kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door peetje007, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ojee, de rekeningen komen eraan 😣
    Ach ja, ik heb al wat apart liggen, het zou trouwens ook kunnen dat het al van mijn rekening af is en dat ik later pas de rekening van mijn zorgverzekering voorgeschoteld krijg.

Leuk Meissies! Bereid je maar voor op heel veel info!

Lief setje Peetje!

Vanavond idd de nekplooimeting en ik vermoed meteen de uitslag van de combinatietest. Super spannend en hoe dichter bij ik kom, hoe gespander ik ben.

2. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Hoe laat mag je ? Nee je krijgt de rekening rechtstreeks van het amc want word niet vergoed door je zorgverzekeraar

3. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hier ook de rekening binnen gehad ;)
    Veel plezier Lyah vanavond :)
    Leuke spulletjes Peetje :)

4. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Oh en Emmy het donorpaspoort kan je opvragen vanaf de geboorte van je kindje eerder niet ;) maar dat duurt niet lang meer, je gaat als een trein ;)

5. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Vind die rekening voor mezelf nog zuurder, jullie moeten ook betalen maar zijn in ieder geval zwanger ;) ik moet betalen maar heb niks :(

6. peetje007

Ahh eza ja dat geloof ik maar dit is jou maand!!

7. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Mijn gevoel zegt nee Peetje, 1e week is voorbij en heb 0,0 gevoelt geen plopje geen steek, geen afscheiding, geen hoofdpijn geen..... Nou ja niks dus en mijn temperatuur gaat ook nog niet omhoog :(

8. peetje007

Dat hoeft ook niet hoor eza ik was verkouden bij de innesteling en had ook het idee dat het niet gelukt was geef het niet te snel op meid ik duim mega hard voor je

9. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Lief van je Peetje,

Ik ben net wel iets blijer geworden, want mijn moeder is net weg en zei geef die rekening maar hier, die betaal ik wel :) super blij met zo,n lieve moeder :)

10. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Hier ook de rekening binnen, maar heel gek voor 1x maar ??
    Ik ken dit systeem niet zo, Bij de eerste moesten we gewoon 1 vast bedrag voor 6x overmaken. Maar jah de rest zal vast vanzelf volgen.

Wat is een donor paspoort?? Dat ken ik dan weer niet?

Emmy er blijft altijd zaad gereserveerd voor je daar hoef je niks voor te doen. In je dossier slaan ze op met welke donor het nu gelukt is en je zult zien bij de tweede noemen ze hetzelfde donornummer weer op.

Super schattig peetje!
    Lyah succes vanavond komt vast goed.
    Hmmm eza houdt de moed er nog even in, een aantal dames hier waren er ook van overtuigd dat het niet gelukt was en die zijn toch echt zwanger.

11. peetje007

Huh hoe kan dat wij hebben gewoon 600,- aan ons broek hangen we hebben natuurlijk iui gedaan dus dat is duurder maar ik heb gelijk voor 3x een rekening gehad ben benieuwd hoe laat lyah moet vanavond

12. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Dat is waar Jennifer, ik had alleen gehoopt dat ik nu eindelijk is wat zou voelen of mijn temp hoog was, dat is gewoon een teleurstelling, nog 8 dagen dan weet ik het.
    Een donorpaspoort krijg je als je kind geboren is, daar staan de kenmerken van de donor in, haarkleur lengte kleur ogen etc en ik geloof nog iets van hobby.s ofzo. Heb je dat niet gehad bij je zoontje?

Ik heb ook niet de volledige rekening van 5 x maar van 4x de laatste staat er nog niet op. Maar 1x is wel heel weinig haha, nou liever verdeeld dan het hele bedrag in 1 x toch?

Je betaald alleen per jaar opslag kosten toch Jennifer voor een broertje of zusje....

13. peetje007

Lyah hoe is het gegaan?

14. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

8 apr 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Wij hebben in de afgelopen 3 jaar geen opslag hoeven betalen Eza, Hebben ook geen donorpaspoort gehad na de geboorte.

