o gaaf Emmy! 9 maanden beurs ben ik twee keer geweest. 1x zwanger en de tweede keer met baby en ik vondt het echt geweldig!
Ja wil ook naar de 9 maandenbeurs ff kijken wanneer ik heen wil want wil wel dst manlief ook mee gaat lijkt me fantastisch
Oh, Emmy, ontzettend leuk die kooka spulletjes, ik hou daarvan💕 De 9 maanden beurs lijkt me ook leuk alleen is het daar zo enorm druk, ik kan daar heel slecht tegen 😣 Ik heb vandaag een hele mooie commode gekocht, die staat nu beneden in de box te wachten tot de babykamer geschilderd is over een paar maanden. Ook heb ik een bedje en een box kunnen regelen. Op een kledingkast na heb ik nu al alle meubeltjes. Wel snel hoor maar het geeft me een fijn gevoel om te weten dat ik dat heb 😊
Dames ff wat vraagjes heb nu weer 2 dsgen last van mn baarmoeder een heel veel witte vloed heeft dat te maken met een groeispurt die de baby dan heeft of iets het is echt zo dat ik bijv 3 dagen helemaal nergens last van heb en dan dus ook geen afscheiding en als ik last heb dan heb ik ook mega veel afscheiding echt zo vreemd je zou haast denken dat hetbdoornde groei komt van kind en of baarmoeder komt dit jullie bekend voor ??
Wauw lyah wat goedm! Als jou dat een fijn gevoel geeft moet je dit zeker doen , welke kleur ga je de babykamer maken? Wij hebben de babykamer laten spachtelpoetsen de ene kant creme en de andere kant gewoon wit en een mooie donkere vensterbank erin geeft een strak aangezicht alleen nog een kachel ophangen
Foto's volgen nog hoor, als alles staat 😊. In de opslag komt het niet goed tot zijn recht. Peetje, ik heb sinds ik zwanger ben ook meer afscheiding hoor, meer waterig is het, het zal er allemaal wel bij horen. Ik zou me er niet druk om maken. De babykamer wordt voornamelijk wit en mijn broer gaat op een muur een muurschildering maken. Hij is kunstenaar en maakt de prachtigste dingen. Wat hij gaat maken hangt af aan het geslacht van het kindje
Leuk lyah zn muur tekening , nou hier staan de namen voor jongen meisje al op papier dus wil nu wel graag weten wat het word
Ik heb ook meer afscheiding over het algemeen. En soms een poosje weer niet. De negenmaandenbeurs weet ik nog niet. Ik vind het zo'n massaal hysterisch huisvrouwen gebeuren... Wellicht dat het dolkomisch is om met een vriendin te doen, maar ik moet daar nog even over nadenken haha.
Vanavond is het zover he lyah eindelijk je kleintje weer bekijken ben je er zenuwachtig voor ? Wij moeten nog 2 dagen wachten helaas
Wat een rust hier! Iedereen lekker druk? Morgen heb ik intake bij de vk en dan volgende week nog echo in amc, ben benieuwd! Twee daagjes peetje dat schiet op hoor leuk!
Haha ja allang gehad en betaald. Weren jullie eigenlijk hoe dat verder zit? Hoe weet ik.of er zaad apart wordt gehouden voor een eventuele 2e? En als ik het donor paspoort op wil vragen?
Nou ik mag het hele bedrag in 1x betalen gelukkig hadden we erop gerekend maar toch ... hij komt eraan hoor meissies ohh ik heb zoiets liefs gehad van mij zus uit Rotterdam zal zo ff posten
Volgens mij heb je daar ooit papieren voor getekend voor extra zaad en over dat paspoort ik heb echt geen flauw idee