Net dipstick ovulatietest gedaan en die begint te kleuren. Dus zal morgen of overmorgen wel echt positief zijn. Ik gebruik altijd smileys van clearblue ivm mn werk. En als t lukt doe ik de dipstick nog een paar uur erna om de opbouw te zien. Hoezo controle freak
Hier gaat het wel goed geen buikpijn meer maar nu bruinverlies af en toe ik ga niet meer testen miss volgende week als mijn menstruatie dan nog niet doorgezet heeft maar dat geloof ik niet echt t is in aantocht denk ik
Mooi toch! Bij mij zakt ie altijd op dag dat ik ongi ga worden. Hoop dat jouwe gewoon mooi hoog blijft!
Nu bij het afvegen een klein beetje bloed erge buikpijn weer dus zal nu dan wel opgang komen ergens wel een opluchting dat er niets is
Ik ben ongesteld maar wel raar ongesteld maar goed dat geeft niet verder gast t goed wat buikpijn maar vrolijk op naar de volgende ronde en jij ? Emmy al positieve ovulatie?
Mijn test is nog steeds te licht om positief te zijn. Vanavond nog eens testen en dan morgen weer. Zit er vast aan te komen. Hoe klote ook peetje, toch fijn dat er duidelijkheid is?
Och balen peetje. Maar idd is het nu wel duidelijk. Zal vast niet lang meer duren emmy. Ik voel me echt zwanger, elke ochtend misselijk, zeer gevoelige borsten en een humeur om op te schieten. Ben erg ontvlambaar niet zo leuk voor mijn omgeving. Morgen weer lekker naar huis. We zijn met mijn ouders op vakantie en dit weekend was mijn broer en zijn gezin er ook. Super gezellig maar ben ook blij als we morgen weer met zn drieën zij.
Heerlijk Jennifer die kwaaltjes haha heb je het nog aan niemand vertelt? Lekker rustig weer met zn 4 tjes lijkt me ook wel fijn idd ja emmy vind het wel fijn die duidelijkheid al had ik een positieve test gehad was t ook duidelijk maar dit is ook goed je gaag je rare dingen in je hokfd halen omdat ik nog nooit overtijd geweest ben zal de stress wel geweest zijn
Tuurlijk was een positieve test leuker geweest! Veel leuker! Ik ben vandaag een beetje grieperig. Hoop dat dat niet een ovulatie of evt bevruchting in de weg kan staan. Haha ja hoor mijn hoofd gaat nu ook weer aan.