Hier is de moed me ook aardig in de schoenen aan het zakken en ben daardoor even niet hier geweest. Sta nog niet eens op de wachtlijst, dus hoor hier misschien ook wel niet echt thuis. Afgelopen week was ik namelijk bij mijn huisarts en toen bleek dat het AMC naar hun gebeld had. Ik heb namelijk eerlijk in de vragenlijst opgegeven dat ik in het verleden depressief ben geweest. Nu hebben ze hun twijfels of ik dit traject wel aan kan. Zucht... Willen nu eerst informatie van mijn toenmalige psych. Doodmoe word ik hiervan. Had ik dan maar NIET eerlijk moeten zijn? Iedere idioot om me heen krijgt maar kinderen en zij denken er niet eens weloverwogen na. Ik doe dat wel en wordt nu toch hierop afgerekend.
Ohh miekkie , je kan beter eerlijk zijn anders komen ze er miss zelf achter je word er vast niet op afgerekend ze willen het zekere voor het onzekere nemen kokt vast goed hou moed !
He bah Eza, ik hoop dat je fout zit hoor. Nog even wachten voor je het deze ronde opgeeft. Miekkie, luister maar naar Peetje, zij heeft helemaal gelijk. Ik had ook zo mijn dingen en heb dat ook netjes aangegeven in de vragenlijst en bij het gesprek met de psycholoog. Ze waren juist erg behulpzaam maar ze moeten wel weten of je het proces aankan. Dit gaat niet alleen om het krijgen van een kindje maar ook om de inseminaties en hoe je omgaat met teleurstelling. Daar moet je wel stevig voor in je schoenen staan
Emmy, hoe heb jij het nieuws bekend gemaakt op fb? Heb je gezegd dat je door een donor zwanger bent? Ik wil het ondertussen op fb zetten maar worstel dus met hoe ik dat ga zeggen
Hey meiden, vandaag mn verjaardag gevierd (maandag 31) dus nu uitgeput op de bank! Heb een tripp trapp stoel gekregen van mn vrienden, zo lief!!!! Lyah ik heb een foto op facebook gezet van een echo, een baby eendje, een speen en nog iets. Die foto's zaten om de teks: keep calm cause I 'm pregnant. Zeg maar alles in 1 foto. Daar werd zo leuk op gereageerd!! En ook verrast (Bv de vraag: in welke buik groeit dit kindje?). Op facebook heb ik niets over een donor geschreven maar als mensen ernaar vragen leg ik het open uit. Leuk lyah!! Ben heel benieuwd hoe de reacties zijn!
Oh, dat is leuk gedaan Emmy! Ik ga ook zoiets moois maken en het morgen op fb zetten. Ik wilde het vandaag doen maar een kennisje was me voor 😳 Laat vandaag maar haar dag zijn dan ben ik morgen aan de beurt 😊 Oh wat een goed kado zo'n trip trap! Daar ga je veel plezier aan beleven! Ook leuk om te weten dat we allebei watermannen zijn 😊
Ja gaaf cadeau hè. Ben er erg blij mee! Veel plezier met morgen op facebook zetten. Ik vond het spannend maar alle reacties waren zo geweldig!
Grr ik heb steeds pijn onderin mn buik doet best zeer denk dat het mn banden zijn en anders miss een blaas ontsteking maar wist niet dat zwanger zijn zn pijn kon doen
Let even goed op de kleur van je urine. Een blaasontsteking wil je niet missen tijdens je zwangerschap. Die pijn kan inderdaad banden pijn zijn en soms helpt een warme doek oid. En neem voldoende rust. Vannacht werd ik wakker en heb ik mn meisje voor het eerst vlak bij mijn navel echt voelen schoppen!! Het was zo geweldig! Ze bleef maar bewegen en schopjes geven. Voorheen was het laag in mijn buik en dat waren haar armpjes. Dit was nieuw en zo waanzinnig.
