kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hey wat fijn Jennifer, ik had ook geen smiley vlak voor de inseminatie, ze zeiden ook dat het er goed uitzag dus inderdaad op vertrouwen.
    Duimen doe ik als een gek, dus daar zal het niet aan liggen :)
    Mijn temperatuur was vanochtend aan het stijgen dus denk dat het aan de test lag of dat ik een hele korte piek heb gehad dat ik geen smiley kreeg. Gistere denk ik mijn ei gehad, ook heb ik nu geen slijm meer, maar goed het blijft afwachten, ik heb na de inseminatie ook niet meer getest dus ook ik moet er maar op vertrouwen dat ik goed zit :)

2. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    We gaan gewoon twee weken lang bidden, hopen en duimen Eza!:D

3. Meissies

Meissies Niet meer actief

En wij bidden hopen en duimen met en voor jullie mee🙏

4. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Dank lieve meissies, ik heb al blaren van het duimen😂😂🙏🙌🙏🙌🙌❤️

5. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb er eigenlijk wel serieus een goed gevoel over, ben benieuwd. Ik duim ook!

6. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    ooo jullie zijn lief! ik hoop dat jouw gevoel klopt emmy!

7. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik duim ook voor jullie hoor! Beeld je maar in dat het zaadje en eitje elkaar hebben gevonden en al misschien aan het delen zijn onderweg naar jullie baarmoeder. Laat dit jullie maand zijn! En 2015 het jaar voor ons allemaal

8. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wauw Lyah jij gaat ook hard!! Zo leuk!! Heb je je termijn echo al gehad? Of doen ze dat bij jou tegelijk met je nekplooimeting?
    Is je lijf al erg aan het veranderen?

9. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb as dinsdagavond de termijnecho/ nekplooimeting. Superspannend allemaal!
    De afgelopen week is me heel zwaar gevallen, vandaar dat ik zo weinig heb gereageerd. Ik was constant vreselijk misselijk en doodmoe. Vandaag lijkt het wat beter te gaan. Ik heb vanmorgen zowaar een broodje binnen kunnen houden.
    Toen ik vanmorgen in de spiegel keek zag ik zowaar een bollingkje. Normaal heb ik een redelijke platte buik dus deze verandering was wel erg duidelijk.
    Het gaat allemaal wel snel hoor!
    Hoe voel jij je Emmy? Je zal vast goed gegroeid zijn! En bijna de 20 weken echo toch? Heb je al een datum?

10. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat vervelend dat je zo ontzettend misselijk bent... lijkt me heel heftig.
    Met mij gaat het goed. Zit echt in een heerlijke fase van de zwangerschap. Voel me heerlijk en zo blij.
    10 feb heb ik de 20 weken echo. Een uitgebreide ivm mijn medicijn gebruik. Bizar dat ik alweer bijna op de helft ben...

11. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Jeetje Lyah wat vervelend voor je😞misselijk zijn is zo vervelend hopelijk knap je snel wat op. En Emmy wat gaat het snel zeg! Je bent bevallen voordat ik zwanger ben😦😂😂😄.

Ik kreeg heel lief vandaag van een vriendin die naar Afrika is geweest een vruchtbaarheids beeldje, hij staat al naast mijn bed😊zal ook wat naar jou stralen Jennifer😄🙌🙏🙌🙏🙌

12. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Hopelijk helpt het eza. Wel ontzettend lief van je vriendin. Ik zou alleen wel schrokken midden in de nacht hahahah

13. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk Eza! Dat ie maar goed helpt voor jullie allebei.

Vandaag viel mijn misselijkheid wel mee, zal het einde in zicht zijn?

14. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hahahahaha jaaaaa hij is inderdaad wel een beetje eng:D, maar heb dat er best voor over als het helpt haha ;)

15. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    ik hoop het voor jouw lyah dat het einde van de misselijkheid inzicht is.

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik duim voor jullie allemaal mee!!!

17. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Vandaag even los gegaan :)... oeps ;)

18. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Wat een leuke spullen allemaal emmy ! Geweldig wij hebben een heerlijke zachte teddybeer gehad van het kika kinder kankerfonds schoonouders hebben gedondeerd en kregen die teddy beer zo lief , ben wel al aan het rond kijken maar durf nog niets te kopen verder manlief die wil heel hard van stapel lopen en alles kopen hihi maar zo leuk dir spulletjes ! En koeka is ook mega goed spul

19. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een kika beer... Helaas een iets ander verhaal maar het zijn indd heerlijk zachte beertjes. Leerling van me had botkanker, gelukkig is ze nu schoon maar was een heftige periode.
    Vind de koeka spullen ook erg mooi! En peetje als jij spullen wilt kopen, lekker doen! Tenminste dat is mijn mening haha.

20. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Ga je ook naar de 9 maanden beurs?

Deel Deze Pagina