kid in het amc wie begint er binnenkort nog meer

Discussion in 'MMM clubs' started by peetje007, Jul 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. peetje007

peetje007 Niet meer actief

@ zwangere dames hoeveel kilo zijn jullie al aangekomen of gram mag ook

2. Meissies

Meissies Niet meer actief

Gewicht houd ik niet echt bij helemaal omdat die verrekte kerstdagen er ook nog invielen dus ben volgens mij sinds september drie en een halveert kilo aangekomen maar weet dus niet wanneer haha
    Maar goed vanavond naar de verloskundige dus dan mag ik fijn wegen dat haat ik echt ik heb geen goede verhouding met de Weegschaal nl maarja het hoort erbij!

3. peetje007

Ik ken dat hoor ik hoefde niet te wegen ze vroeg of ik wist hoe zwaar ik was ja dat wist ik want was de avond ervoor op de weegschaal geweest maar gelukkig word je er niet van ik hou t nu wel bij omdat ik afval inplaats van aankom dus vind het wel belangrijk dat ik niet te veel afval

4. lyah

lyah Bekend lid

Oct 30, 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, wat lijkt me dat fantastisch Emmy! Dat je het al kan horen 💖 ik kan niet wachten.

Ik schrok ook hoor toen ik bij de vk op de Weegschaal ging. Begin februari moet ik weer en ik ga me in de tussentijd niet wegen 😊

Ik ga straks een kijkje nemen in een kinderdagverblijf, voelt veel te vroeg maar ik wil gewoon een aantal plekken bezoeken en inschrijven op een plek waar ik me echt goed bij voel

5. peetje007

Je hebt helemaal gelijk lyah ! De goeie plekken zijn vaak al snel weer weg dus je kan het maar beter geregeld hebben , wij hoeven gelukkig niet opzoek mijn ouders komen 2x in de week bij mij thuis oppassen dus dat is al geregeld wat voor soort badje gaan jullie kopen ik wil graag een bebejou badje daar zit een ingebouwde thermometer in

6. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Zeker niet te vroeg hoor Lyah! Ik werk zelf op een kinderdagverblijf en er staan ruim 80 kinderen op de wachtlijst ! Goed online de inspectierapporten lezen van het kinderdagverblijf en goed kijken naar de slaapkamers ( veilige bedjes en ventilatieprotocol etc) spannend en ben benieuwd :)

7. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Ik ben tot nu toe 4/4,5 kg aangekomen haha, voor mijn doen echt heeeeeel veel... Ach is voor een goed doel.

8. peetje007

Kan erger hoor emmy ik was met 8 weken bog 77, 8 en nu 76, 8 dus kom nog niet aan maar ja ik eet me rot dus daar ligt het niet aan weet ook niet wat ik er nog aan kan doen om wat aan te komen

9. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Je hoeft niet perse aan te komen in het begin toch. Ik woog 53,5 kg toen ik begon dus afvallen was geen optie haha.
    Zolang je goed eet en je goed voelt is het goed toch.

10. peetje007

Ik ben gewoon weer verkouden !! Blegh vreselijk

11. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Hartje klonk weer helemaal goed! Al mijn fysieke dingen zijn ook erg goed. Dus heel fijn allemaal!

12. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Wat goed Emmy😄je schiet al op😄👶

En Jennifer hoe voel je je? Heb je al wat klachten en wat is dit x het gevoel van jou en je vrouw? Mijn 1e week zit erop, tijd gaat best snel😊

13. Meissies

Meissies Niet meer actief

Zo intake was helemaal prima en omdat ze het zo sneu vond dat we zolang op de volgende echo moeten wachten hebben we alsnog even naar de kleine uk mogen kijken!!! (Terwijl we volgende week echo in amc hebben maar dat heb ik maar even voor me gehouden😉)
    Kleine uk was als een malle aan het bewegen met haar armpjes en ze is nu 2,6 cm groot, ben weer helemaal verloefd❤️

Wow eza nog een weekje spannend!!!!!!!!!!

14. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Wat heerlijk meissies! Lekker van genieten!

En eza ik heb nog steeds een goed gevoel :)

15. jennifer24

jennifer24 Bekend lid

Apr 8, 2011
    889
    5
    18
    Zeewolde
    Wow Meissies wat heerlijk dat je stiekem toch even naar jullie kindje mocht kijken.

Dat gaat snel Eza, wachtweek 1. Hier totaal geen gevoel over iets, blok het zoveel mogelijk uit mijn gedachten dan kan ik me er ook niet druk ommaken.

Jij enige idee?

16. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ja ik ken dat Jennifer😉ik probeer ook zoveel mogelijk te blokken en de eerste week is dan ook best snel gegaan. Ik had vanochtend een behoorlijke dip in mijn temp en hij is nu net gemeten 37.7, het zou een innesteling kunnen zijn maar ook helemaal niks kunnen betekenen. Ik heb wel vaker gehad dat hij s avonds hoog was en dan in de ochtend weer enorm gezakt.
    Mijn gevoel zegt nog steeds nee, maar dat zal ergens ook wel zelfbescherming zijn😊nog 7 dagen dan weten we het, ik ga niet testen, want mijn temp zal het wel voorspellen.
    Ik duim voor ons, en Emmy je weet niet hoe graag ik wil dat je gelijk hebt😊🙏🙏🙏🙏🙏

17. Eza

Eza Bekend lid

Oct 28, 2014
    813
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    En wat fijn Meissies dat alles weer goed was en even hebt mogen genieten van dat wondertje in je buik😊

18. lyah

lyah Bekend lid

Oct 30, 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha meissies, jij boef! Ik zou precies hetzelfde hebben gedaan hoor! Heerlijk om de kleine weer te zien he?

Wat goed dat je het zo kan blokken Jennifer! Maar het is wel fijn dat je er niet zo mee bezig hoeft te zijn.
    Maar ik voel de spanning weer oplopen hoor dames! Ik wil zo graag dat het raak is voor jullie!

Peetje, jij bent morgen aan de beurt! Leuk

Emmy, wat fijn dat alles goed gaat! Heerlijk genieten van je zwangerschap

Het kinderdagverblijf viel tegen, ik vond het viezig en benauwd, het stonk en ik zie het daar gewoon niet zitten. Binnenkort even bij de andere langs en nog een gesprek met de gastouderadviseur die voor me in de buurt op zoek gaat.
    Goede tip Eza! Ik ga eens in die rapporten duiken.

Ik heb vandaag voor mijn verjaardag een marsupi draagzak gekregen. Hij is fantastisch mooi! Ik ga hem Nog wel inwisselen qua kleur, wit wordt zo snel vies.

19. peetje007

He he eindelijk donderdag nu maar een kijken hoe het met de jleine mini me gaat haha zo benieuwd manlief zal wel schrikken dat het al een heel kindje is huj heeft het vorige week bij de spoed echo niet gezien

20. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

Aug 20, 2014
    2,285
    598
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Veel plezier peetje!

Share This Page