Dat ga ik morgen doen😄 Ik heb even rondgevraagd naar ervaringen en ben nu er achter welk bureau ik ga gebruiken
Waarom wacht je nog Peetje? Ze adviseren dit zo snel mogelijk te doen. Ik heb het ook met 10 weken geregeld. Liever een bureau waar ik me goed bij voel dan niet meer de keuze hebben toch? Maar je moet zeker doen wat goed voelt.
Ja dat is zo heb je ook gelijk in , ik had de vk gemaild en ze wil dat ik toch wat urine in leverd dus moet zo de dokter even bellen
Ik ga ook deze week de kraamzorg regelen hoor peetje dus zou echt niet te lang wachten! Bah hier weer zo'n enorme last van krampen niks aan!
Dat herken ik meissies dat is je baarmoeder die groeit dat doet best zeer af en toe en ook mijn banden doen zeer als ik te lang loop en zo ie zo onderin mn buik links en rechts heb ewn buikband gehaald die miss wat stevigheid bied ik hoop dot is geen pretje maar als t goed is word t minder .... ik heb geem blaasontsteking heb net de uitslag gehad dus is volledig af te schrijven aan de zwangerschap ik ga vanmiddag ook maar een de kraamzorg regelen wij willen een bepaald persoon dus miss handig als we daar optijd mee zijn
Hey Jennifer, hoe gaat het meis? Voel je al wat en zijn je pukkels al weg? Voor jou schiet het ook al op he, voor mij nog maar 2 dagen, gaat zo langzaam...
Wauw eza dat klinkt goed zeg!. Spannend ... ga je woensdagochtend testen?? Hier alle tekenen van een naderende ongi dus ga ervanuit dat het niet gelukt is.
Oh meiden, wat spannend allemaal! Ongesteldheidstekenen of niet, in mijn hoofd zijn jullie gewoon zwanger totdat het tegendeel bewezen is😁 Emmy, heb jij je kleine nog gevoeld? Ik heb me net aangemeld voor kraamzorg, spannend allemaal hoor
Ja ik voel haar regelmatig. Zo gezellig! Alleen was het van t weekend voor het eerst dat ik haar ook hoger in mijn buik voelde. Ik geniet er echt van als ik haar voel. Vanmiddag schoot ik jn de lach, het kietelde gewoon serieus hahaha
Ja echt spannend nu meiden, zou het dan toch?... Mijn temp is nog nooit zo hoog geweest, als hij morgen en wo nog hoog is dan ga ik inderdaad wo er een test tegen aan gooien, probeer niet te enthousiast te worden, omdat ik weet dat het zo maar weer kan veranderen met de temperatuur, al is ie nu wel al 5 dagen hoog met uitzondering van 1 dip dag. Afwachten en duimen dus maar, heb net snel effe gemeten en hij is nog steeds hoog 37.6 als hij vanavond om 22 uur nog steeds hoog is dan is de kans groot dat hij dat morgen ochtend ook zo is en dan word het wel heeeel spannend. Jennifer jou nod is over 5/6 dagen toch? Voel je nu al tekens van menstruatie en kan het niet wat anders zijn ? Ik blijf vreselijk voor ons duimen, zou het zo klote voor ons vinden als het niet lukt deze maand Ik duim in ieder geval door.
whhaaaaaa Eza, jij bent echt wel zwanger hoor!!! super spannend hoor!! ik moet nog tot zondag, maar ben meestal een week van te voren al sneller geiiriteerd, zere bortsen, pukkels etc en die klachten zijn allemaal aanwezig dus ga er maar vanuit. Maar voor jouw is het echtt super super spannend hoop het zo voor je!!
Ow jennifer zolang die stomme ongesteldheid er niet is is er voor jou ook nog hoop!!! We blijven duimendraaien!!!!