Wel weet ik dat je de gegevens op kan vragen bij de donorregistratie.

Lyah hoe was het?

15. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh meiden het was weer zo mooi! De kleine zat diep verstopt en was zwaar aan het slapen! Ik moest een paar keer hard hoesten om het wakker te maken en toen bewoog het een minuutje voor het weer in slaap viel.
    Het is nu 5 cm lang en ik ben 2 dagen vooruit gezet. Uitgerekende datum is nu 6 augustus💕

En het spannendste, de kansberekening was heel goed! 1 op de 4221 op down, 1 op de 7000 nogwat op de tweede aandoening en nog veel hoger op de andere. Ik was uiteindelijk toch nerveus maar wat een opluchting zeg!
    Heerlijk!

Eza, kop op hoor! Lees de laatste week van Peetje maar voordat zij erachter kwam dat ze zwanger was... Ze was er zo van overtuigt dat ze niet zwanger was en moet je nu zien!
    Ontzettend lief van jouw moeder zeg! Ik ga mijn moeder morgen ook eens lief aankijken 😊

Ik heb een rekening van 400, klopt precies voor 4 keer. Het is idd heel anders betalen als je wel zwanger bent hoor.

Meissies, morgen naar de vk he? Spannend hoor!

Peetje, nog 2 dagen voor jou! Heb je er zin in?

16. Eza

Eza Bekend lid

28 okt 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hey wat heerlijk Lyah :) en wat fijn dat alles goed is! Zal een opluchting zijn :) ik had speciaal gewacht op je antwoord hoe het was, dus nu lekker naar bed :).
    En geef de hoop ook niet op hoor ;) alleen ik had gewoon gehoopt wat te voelen ;).
    Ja ben heel blij met mijn lieve mama, want ben druk aan het sparen voor later en dan is zo,n bedrag best een hap uit mijn spaargeld:)
    Slaap lekker meiden

17. Meissies

Meissies Niet meer actief

Ow wat fijn lyah!!!!! Wat zal jij lekker slapen vannacht!!! Ik duik er ook lekker in morgen inderdaad naar de verloskundige maar het is een intske dus geen echo! Volgende week vrijdag weer in amc!!

18. peetje007

Wat fijn lyah , ik ben blij als ik donderdag geweest ben en alles goed heb nogal last van mijn buik mijn man zegt dat komt omdat het groeit maar ik weet t niet net alsof hij de hele tijd gespannen staat en dan een beetje het gevoel alsof je teveel gegeten hebt ik hoop dat hij gelijk heeft t voelt namelijk niet echt aangenaam herkennen jullie dit ?

19. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lyah wat heerlijk meid!! Nu kan het echte genieten gaan beginnen!! Tenminste, zo werkte het bij mij! En nu ben ik zo'n irritant figuur waar de bigsmile niet weg te slaan is!

Mijn buikje gaat nu echt hard! Zo leuk! En gisteren legde ik mijn hand op mijn buik en toen voelde ik haar echt bewegen, schuiven, rommelen, bobbelen. Heerlijk!! Vannacht daar meteen heel bizar over gedroomd haha, maar dat hoort erbij geloof ik.

Peetje, dat oprekken van je baarmoeder is heel gewoon, er moet ruimte gemaakt worden. FIjn dat je alweer bijna voor een echo mag, dan kun je ook lekker ontspannen!

En meissies, wat leuk naar je VK ik heb vanmiddag ook een afspraak. Die weegschaal.... arrrggghhhh! Hahahaha. Maar hartje weer luisteren is waanzinnig! Veel plezier vanmiddag! En stel al je vragen die je te binnen schieten!

En eza en jennifer ik heb er nog steeds een goed gevoel over, dus daar zet ik nog steeds op in!

20. peetje007

Wat lwuk emmy dat je dr kan voelen, mijn buik voelt al een paar dagen zo het is verschrikkelijk maar ja we wachten morgen af

Deel Deze Pagina