🙌🙏🙌🙌😄😄
Oh jee Peetje, wat moet jij geschrokken zijn! Wat fijn dat je meteen naar de vk mag, laat je ons weten hoe het is gegaan? Jennifer, nu ga ik ook voor jou duimen (gelukkig heb ik er 2!) ik heb me de afgelopen keer ook een dag eerder aangemeld, mijn test was pas echt positief op de dag van de inseminatie en die was meteen raak. Dit moet jullie maand worden. Ik wil ook borstvoeding geven om dezelfde redenen die Emmy zegt. Ik heb bij mijn zus gezien hoe moeilijk zij het vond dat ze haar dochter geen bv kon geven omdat ze te vroeg geboren was (28w) En nu met haar zoon geniet ze er zo van terwijl ze zich schuldig voelt naar haar dochter dat ze haar dat niet heeft meegegeven. Ik hoop alleen wel dat ik het kan geven, mijn moeder en mijn oma konden het niet ivm erfelijke afwijking en het kan zijn dat ik dat ook heb. Dat weet ik alleen echt als ik mijn kindje heb
Wat knap dat je niet meer getest hebt Eza! Ik denk heel verstandig ivm onrust. Of borstvoeding geven lukt is altijd afwachten, heb ook met mezelf afgesproken dat als het niet lukt ik me daar niet te druk om ga maken. Dan is het overmacht. Lijkt me wel echt heel mooi en bijzonder om te kunnen doen.
Erg opgelucht maar mn kont stuitje en rug zijn zwart van de bloeduitstortingen flink pijnlijk ! Zitten lopen liggen alles doet zeer weet me geen houding
Goed nieuws Peetje! En balen van je stuitje want dat zou zomaar heel lang kunnen duren voordat dat echt hersteld is... sterkte!
Weet je al hoe laat je mag morgen Jennifer? Ik had trouwens weer iemand anders, dus heb nu 5 verschillende artsen/verpleegkundige etc gehad. Mijn rietje was dit x blauw, kreeg dit x een potje om de rietjes in te bewaren nu maar hopen dat die 2 weken voorbij vliegen . Vervelend Peetje, goed smeren met crème en rustig aan doen.
o fijn peetje dat met de kleine alles goed is, ik mag om 16.00, wordt nog tricky omdat ik tot 15.15 moet werken. Ik heb alle strootjes bewaard in het potje, tot nu toe heb ik 3 keer een gele gehad met dezelfde datum en 1 keer een oranje, ben benieuwd wat het morgen wordt.