Nou dames alles is super !! Ben zelfs 5 dagen voor uit gezet dus morgen 12 weken uit gerekende datum is nu 7 augustus
Ow wat fijn peetje en jeuj je bent gewoon al bijna twaalf!!! Ik ben weer 1 dag teruggezet maar denk dat AMC volgende week wel weer wat anders zegt haha
Pas bij de termijnecho kunnen ze een duidelijke uitrekendatum zeggen meissies, het kan idd nog zo veranderen. Ik zit er zwaar aan te denken om een geslachtsbepalingsecho te gaan doen over een paar weken. Ik ben zo benieuwd
Haha nieuwgierigheid wint het vaak he gewoon lekker doen wij wacten tot en met de 20 weken echo dan vragen we het gewoon
Ja idd we zijn goed bezig het voelt goed ! Nooit verwacht dat ik dar zou zeggen maar die 12 weken zitten erop en ik haal opgelucht adem zo raar heb er nu alle vertrouwen in zo stom dat dat je zo kan doen veranderen , we moeten het badje volgende week ophalen die moest besteld worden we hebben voor een bebejou gekozen met thermometer er al in mijn schoonouders klaarde ons voor gejk weet je wel niet hoe duur dat is ! Je kan ze ook goedkoper krijgen waarop mijn man antwoorde ma en pa dit is onze eerste en alles moet gewoon knap zo kunnen we het miss ook voor een eventuele nr 2 gebruiken zo lief dat hij voor ons op kwam hij was er best pissig om zo van moeten we toch zelf bepalen
Hey Jennifer, mijn nog is over 5 dagen, heb gek genoeg geen pijn in mijn borsten terwijl ik dat altijd 1 week voor mijn ongie heb. Mijn temp is nu sinds 2 dagen net boven de 37 dus dat is hoopgevend, alleen heb ik dat wel al vaker gehad dus eerst maar weer is morgen afwachten.... En jij? Al bepaald gevoel of klachten?
Eza ik had ook altijd ruim van te voren last van mn borsten en gek genoeg toen ik zwanger bleek niet dat kwam wat later dus ben erg benieuwd
Waarschijnlijk kunnen alle extra duimen naar Jennifer toe, mijn temperatuur is na 2 hoopvolle dagen aan het zakken, en de kans is dus ook nog extreem klein dat het gelukt is😞 misschien behoor ik bij het percentage bij wie het niet lukt😞 Ik blijf flink duimen voor jou Jebnifer😘
Lieve eza ik geef de hoop nog niet op... maar snap dat alle moed je even in de schoenen zakt... veel afleiding zoeken! Liefs
O gatver eza!! Maar het kan nog he. Hier overal pukkels en dat heb ik altijd een week voor mijn ongi dus ook hier niets
Oh bah Eza, snap dat je het even negatief in ziet, maar die temp zegt nog niet alles toch? Blijf hoop houden!!