Hoe bedoel je met de kleur van je urine? Wat leuk dat je daar nu begint tr voelen lijkt me een geweldig gevoel, ik voel mn buik nu nog alsof hrt beurs is onder in t midden doet nu niet echt zeer meer nu is t een vervelend gevoel
Wat vervelend Peetje, dat je zo'n last van je buik hebt. Je kan ook even wat urine inleveren bij je huisarts om te laten checken. Kleine moeite voor hen en jij weet waar je aantoe bent. Een blaasontsteking wil je echt niet hebben tijdens je zwangerschap! Ik wil je niet bang maken maar een blaasontsteking is waarschijnlijk de oorzaak dat mijn nichtje met 28 weken werd geboren. Emmy, wat lijkt me dat fantastisch om je kleintje te voelen! Ik ben zo benieuwd hoe dat gaat
Ik sluit me bij de andere aan peetje better safe than sorry! Wat heerlijk Emmy kan niet wachten😉 Ik had van de week snachts ineens zo'n ontzettende pijn, duurde zo'n tien minuten en trok naar mijn middenrif toe... Hoop dat het niets ernstigs is gelukkig vrijdag weer echo in AMC!
Bedankt Peetje en Lyah, Ik kan niet anders dan maar afwachten en wachten duurt dan lang zeg. Niet eens omdat ik zo snel mogelijk wil kunnen starten, want heb besloten daar nog even de tijd voor te willen nemen. Maar vooral omdat ik het gevoel heb dat ze me "afkeuren". Emmy, Wat heb jij je bericht leuk gebracht op Facebook! En fijn dat er zo goed op gereageerd werd.
Hey Miekkie, volgens mij kunnen ze je niet afkeuren hierop, iets wat jaren geleden speelde. Ze willen alleen alles goed uitzoeken en dat kost soms wat meer tijd. Ik heb ook alles eerlijk ingevuld en ik kon ook pas later starten omdat ze bij mij mijn cardioloog wilde spreken over mijn hart. Iedereen heeft zo zijn begage en eerlijk zijn is altijd belangrijk, net wat pertje zegt ze komen er anders toch wel achter. Je zou altijd het amc kunnen bellen om te vragen hoe lang het onderzoek kan duren. In ieder geval sterkte met wachten.
Lieve meiden hoe gaat het allemaal? Emmy wat lijkt me dat heerlijk om te voelen, lijkt me zo bijzonder 😄en voor mij vlieg jij de zwangerschap door, al zal het voor jezelf heel langzaam gaan😊 Zwangere dames hebben jullie nog 1 idee op welke dag jullie de innesteling hadden? Ik was gistere toch wel erg verdrietig dat ik een behoorlijke dip had en ik meete vanochtend geel onverwacht ineens 37.1!! Snap er nu helemaal niks meer van.... Morgen kan natuurlijk zo maar weer Eem teleurstelling zijn, maar ik was even benieuwd of jullie dat ook hadden.... Spannend je Jennifer ik zit de hele tijd aan ons te denken, hier nog steeds geen pijn in mijn borsten. Nog 3 hele lange dagen....
Lieve eza, wat fijn dat je temp weer omhoog is!! Ik heb de laatste keer mijn temp niet bijgehouden, werd er gek en onzeker van. Dus aan mij heb je niets haha Miekkie ik denk dat het heel goed is dat ze het zo grondig uitzoeken, alleen een kindje opvoeden is ook nogal wat. Maar heb vertrouwen, als jij er klaar voor bent dan merken zij dat ook! Haha en een zwangerschap gaat bij een ander altijd sneller dan bij jezelf. Dus ik zit voor mijn gevoel pas op 18 weken, maar is toch alweer bijna op de helft en dan klinkt het wel ver haha. Spannend Eza en Jennifer ik duim me rot!
Wat fijn Eza! Hoe voel je je verder? Last van iets geks ofzo? En jij Jennifer, jouw NOD komt ook al dichtbij he? Ik heb geen idee wanneer mijn innesteling was, ik ben er die maand veel minder mee bezig geweest want ik had het druk... Meissies, ik heb ook regelmatig krampen gehad die een paar minuten duurde. Er word ook val alles opgerekt enz. Gelukkig kan je idd snel naar de kleine kijken. Ik heb het nieuws net op fb gezet, de eerste berichten zijn al binnen. Allemaal superlief tot nu toe 😊 Ik was wel zenuwachtig
Ik weet niet wanneer bij mij de innesteling was ik heb toen niet getempt dus geen idee maar er is wel hoop dus !! Nu duim ik nog harder
Thanks lyah inderdaad vrijdag weer fijn koekeloeren! Jeetje eza je maakt et wel spannend hoor!!! Ik heb wel getempt maar die zit in een verhuisdoos haha
Ik heb weer gebabyshopt vandaag zo leuke dingen gekocht allemaal helemaal happy en meiden denk toch dat het mijn banden zijn vannochtend dat ik wakker was het zo goed als weg en dat is niet met een blaasontsteking